quote:*Renovation work on the upper floors had just been completed and they had been handed back to the defence department.
According to Navy Commander Tom O'Loughlin, the third and fourth floors of the outer ring which took the brunt of the impact housed senior navy officers, including vice-admirals.
There were also offices used by secretaries of the different armed services and the assistant secretaries.
A Pentagon spokeswoman said the defence secretary, Donald Rumsfeld, was unharmed.
A mobile secret service command centre raced west on H Street, with sirens blaring, shortly after 11am as police drew a growing cordon around the White House. Metal gates and yellow tape blocked access to streets and alleys.
People scrambled to find working pay phones or reach friends or family on mobile phones.
Die nuance klopt ook wel. Maar om alles in detail uit te leggen heb ik en geen zin inquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en nee... je hebt ook te maken met een impulskracht en absorberend vermogen. Je mag rustig stellen dat zo'n vliegtuig dezelfde eigenschappen bezit als een kogel uit een geweer. Heb je ooit wel eens high-speed foto-shooting gezien van een ballon die knapt na een kogel die door een ballon heen schiet. Qua massa is die kogel veel zwaarder dan de ballon. En toch staat die ballon relatief stil op de footage.
Het vliegtuig raakt geen blinde dode muur... maar vliegt er (bijna) letterlijk doorheen (net als die kogel door die ballon). Niet alle kinetische energie wordt omgezet in de vorm van een (punt / gelijkmatige verdeelde ?!) belasting. Ik werp je theorie niet van tafel... maar ik breng er slechts een nuance in aan.
Dan is het niet slim om het juist te laten insorten of er mensen in te laten vliegen. Dan weet je zeker dat er gegraven gaat worden en mensen dingen vinden. Zijn het kleinere dingen die moesten verdwijnen dan heb je daar geen instorting of aanslag voor nodig om het te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:34 schreef Oversight het volgende:
Het nut van demolition is simpel, je kunt verbergen wat er onder WTC lag, vernietigd moest worden en nooit gevonden mocht worden.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dan is het niet slim om het juist te laten insorten of er mensen in te laten vliegen. Dan weet je zeker dat er gegraven gaat worden en mensen dingen vinden.
quote:Zijn het kleinere dingen die moesten verdwijnen dan heb je daar geen instorting of aanslag voor nodig om het te laten verdwijnen.
Het duurde toch een paar maanden hoor, voordat al het puin verwijderd was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:04 schreef Oversight het volgende:
[..]heb je gemerkt hoe snel het puin verwijderd was?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het duurde toch een paar maanden hoor, voordat al het puin verwijderd was.
bronquote:On May 30, 2002, amid pomp and ceremonies, with bagpipes blowing, the cleanup of the World Trade Center site in New York City was officially brought to an end. This came eight and a half months after the terrible bombings there on September 11, 2001, which took over 3,000 human lives, including hundreds at the Pentagon and on the four planes that were crashed.
Bron?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:04 schreef Oversight het volgende:
[..]heb je gemerkt hoe snel het puin verwijderd was?
Bron?quote:heb je gemerkt dat er van het staal niks beschikbaar kwam voor onderzoek?
Bron?quote:weet je hoe de FAA normaal gesproken de onderste steen boven haalt om het laatste stukje toestel te vinden?
Oh ja, nu merk ik het pas: je geeft nu dus wel degelijk toe dat er na drie maanden nog puinhopen lagen en dat het puin dus niet geruimd was (zie je eerste opmerking). Maar nee, blijf maar hopen dat iedereen je zal blijven geloven...quote:Dan was het dús iets groots, wat ook verklaard waarom het na 3 maanden nog steeds kon branden onder de puinhopen.
Nog een topic?quote:Dat er iets was daaronder staat als een paal boven water, wat het was komen we nog op terug in een ander topic.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef Drugshond het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Was WTC-7 een controlled demolition ?!
quote:
hmmzz.... ik kom hier later nog op terug. Ik heb nog beeldmateriaal wat ik nog om moet zetten waarin e.e.a. kritisch is belicht.quote:Nee. 25% van de diepte van het gebouw was weggeslagen door het instorten van WTC1&2, waarna een pittige brand van 7 uur de structuur zodanig verzwakte dat het gebouw als een kaartenhuis implodeerde.
Nee hoor FAA doet dat helemaal niet, dat is de taak van de NTSB (National Transportation Safety Board) en dan gaat het voornamelijk als er een ongeluk is gebeurd en er achterhaalt moet worden wat de oorzaak daarvan was. Dit was geen ongeluk dus in principe geen NTSB zaak maar ze zijn er wel bijgehaald, ook bij het WTC en Pennsylvania.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:04 schreef Oversight het volgende:weet je hoe de FAA normaal gesproken de onderste steen boven haalt om het laatste stukje toestel te vinden?
Eeerm deze twee zeggen precies het tegenovergestelde van elkaar, welke moet ik nu kiezen ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:58 schreef Tiesemans het volgende:
En nu enkele conclusies ?!
http://www.geocities.com/factsnotfantasy/MadridWindsorTower.html
[...]
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=2796
Die afhankelijk van je politieke denkbeelden, zoals de meesten hier doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm deze twee zeggen precies het tegenovergestelde van elkaar, welke moet ik nu kiezen ?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm deze twee zeggen precies het tegenovergestelde van elkaar, welke moet ik nu kiezen ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef Drugshond het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Was WTC-7 een controlled demolition ?!
Jij zult het vast beter weten.quote:
http://www.firehouse.com/terrorist/911/magazine/gz/hayden.htmlquote:Deputy Chief Peter Hayden
Division 1 - 33 years
...also we were pretty sure that 7 World Trade Center would collapse. Early on, we saw a bulge in the southwest corner between floors 10 and 13, and we had put a transit on that and we were pretty sure she was going to collapse. You actually could see there was a visible bulge, it ran up about three floors. It came down about 5 o’clock in the afternoon, but by about 2 o’clock in the afternoon we realized this thing was going to collapse.
Firehouse: Was there heavy fire in there right away?
Hayden: No, not right away, and that’s probably why it stood for so long because it took a while for that fire to develop. It was a heavy body of fire in there and then we didn’t make any attempt to fight it. That was just one of those wars we were just going to lose. We were concerned about the collapse of a 47-story building there. We were worried about additional collapse there of what was remaining standing of the towers and the Marriott, so we started pulling the people back after a couple of hours of surface removal and searches along the surface of the debris. We started to pull guys back because we were concerned for their safety.
The story...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Tiesemans het volgende:
Nou ja ik zeg het nog maar is droog...
Wie op Discovery die aflevering over beroepsslopers bekijkt waarin men met gecontroleerde ineenstortingen doormiddel van explosieven, het ineenstorten van gebouwen bewerkstellingd (onder het mom van gecontroleerde sloop) kan bijna niet anders dan een akelig gevoel krijgen wanneer men de wijze waarop zo'n gebouw inzakt (loodrecht naar beneden met stofgolf) (te)véél overeenkomst(en) vertoont met de wijze waarop het WTC in elkaar zakt en de stofwolk die er op volgde. (normaal staan er schotten om zo'n gebouw echter dat kon men "helaas" niet flikken in hartje Manhatten..
Tevens vind ik het opmerkelijk dat er teminste één persoon daags voor de ramp(en) op meerdere gebouwen waaronder het WTC maar ook gebouw 5 en 7 verzekeringen heeft afgesloten voor forse bedragen, en toevallig dat ie 24+ uur later kon proberen te cashen...
http://911research.wtc7.n(...)n/insurance-scam.htm
&
http://www.prisonplanet.c(...)ade_center_deals.htm
Niet onbelangrijk het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat de geheime diensten waaronder de CIA en NSA van hun "oude" werkruimtes af wilde, om meer dan één reden dan 'niet voldoende beschermend met betrekking tot meeluisterende "vanuit de ruimte" spionage sattalieten.
Overigens wie een beetje bekend is met spionage en contra spionage weet dat zowel de Amerikaanse luchtmacht,landmacht en marine elk hun eigen spionage diensten/afdelingen hebben.
En toevallig dat diegene* (net afgebouwde hi-tech afdeling) van de Marine vol getroffen werd toen het Pentagon geraakt werd..
[..]
http://www.911dossier.co.uk/pen08.html
http://www.newsfollowup.com/flight77_10.htm
Kortom wie z'n neus niet dicht heeft zitten met hersenkwab ruikt méér dan "gekookte waarheid"..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:32 schreef klez het volgende:
Jij zult het vast beter weten.
Kan je geen engels of zo? Lees de post boven de jouwe eens...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
vast niet,.....
Stel jezelf even de volgende vragen:
waar komt de brand in 7 vandaan?
wat was er in 7 gevestigd?
wat zat eronder?
waarom zit de burgemeester dáár met zijn crisisstaf?
waarom melden brandweerlieden VANUIT 7, dat ze géén assistentie nodig hebben?
en dan de leukste: kijk eens naar hoe ( en door wie) het verzekerd was...., en vooral ook waartégen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Tiesemans het volgende:
Niet onbelangrijk het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat de geheime diensten waaronder de CIA en NSA van hun "oude" werkruimtes af wilde,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |