Ik moest hem Googlenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Wat heeft iedereen (en vooral alle fotograferende mensen) toch met Patrick Savalle? Best leuke foto's hoor, maar toch niet echt bijzonder in mijn ogen (ik ben dan ook geen fotograaf)
Ik vind hem een beetje de Hans Kraaij jr. van de fotografie
Huh? Kan het ook in het Nederlands?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Nou mannen, behalve dat jullie bar weinig over me weten begrijp je dat jullie met dit soort topics zelf maken dat ik jullie compleet own...
pffff. hoe desparate moet je zijn om op je zelf te zoeken of er toevallig iemand je naam noemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Nou mannen, behalve dat jullie bar weinig over me weten (ik ben nog steeds systeem-architect, die grap met Centric werkte enorm in mijn voordeel) begrijp je dat jullie met dit soort topics zelf maken dat ik jullie compleet own...
Volgens mijn ben ik zelfs preventief gebanned hier op Fok, zo gek maken jullie elkaar allemaal.
-spam-
Doe je best he
Hij is de eigenaar van je gatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Huh? Kan het ook in het Nederlands?
Ik heb niets met Patrick Savalle. Heb ook moeten googlen. En na het zien van zijn foto's weet ik ook dat ik helemaal niets met hem heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Wat heeft iedereen (en vooral alle fotograferende mensen) toch met Patrick Savalle? Best leuke foto's hoor, maar toch niet echt bijzonder in mijn ogen (ik ben dan ook geen fotograaf)
Ik vind hem een beetje de Hans Kraaij jr. van de fotografie
waarom?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Googlen? Bem je simpel ofzo? Kijk gewoon op mijn site.
Ben je op je pik getrapt ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Post hier maar eens wat moois.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef patricksavalledotcom het volgende:
*cola op beeldscherm*quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Maar ik lees net dat jullie mooie dingen niet kunnen waarderenMaar ik nok weer hier. De mods van hier kennende zal ik toch wel weer snel om niets gebanned worden. Vinden mijn aanwezigheid confronterend en beangstigend.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Maar ik lees net dat jullie mooie dingen niet kunnen waarderenMaar ik nok weer hier. De mods van hier kennende zal ik toch wel weer snel om niets gebanned worden. Vinden mijn aanwezigheid confronterend en beangstigend.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Ik heb op zijn site gekeken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Grote bek maar hier niks durven te laten zien. Sneu hoor.
1. Je kent me niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef patricksavalledotcom het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef prupke het volgende:
Die is ook snel boos......
flamen en bashen komt op Fok al sinds 2001 niet meer voorquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:01 schreef hassanjassan het volgende:
ik stel voor om dit topic gewoon te sluiten, want dit wordt alleen maar een flame & bash topic. Ik praat/lees liever over foto onderwerpen ipv telkens weer dit topic steeds weer naar boven geschopt te zien.
Puckzzz lieve schat.... Ga jij eens kijken in ONZ, KLB en MUZ. Daar ben ik ongeveer begonnen met posten op FOK! omdat meerdere users het nodig vonden om Gothic mensjes te bashen keer op keer. EN dat was nog in 2005.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
flamen en bashen komt op Fok al sinds 2001 niet meer voor
maar ik ben het met je eens, gewoon sluiten. Die man is de moeite niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |