Hoiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dag weer, lamellen dicht, zoemend geluid uit de server ruimte en lekker warme koffie
En hoi trouwens.
NEXT!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ben gelukkig pas een uur aan het wachten op mijn afspraak van vanmiddag
Mannen....
Het is dat ie me gaat helpen met invullen van wat belastingpapieren, dus ik zal netjes blijven, maar vind dat echt verschrikkelijk.
Hij belt net op dat ie te laat is.
DUH... ik wacht pas een uur.
Hij had om half 2 moeten bellen dat ie later zou zijn... DE LUL
*zucht*
Leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Sub, als eigen ondernemer is het vaak toch net wat moeilijker.
En ik wil het dit jaar zelf doen en geen honderden euro's aan een belastingconsulent of accountant betalen.
Maar moet wel precies weten wat ik moet invullen om zelfstandigen- en startersaftrek te krijgen.
Laat mij nou eens een keer aftrekken i.p.v. alleen mijn klanten.
Doe nou maar rustig, misschien heb je hem nog wel ergens bij nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ben gelukkig pas een uur aan het wachten op mijn afspraak van vanmiddag
Mannen....
Het is dat ie me gaat helpen met invullen van wat belastingpapieren, dus ik zal netjes blijven, maar vind dat echt verschrikkelijk.
Hij belt net op dat ie te laat is.
DUH... ik wacht pas een uur.
Hij had om half 2 moeten bellen dat ie later zou zijn... DE LUL
*zucht*
Stel gewoon voor hem ook een factuur op voor de tijd die je op hem hebt zitten wachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Kleintje het volgende:
kleintje en rustig???
Ow... oke..
dat zal nieuw zijn...
Haha..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Stel gewoon voor hem ook een factuur op voor de tijd die je op hem hebt zitten wachten.
Hij doet dat gratis? Moet jij 15 mins niet thuis zijn als hij voor de deur staat. De kans is groot dat die 15 mins wel op zijn factuur staan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Ja maar ehm... hij helpt me.
Denk niet dat het echt eerlijk zou zijn.
Maar krijg er nu 1,5 uur later wel de balen van...
Hebben ze de boel kort en klein geslagen??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haha..
Goeie tip
Goede middag allemaal
Bezoek is weg en ik ga puinruimen in huis.
kans is nog groter dat ie echt niet een kwartier gaat staan wachtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hij doet dat gratis? Moet jij 15 mins niet thuis zijn als hij voor de deur staat. De kans is groot dat die 15 mins wel op zijn factuur staan.
kun je nog net ff wat van de schade inhalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Kleintje het volgende:
Hoor net dat het nog ruim een half uur gaat duren....
@#$%^&8()
Ach, viel best mee. Was erg gezellig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hebben ze de boel kort en klein geslagen??![]()
Bij mij waren ze nog beleeft en rustig. Mischien toon ik meer gezag dan jou.![]()
Niet zo vaag doen jij... vertel..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
ik ben lekker bezig hiero.
En de rest van mijn dag staat ook al op een hele leuke manier ingeplanned dus dat komt goed
Bekijk het positief, zo kun je nog een half uurtje op Fok rond hangenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Kleintje het volgende:
Hoor net dat het nog ruim een half uur gaat duren....
@#$%^&8()
Nouja ik zit nog wel ff hiero op school.quote:
Pciesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef Kleintje het volgende:
Dus lekker regelen en drukjes voor de verhuizing Xil...
Er was iets met digitaal schieten exif info, dus geen instellingen hoeven opschrijven en geen HEMA die geen 5 rolletjes kunnen versturenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Dit is niet mijn dag.
Eerder vandaag ging ik bij de hema mijn rolletjes ophalen.
Ze waren er niet.
Dus hun zouden ff bellen en zoeken voor me.
Word ik net teruggebeld... omdat ik ze alleen wil ontwikkelen + op cd, hoefde de rolletjes niet allemaal in een apart mapje. Want dan zou ik meer cd's krijgen en nu zou alles op 1 cd gaan.
Dus, mapje was afgegeven.
LIGT IE DAAR GEWOON NOG MET 5 ROLLETJES!
Hij gaat vandaag mee, u heeft donderdag uw foto's!
DE HOEREN!!!!!
* Puckzzz mompelt iets over een vent die Murphy heet............quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
*Kleintje haar gebruikelijke subtiele zelf*
mag je eerst ook wel even je lieve kant laten zien, ik geloof dat de mannen hier bijna bang van je wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik haat die Murphy!
Cocacolalightbreak (ben jij ook zo'n lekkere vent), ik zoek nog een sponsor voor die camera. Interesse?
Ow, en ook een huwelijkskandidaat.
Je sollicitatie + motivatie kan je me mailen
wie gaat dan ook afdrukken laten maken bij de hemaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Dit is niet mijn dag.
Eerder vandaag ging ik bij de hema mijn rolletjes ophalen.
Ze waren er niet.
Dus hun zouden ff bellen en zoeken voor me.
Word ik net teruggebeld... omdat ik ze alleen wil ontwikkelen + op cd, hoefde de rolletjes niet allemaal in een apart mapje. Want dan zou ik meer cd's krijgen en nu zou alles op 1 cd gaan.
Dus, mapje was afgegeven.
LIGT IE DAAR GEWOON NOG MET 5 ROLLETJES!
Hij gaat vandaag mee, u heeft donderdag uw foto's!
DE HOEREN!!!!!
Jawel hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
ik heb gewoon geen vrienden, dat blijkt wel!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel hoor!
alleen vindt mijn vrouw het geen leuk idee als ik met jou een week op vakantie ga
Volgens mijn vriendin wel maar zij is niet geheel objectief volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik haat die Murphy!
Cocacolalightbreak (ben jij ook zo'n lekkere vent), ik zoek nog een sponsor voor die camera. Interesse?
Ow, en ook een huwelijkskandidaat.
Je sollicitatie + motivatie kan je me mailen
Half Nederland voelt met je mee of in ieder geval het zelfde als jij, waaronder ik. En yep ziek zijn zuigt.quote:
Griepvirusje opgelopen??quote:
Ik niet, ik ben griepvirusvrij volgens Norton Anitvirusquote:
jamaar Norton zuigt ook....dus is dat nog helemaal niet zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben griepvirusvrij volgens Norton Anitvirus![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar Norton zuigt ook....dus is dat nog helemaal niet zeker
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Norton zuigt behoorlijk
Ik kan mijn mail niet normaal openen, dan moet ik eerst Norton uitschakelen, ditzelfde geld voor mail verzenden. Ik kan niet eens Photoshop CS2 openen wanneer Norton ingeschakeld staat.
en daar heb ik dan 50 euro voor betaald
Jij hebt geen account bij xs4all zeg maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Norton zuigt behoorlijk
Ik kan mijn mail niet normaal openen, dan moet ik eerst Norton uitschakelen, ditzelfde geld voor mail verzenden. Ik kan niet eens Photoshop CS2 openen wanneer Norton ingeschakeld staat.
en daar heb ik dan 50 euro voor betaald
En je moet eerst maar proberen dat kloterige menudingelende uit je pc te trappen.. (heb ook een xs4all-accountje)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij hebt geen account bij xs4all zeg maar
Daar kun je mcafee "gratis" downloaden. Enige is dat je ieder jaar weer geklooi hebt want dan moet je specefiek de nieuwste versie opnieuw installeren.
Kost niks, zit mijn mail en CS2 niet in de weg wat wil je meer
kun je hier ook wat kratjes droppen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
5 uur
* Puckzzz gaat naar huis, vriendje toe
ow...eerst ff bier halen...naja dat moet maar ff
Ik heb nog het dubbele aantal daarvanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:05 schreef blackbully het volgende:
kun je hier ook wat kratjes droppen?
heb nog maar 2 flesjes
dan heb je toch genoeg. Prupke één en Prupke één en jij géénquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb nog maar 2 flesjes
ja oke.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dan heb je toch genoeg. Prupke één en Prupke één en jij géén![]()
![]()
nou dan ga jij toch halen?? jij hebt dan nog geen bier achter de kiezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja oke.
maar wat tedoen na het eten?
want dan hebben we alle bij geen bier.
hmmm zal het inderdaad wel gaan wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nou dan ga jij toch halen?? jij hebt dan nog geen bier achter de kiezen.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm zal het inderdaad wel gaan worden![]()
de kans dat ik dan vanavond aan een lekker biertje zit is nogsteeds erg klein.quote:
Anders laat je het lekker bezorgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
de kans dat ik dan vanavond aan een lekker biertje zit is nogsteeds erg klein.
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Anders laat je het lekker bezorgen![]()
dat probeerde ik dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb nog maar 2 flesjes
Ik moet zeggen, mijn hoofd staat ook niet zo naar bier of zo, de laatste tijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
de kans dat ik dan vanavond aan een lekker biertje zit is nogsteeds erg klein.
![]()
tja, maar Puckzzz woont ook honderden kilometers uit jouw buurt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
[..]
dat probeerde ik dus
maar heb er geen reactie meer op gehad
hoeveel kilometers?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
tja, maar Puckzzz woont ook honderden kilometers uit jouw buurt.
Doet de plaatselijke AH niet aan huisbrengservice?? Anders doet de C1000 het graag.
Brabant is toch zķķķķķķķķķķķķķķķķķ [lees sterk staaltje visserslatijn] grootquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoeveel kilometers?
brengt de c1000 bier?
wat kost dat?
Ja hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef Kleintje het volgende:
Flashwat een lief gebaar je avatar.
Red je het een beetje? Kan je het een beetje bevatten en er 'vrede' mee hebben?
Ik zie er ook best tegenop kan ik meldenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Op zo'n manier afscheid nemen is klasse.
Nortonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben griepvirusvrij volgens Norton Anitvirus![]()
prima EN goed? Sjonge, dat moet wel berebest zijnquote:
ja en een lekker stemmetje wat me telkens verteld dat alles is geupdatequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
prima EN goed? Sjonge, dat moet wel berebest zijn
Geilquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:25 schreef Re het volgende:
[..]
ja en een lekker stemmetje wat me telkens verteld dat alles is geupdate
pciesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Het schijnt dat mensen echt een leven hebben naast Fok.
Het schijnt toch te kunnen
ja oke en nu?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Norton
Zou jij eens iets voor me willen proberen? Start mIRC, ga op een kanaal zitten, en vraag iemand om even startkeylogger in te tikken. Ik wil nu wel eens weten of het waar is...
blije Kaspersky gebruker
Bij sommige versies wordt je botweg door Norton uit IRC gekwaktquote:
Schijnt al geruime tijd een fix voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bij sommige versies wordt je botweg door Norton uit IRC gekwakt
Doe je goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik had vanavond ook een leven.
Uren met iedereen aan de telefoon gezeten.
Morgen naar mijn vriendin die zo'n last heeft van een stalkende ex. Ze durft door omstandigheden morgen niet het huis uit te gaan en wil ook niet alleen zijn. Dus ik ben bij haar en ik heb vanavond ff via mijn kenissen een spoed 112 geregeld. Dus puur op nummerherkenning weten ze waar ze moeten zijn. Dus ze hoeft verder niets te melden, ze kan zachtjes bellen zodat meneer het niet door heeft...
Goed, duik nu mijn bed in.
Ik ken thuisgebruikers die niet eens begrijpen waarom je windowsupdate zijn werk moet laten doen. Die anti-virus alleen maar vertragend vinden, en duur. Laat staan dat ze hun AV updaten met meer dan de virusdefinities. Wat heet: ik ken zelfs organisaties die daar slordig mee omgaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Schijnt al geruime tijd een fix voor te zijn.
een update is niet altijd een verbetering.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken thuisgebruikers die niet eens begrijpen waarom je windowsupdate zijn werk moet laten doen. Die anti-virus alleen maar vertragend vinden, en duur. Laat staan dat ze hun AV updaten met meer dan de virusdefinities. Wat heet: ik ken zelfs organisaties die daar slordig mee omgaan.
Fixes? Ja maar: dan gaat mijn bedrijfskritische [insert zelfgebakken Access97 applicatie] naar de maan!
Jeetje man.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef lostminds het volgende:
wat is vandaag een kutdag zeg!!
de dochter van een goede vriend is vorige week woensdag aangereden door een metro en is nu vandaag overleden
ben een paar keer bij d'r op bezoek geweest en er kwam net een beetje hoop dat ze het zou gaan overleven, weliswaar met flinke schade, maar toch
en nu heeft ze helaas maar zestien jaar hier rond mogen lopen
da's verdomme toch veelste kort
kutzooi!!![]()
sorry, moest ik ff kwijt
ik ga me nu verstoppen in een of andere roes...
nat of durf je niet toe te geven dat je stiekum in bed geplast hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:46 schreef Kleintje het volgende:
En dan gaat om 6 uur je wekker.
Je denkt 'tering wat heb ik liggen zweten' en dan kom je erachter dat het hele bed nat is.
![]()
Ik vrees dat mijn waterbed lek is.
Nu erachter zien te komen waar het gat zit en of het te maken is![]()
Kleintje heeft niet één, maar 3 steekjes los..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heel erg veel sterkte Lostminds...
En jij droomt wel heel raar Kleintje, 9 veulens in 1 paard! Arm beest.![]()
n compleet dak afquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kleintje heeft niet één, maar 3 steekjes los..![]()
*geeft Ynske een knuffel*quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
n compleet dak af
* Ynske is in een knuffelmood
tijd voor zo'n aangepast helmpje redressiedingquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Kut, ableton heeft mij wel heeeel snel door...
* ableton is Char is spequote:Op woensdag 15 maart 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Kut, ableton heeft mij wel heeeel snel door...
jij hebt een heel vies handje getekendquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef ableton het volgende:
[..]
* ableton is Char is spe
Trouwens omdat ik mijn camera probeer eigen te maken, mogen zelfs de irritante kuteenden die mij 's ochtends wakker maken op de foto.
Voor straf: WEET JE HOE LEUK HET IS OM EEN EEND TE ZIEN UITGLIJDEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
vergeef mij mijn kinderlijke humor, maar ze tarten mij!!! ze voeren iets in hun schild... kuteenden
penisnijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt een heel vies handje getekend
Hee en nou gauw dat plaatje weghalen ehquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijd voor zo'n aangepast helmpje redressieding
misschien op een overweg? hier in Utrecht rijd de metro gewoon op wegniveauquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Kleintje het volgende:
Lostminds... mag ik een stomme vraag stellen? Onder de metro gekomen??? Dat is toch een aardig diep gat meestal. Gevallen? Gestruikeld?
Niet dat het iets uitmaakt, het verandert de situatie niet, maar vroeg het me gewoon af....
Aansluit bij Dr_Flash.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hč gatsie lostminds, wat een ellendeMijn deelneming.. en heel veel sterkte de komende tijd.
jah geen zin in gezeur... hoewel t plaatje van een orthopedische site komt maar goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en nou gauw dat plaatje weghalen eh
Ik denk dat het in Rotterdam was. Volgens mij staat er op nu.nl bij foto van de maand zelfs een foto van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien op een overweg? hier in Utrecht rijd de metro gewoon op wegniveau
Gezeur?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah geen zin in gezeur... hoewel t plaatje van een orthopedische site komt maar goed
zo bedoelde ik t ook niet, maar wat ik zeggen wilde was dat de metro niet perse diep hoeft te rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het in Rotterdam was. Volgens mij staat er op nu.nl bij foto van de maand zelfs een foto van.
je weet maar nooit hequote:Op woensdag 15 maart 2006 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezeur?Ik wou iets lolligs zeggen over een uitgeholde bowlingbal of zo
Is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien op een overweg? hier in Utrecht rijd de metro gewoon op wegniveau
sorry hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.
Dat ding werd altijd sneltram genoemd in Utrecht.
En nu opeens noemen ze het Metro....
lekker moment om een beetje te gaan muggenziften ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.
Dat ding werd altijd sneltram genoemd in Utrecht.
En nu opeens noemen ze het Metro....
Hahhahha... dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezeur?Ik wou iets lolligs zeggen over een uitgeholde bowlingbal of zo
Hier nog zo een..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffffff Zit ik meteen al met de tranen in mijn ogen om dat bericht van Lostminds....
En weer een Meeting-idee erbij..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hahhahha... dat dacht ik ook al.
dat als ik dat helmpje op zou doen dat er dan iemand met me gaat bowlen...
Ja graagquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef ableton het volgende:
Nederlandse handleiding van Nikon d50.. in pdf. iemand?
ik kan alleen dit vindenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef ableton het volgende:
Ik heb wel de digitale versie van de handleiding van een EOS 350D voor jequote:Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef ableton het volgende:
Wacht, ik heb ook nog wel een digitale versie van het telefoonboek voor jequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik heb wel de digitale versie van de handleiding van een EOS 350D voor je
Die man blijft zeker wel even om te testen of het houdt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:07 schreef Kleintje het volgende:
120 euro om het gat in het waterbed op te zoeken en te plakken...
damn
Dat heb ik ook nooit begrepen idd. Beetje hetzelfde als geld gaan betalen voor een monitordriver of zo, wat je ook weleens zietquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat ze dat niet gewoon gratis online zetten hoor. De engelse zijn volop te vinden, waarom de nederlandse niet?
Moet je aanbieden om het te kopen, MAAR ALLEEN als ze de schriftelijke garantie erbij doen dat de opbrengst bij de rechthebbende terechtkomtquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef ableton het volgende:
Inderdaad, alleen maar te koop aangebodenstom kopierecht!
hij foeteldequote:
HM2 lekker ding....de 'flames' zoals die tegenwoordig zijn, zijn een behoorlijk zwakke reflectie van de flames die ik in het begin heb gezien hier op Fok. Wees blij dat dat tegenwoordig het geval niet meer isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz lieve schat.... Ga jij eens kijken in ONZ, KLB en MUZ. Daar ben ik ongeveer begonnen met posten op FOK! omdat meerdere users het nodig vonden om Gothic mensjes te bashen keer op keer. EN dat was nog in 2005.
Verder heb je gelijk dat het "Lijdend Voorwerp" van dit topic als een sneu en iritant manneke overkomt en dus niet meer reply-waardig is.![]()
Ik kan bij deze bevestigen dat ik daar niet wasquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef CocaColaLight het volgende:
Zou het kunnen zijn dat RonaldV in Scheveningen is geweest?
Vroeger deden mensen er nog hun best voor ja, kwamen er echt hoogstandjes uit af en toe. Tegenwoordig wordt er alleen nog maar recht door het midden gescholden met ziektes, religie en anale penetraties van zwangere geitjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
toch hier ff mijn gesprekje met HM2 verder voeren....
[..]
HM2 lekker ding....de 'flames' zoals die tegenwoordig zijn, zijn een behoorlijk zwakke reflectie van de flames die ik in het begin heb gezien hier op Fok. Wees blij dat dat tegenwoordig het geval niet meer is
Eensch...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HM2 lekker ding....de 'flames' zoals die tegenwoordig zijn, zijn een behoorlijk zwakke reflectie van de flames die ik in het begin heb gezien hier op Fok. Wees blij dat dat tegenwoordig het geval niet meer is
Post dan ook niet na mijn sluitpost!quote:
zwangere melkgeiten dan toch nog welquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger deden mensen er nog hun best voor ja, kwamen er echt hoogstandjes uit af en toe. Tegenwoordig wordt er alleen nog maar recht door het midden gescholden met ziektes, religie en anale penetraties van zwangere geitjes
quote:
hmm, heb je tenminste nog iets van neukhandles om vast te houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat vleesgeiten lekkerder neuken
Heb ik van horen zeggen hoor
Nee jij bent in de war met bokjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm, heb je tenminste nog iets van neukhandles om vast te houden
euhm.... ik doe niets met bokjes/bokken hoor,quote:
owquote:
Ik ga het snappen nu.. Maar ik was het gebash vorig jaar spuug zat. Het geflame van nu komt eigenlijk ook eerder zielig dan serieus over vind ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toen je met een user_ID in de 300 voor n00b uitgescholden werdquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
Vroegah....toen Fok nog uit 5 subfora bestond en de flames nog vies waren....
hmmm... zou een optie kunnen zijnquote:
quote:
dat zou eventueel kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ehmm zullen we deze discussie dan ergens anders voortzetten?
Bijvoorbeeldquote:
op de site van de leverancier van je camera kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef ableton het volgende:
Volgens het menu heeft mijn camera Firmware 1.0.
Wat houdt dit in? Is er nieuwere firmware? Hoe kom ik eraan? Wat is er beter aan? Wat doet het?
Kijk hier eens hier moet je genoeg info kunnen vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef ableton het volgende:
Volgens het menu heeft mijn camera Firmware 1.0.
Wat houdt dit in? Is er nieuwere firmware? Hoe kom ik eraan? Wat is er beter aan? Wat doet het?
Bedden zijn er ook om in de slapenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weeer ff....
Zou zo al naar mijn vriendin gaan, maar dat wordt door mijn fucking waterbed wat later...
heb geen zin dat al het water eruit lekt en door het huis stroomt...
Nog wat spannends hier, behalve geiten enzo
NOTE TO KLEINTJE: naaldhakken en waterbedden zijn GEEN goede combinatiequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Ben ik weeer ff....
Zou zo al naar mijn vriendin gaan, maar dat wordt door mijn fucking waterbed wat later...
heb geen zin dat al het water eruit lekt en door het huis stroomt...
Nog wat spannends hier, behalve geiten enzo
Slechte invloed heb jij zeg op die arme katjes. Gedwongen voor de cam op het waterbed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
had ik er maar in gefuckt, dan was het nog de moeite waard.
Denk dat mijn katten er stiekem keiharde porno op hebben gehad...
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NOTE TO KLEINTJE: naaldhakken en waterbedden zijn GEEN goede combinatie
Ik denk een terrorist....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Muk het volgende:
bij mij zat er net een vreemde kat binnen, ingebroken door mijn balkondeur...
gevalletje georganiseerde opstand?
Bel de BBEquote:
one-night-stands met een ijspik zijn ook funest trouwensquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
NOTE TO KLEINTJE: naaldhakken en waterbedden zijn GEEN goede combinatie
ja idd, ik warm 'm altijd eerst ff opquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
one-night-stands met een ijspik zijn ook funest trouwens
Na 4 keer lezen snap ik hemquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja idd, ik warm 'm altijd eerst ff op
quote:
Gerecycelde siliconentieten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:53 schreef Muk het volgende:
ze zouden die bedden met gel moeten vullen.. of stroop... of curry
tegenwoordig zijn ze ook met een soort gel gevuld...tenminste, na het vullen met water gooi je er een goedje bij waardoor het een soort gel wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:53 schreef Muk het volgende:
Wees dan ook eens gewoon in de avond on linequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:48 schreef Kleintje het volgende:
(...)
overigens, volgens mij he... werkt iedereen vandaag.
Niemand op de MSN vandaag en HMII is ook traag met terugmailen vandaag!
dan moet ze werkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wees dan ook eens gewoon in de avond on line
knuffelen?quote:
Het lezen gaat me echt goed af.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:53 schreef Muk het volgende:
Nee hoor, drukte van belang hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:48 schreef Kleintje het volgende:
overigens, volgens mij he... werkt iedereen vandaag.
Niemand op de MSN vandaag en HMII is ook traag met terugmailen vandaag!
HEU! Ik MOET niets.quote:
Je leest alleen maar wat je wil lezen zeg maar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het lezen gaat me echt goed af.
Ik las hier echt 'vullen met geil'.
*zag het al voor me, allemaal rukkende mannen die het in het tuitje moeten spuiten.
Fuck... dan duurt het lang voordat zo'n bed gevuld is*
Waar het hart van vol is.... stroomt het bed van overquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*zag het al voor me, allemaal rukkende mannen die het in het tuitje moeten spuiten.
de ranzigheidsfactor daar gelaten kan ik me voorstellen dat dat nog best goed slaapt....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar bij mij zit er gewoon bloed in mijn hart...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is.... stroomt het bed van over
quote:
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar bij mij zit er gewoon bloed in mijn hart...
Geen zaad!
Komt door Kleintjequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:04 schreef Muk het volgende:
toch vreemd hoe bijna elke discussie naar sex verdraait binnen 3 minuten...
ach het went...
Ja!quote:
van mij mag je blijven hoor....quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef Kleintje het volgende:
Zal ik weer weggaan Muk?
Dan gaat het hier redelijk!!!
Ik had de schuld al op me genomen!!!quote:
Je kan het niet laten hčquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef Kleintje het volgende:
ik heb WEER een FOTO gemaakt.
Ik ga hem ff uploaden...
Geen hoogstandje, is voor mijn weblog bedoeld...
Ik dacht dat het niet eens mogelijk was op zw/w foto rolletjes te laten ontwikkelen en op cd te branden. Kon volgens mij alleen met kleurenfoto's.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Muk het volgende:
kleintje wat kost het trouwens om je foto's op cd te laten zetten bij de hema?
ik begin er achter te komen dat z/w niet overal geschikt voor is
Vertelquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Muk het volgende:
de laatste keer dat ik het deed kostte het iets van 5 euro...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Muk het volgende:
ik weet alleen dat als je een abbo hebt op zoom (of lid bent van hcc) je 10% korting krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Muk het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:38 schreef ableton het volgende:
Hey negers van het goede leven [publiek denkt wat?], ik heb mijn eerste oke'e digi foto ooit gemaakt [publiek kijkt verbaasd] en ik ben te lui om topics te zoeken [publiek reageert geschokt], maar hoe krijg ik nou zo'n leuk zwart randje in PS om de foto? [publiek lacht ableton uit]
![]()
ja, trutquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef HMaster-II het volgende:
Bordermaker downen van het i-net trut![]()
haha geen kleur he'quote:
foto resizen naar 545 bij X (of een willekeurig getal beneden de 550pix)quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:38 schreef ableton het volgende:
Hey negers van het goede leven [publiek denkt wat?], ik heb mijn eerste oke'e digi foto ooit gemaakt [publiek kijkt verbaasd] en ik ben te lui om topics te zoeken [publiek reageert geschokt], maar hoe krijg ik nou zo'n leuk zwart randje in PS om de foto? [publiek lacht ableton uit]
![]()
Dan krijg je net een beetje het idee dat Kleintje wel aardig is, maar dan toch besef je opeens van niet.. iemand anders ooit dit gevoel gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Kleintje het volgende:
Is de foto echt leuk Ableton???
Zo neit, dan kan je de hele foto beter gebruiken als zwarte rand
Wasdanouweer voor een antwoord?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Kleintje het volgende:
Is de foto echt leuk Ableton???
Zo neit, dan kan je de hele foto beter gebruiken als zwarte rand
ja, gisterenmiddag nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef ableton het volgende:
[..]
Dan krijg je net een beetje het idee dat Kleintje wel aardig is, maar dan toch besef je opeens van niet.. iemand anders ooit dit gevoel gehad?
WZZquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
foto resizen naar 545 bij X (of een willekeurig getal beneden de 550pix)
canvas vergroten naar 550 bij X, achtergrondkleur aangeven
en klaar is keesje
Zoals Puckzzz al zei, de flames zijn niet meer wat ze geweest zijn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
n00000000000000b
Bordermaker downen van het i-net trut![]()
* Puckzzz reikt een spiegel aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Kleintje het volgende:
moment... ff paard zoeken...
open je foto in photoshopquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef ableton het volgende:
[..]
Dan krijg je net een beetje het idee dat Kleintje wel aardig is, maar dan toch besef je opeens van niet.. iemand anders ooit dit gevoel gehad?![]()
@Ynske: lol wat? zo ver ben ik nog niet.. kan het niet gewoon simpel: open foto --> klik op randje plakken --> klaar?
kweet niet, jammer dat de oren niet echt scherp zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Mooi he... deze foto heb ik vrijdag gemaakt!
Met compactcameraaaaatje
n00b alert!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef ableton het volgende:
[..]
@Ynske: lol wat? zo ver ben ik nog niet.. kan het niet gewoon simpel: open foto --> klik op randje plakken --> klaar?
Nou, bepaald geen compact kameraadjequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Mooi he... deze foto heb ik vrijdag gemaakt!
Met compactcameraaaaatje
*las iets over flames*quote:
dat is dus recht door het midden scheldenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*las iets over flames*
JIJ VIEZE VUILE GORE SMERIGE GREPPELDEL
dat moet je dus niet doen, t staat er toch uitgelegd, anders leert ie t nooitquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
n00b alert!!!
zucht....gooi dat ding eens online, doe ik het wel voor je....
Hij is zo lelijk als de pest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet, jammer dat de oren niet echt scherp zijn
enneh die neushijs net pluche
da's ook weer waar, voor je het weet staan we al zijn foto's te bewerken hieroquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet je dus niet doen, t staat er toch uitgelegd, anders leert ie t nooit
Maar ff serieus: Waarom maak je geen buitenfoto's van die knol? Buiten is er nog best iets stoers aan een paard te bedenkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij is zo lelijk als de pest.
had vrijdag 10 foto's gemaakt en ik kon er nog 2 'redelijk' maken.
Maar.. dat van haar neus, dat is realiteit, ze heeft echt een teddybeer neus. Haar oren zijn ook zo...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Buiten is er nog best iets stoers aan een paard te bedenken
vrijdag was het heerlijk zonnig weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:53 schreef Kleintje het volgende:
Weet niet of je je kan herinneren hoe het weer vrijdag was???
KUT MET PEREN
En ik wilde gewoon dikke buiken foto's voor het OUD forum
ff haar zwangere buik showen.
Wil binnenkort wel een mooie sessie van die hormonale trut op poten maken...
Ik denk niet dat ze daar in OUD zo op zitten te wachtenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:53 schreef Kleintje het volgende:
En ik wilde gewoon dikke buiken foto's voor het OUD forum
ff haar zwangere buik showen.
heb je m opgeslagen nadag je dat gedaan had?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef ableton het volgende:
Haha ik dacht dat het gelukt was... zit een mooi zwart randje om als windows viewer hem opent, maar online zie ik het randje weer niet..
nogmaals proberendank in ieder geval ynske en puckzz en al die andere die deze halve mijlpaal mogelijk hebben gemaakt
daar niet, en wij ook al nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar in OUD zo op zitten te wachten
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef ableton het volgende:
Okey hey is officieel gelukt, dank Ynske. eigenlijk best makkelijk![]()
Doe nou maar rustig gewoonquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef Kleintje het volgende:
Ynske
Pest je mij hier nu weg??
FLASH vroeg om een foto van die knol.
Dus ik was gewoon gehoorzaam, zoals altijd
ik pest niemandquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef Kleintje het volgende:
Ynske
Pest je mij hier nu weg??
FLASH vroeg om een foto van die knol.
Dus ik was gewoon gehoorzaam, zoals altijd
dr zijn mensen die een zwarte rand willen met een dun wit randje erinquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef ableton het volgende:
hahaha meerdere kleuren waarom zou je dat willen?
ow.. dat kanquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn mensen die een zwarte rand willen met een dun wit randje erin
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef Kleintje het volgende:
Xil
Je doet weer vaag.
Vertel dan gelijk de reden!!!!
en daarmee lijk je op Saraquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sorry
das een beetje mij eigen volgens mij
Ow, maar dat rennen heb ik allang gedaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik pest niemand
en als ik vind dat je op moet rotten, zeg ik je dat ook zo wel hoor
kun je meteen naar Ronald of Sub rennen
vanavond pasquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, maar dat rennen heb ik allang gedaan.
Heb allang gezegd dat jij een kloon van Sara bent. Ze zien het nu in en vanavond heb jij een ban enzo
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daarmee lijk je op Sara
en of je dat als compliment moet opvatten, is aan jou
zoals in mijn uitleg beschreven staatquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn mensen die een zwarte rand willen met een dun wit randje erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |