Man. Mensen als jij hebben dus meer dag. Hoe hou je't vol.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:47 schreef Salvad0R het volgende:
4 en een half . Standaard.
Heeft te maken met REMslaap... Als je die eenmaal hebt gehad hebben je hersens voldoende rust gehad om normaal te kunnen functioneren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef Crudus het volgende:
[..]
Man. Mensen als jij hebben dus meer dag. Hoe hou je't vol.
Dat is gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:49 schreef boekenworm het volgende:
Het hangt ervan af...Er zijn periodes dat ik met 2 uur genoeg heb. En er zijn periodes, zoals nu, dat ik wel 12 tot 14 uur kan slapen (en dan nog moe ben).
O... ik had het er niet over hoe mijn lichaam erop reageerde. Maar wakker is wakker. Laat pas kunnen slapen, heel vroeg wakker. En na drie uur heb ik weer slaap, maar zit ik met het probleem dat ik eruit moet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit.
Je kan best zeggen dat je aan 2 uur slaap genoeg hebt... maar je lichaam heeft dan de REMslaap nog niet eens bereikt, dus dan heb je Per Definitie geen geestelijke rust gehad.
Dat hou je niet langer dan een week vol, dan ben je een wrak, wedden ?
aha..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:56 schreef boekenworm het volgende:
[..]
O... ik had het er niet over hoe mijn lichaam erop reageerde. Maar wakker is wakker. Laat pas kunnen slapen, heel vroeg wakker. En na drie uur heb ik weer slaap, maar zit ik met het probleem dat ik eruit moet.
Fluctueert dat dan zo? Ik weet bij mij zeker dat 9 uur altijd genoeg is en minder altijd te weinig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:49 schreef boekenworm het volgende:
Het hangt ervan af...Er zijn periodes dat ik met 2 uur genoeg heb. En er zijn periodes, zoals nu, dat ik wel 12 tot 14 uur kan slapen (en dan nog moe ben).
in de buik van je moeder bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:57 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
10, misschien zit ik nog in de roei
Dan moet je je slaapritme gaan veranderen. In het begin even doorzetten, maar op een gegeven moment past je lichaam zich aan aan je nieuwe slaapritme (dus vroeg naar bed, vroeg op).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:56 schreef boekenworm het volgende:
[..]
O... ik had het er niet over hoe mijn lichaam erop reageerde. Maar wakker is wakker. Laat pas kunnen slapen, heel vroeg wakker. En na drie uur heb ik weer slaap, maar zit ik met het probleem dat ik eruit moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |