Ja, ik ben ook blijerdeblijquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
PV![]()
Zow 19 weken alweer, wat gaat dat snel zeg......
fijn dat alles goed was. ik dacht trouwens dat je 20 mrt. moest....
Ik ben alleen misselijk geweest in week 6 tot en met week 10/11 ongeveer. Op het laatst was ik alleen nog 's avonds misselijk, tijdens het koken (door de geur).quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef ik80 het volgende:
Hoeveel weken hadden jullie last van misselijheid?
pff valt niet mee 's morgens.
Gelukkig vanmorgen voor het eerst weer rusitg opgestaan en 2 beschuitjes kunnen eten.
Hoop dat het morgen weer zo is.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef ManTra het volgende:
Zijn er ook veel mannen in dit topic of ben ik de enige?
Een wapenbroeder !quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef ManTra het volgende:
Eh, ja ik geloof dat het is om op je pc te zetten. Heb het zelf niet gedaan omdat ik het niet durfde en ik bang was het ding kapot te maken. Er staat ook zo groot op dat het niet op je telefoon moet aansluiten enzo dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en alleen maar "live" geluisterd. ¤750 is niet niets.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar er zit zo'n raar koptelefoonkabeltje bij weet jij waar die voor is? Ik wil namelijk het hartje op de pc zetten maar heb geen idee hoe!! Heb er ook geen gebruiksaanwijzing bij gekregen!!
Ik kan in mijn pc nergens zo'n opening vindenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef owlet het volgende:
[..]
Eh, ja ik geloof dat het is om op je pc te zetten. Heb het zelf niet gedaan omdat ik het niet durfde en ik bang was het ding kapot te maken. Er staat ook zo groot op dat het niet op je telefoon moet aansluiten enzo dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en alleen maar "live" geluisterd. ¤750 is niet niets.
*Meldt*quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef ManTra het volgende:
Beterschap Kozakken! doe maar lekker rustig aan, en ( inderdaad) veel drinken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:41 schreef kozakken het volgende:
kom me eventjes weer afmelden. gaat hier niet zo goed.
heb gisteravond een voedselvergiftiging opgelopen, (bij de macdonalds nog wel, waar ik een snelle hap nodig had!) dus gezellig de hele nacht boven het toilet gehangen. kan nog steeds niet eten en heb zo'n dorst! Maar alles wat ik drink komt er ook meteen weer uit. grrr..
Maak me ongerust over de baby en de gevolgen. dokter zei dat het meeviel. dat het vnl voor mezelf heel vervelend is.
sorry.. geen leuke post dus.
op de valreep nog wel: van harte girly met Joey!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |