Weet niet of er nog animo is voor een RuneScape Thread, maar ja, we proberen het nog een keertje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:55 schreef Drumpie het volgende:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05522/rslogosnow.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
Runescape het online adventuur spel, het gaat als volgt je meld je aan op de site Runescape , dan begint het spel je komt in de trainingsfase terecht daar word je alles geleerd over hoe je met pijl en boog schiet, vecht met monsters geld verdient etc,, ( De eerste levels zijn altijd saai, maar als je tussen de 15 a 20 levels komt dan word het spel pas echt leuk)
Je kunt makkelijk geld verdiene met minen dan mine je Iron, silver etc,, dat smelt je om tot blokken laat ik het zo zeggen, en dan kan je met de hamer wapens,schilden,helmen,harnassen, maken.
Je kunt ook geld verdienen door te handelen, VOORBEELD: je koop rune scimmy voor 20K dat verkoop je voor 25K tot 30K, dan maak je 5K of 10K winst, zo doorgaan en je bent RIJK.
Wat links:
Vorige deel
Runescape.COM
Runescape.NL
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Tips
Runescape Pagina
Runescape Map
Wat plaatjes van Runescape plaatjes:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05522/worldmaprs2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
World Map :: KLIK::
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05522/Runescapeik.GIF.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zelf met mijn Full rune [t] ::KLIK::
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05522/Ikrunescape.GIF.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mijn levels ::KLIK::
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05523/Wapenaar.GIF.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wapenaar in actie ::KLIK::
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05524/naamloos.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
EricG in actie + stats
De winnaar van het level 60 account is:...........
alsof ze je persoonlijk gaan helpenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:05 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb gister mijn wachtwoord van Runescape veranderd, Nu ben ik totaal vergeten wat het was of waarmee het begon, ik weet echt niks meer, ik klikte in het hoofdmenu dus op, Recover Lost Password, Moet ik mijn username email adress, en dan kies ik voor " I forgotten my password ", dan moet je allemaal digen invullen waar ik geen hol van snap, Ik wil liever gewoon een mailtje versturen naar Jagex, maar dat kan ik nergens vinden...!!
WIE HELPT!!!!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:39 schreef most_wanted het volgende:
Runescape is de meest kutste games die er is.
Echt voor noobs dus.![]()
Jij hoort hier nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:39 schreef most_wanted het volgende:
Runescape is de meest kutste games die er is.
Echt voor noobs dus.![]()
ligt eraan..als je member bent gaat alles 10x zo makkelijk omdat je gegevens moet geven van je afkomst enzo. maar als je niet member bent moet je gwn de vragen beatworden (als je die had) enne...gwn je oude passwords geven en ID-Pass krijgen en een dagje geduld hebben want toen ik gehackt was had ik em zo weeer trgquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef Drumpie het volgende:
Jah, want je doet wel runescape!!!, maar weet jij anders hoe ik mijn wachtwoord terug kan vinden???
nadat je alles hebt ingevuld krijg je een ID-Pass daarmee kun je zien of je w8woord veranders is ja of nee en over die vragen dat zijn: Recovery Questions die heb je gekregen toen je je acount begon. handig is om op ze ergens op te schrijven of in een WORD bestand in je PC opslaan. je hoeft de vragen niet te doen maar als je ze nog weet kun je ze beter wel doen dan heb je ongeveeer 75% kans dat je w8woord tog nog veranderd wordquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef Drumpie het volgende:
Maar, ID-pass wat is dat, en wat wordt er bedoelt met die vragen???
Home > Customer Support > Password Support > Password Emergencies > I have lost my password, what should I do?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:22 schreef Drumpie het volgende:
Het probleem is dat we dat mailtje niet meer hebben, En ook geen code ofzo, en hier baal ik wel van, maar wat voor vragen worden er bedoeld!!
dat heb je bij alle spellen... tegenwoordig zijn de spellen zo grafisch hoog....quote:Op maandag 11 september 2006 11:41 schreef MarcPhilippine het volgende:
, maar hoe hoger level je bent, hoe intersanter het wordt...
groetjuhs,
Ach, TS is zelf ook nog een kind...quote:Op maandag 11 september 2006 11:41 schreef MarcPhilippine het volgende:
waarom dat dan?
Het klopt dat er vele kleinere kinden het spelen, maar hoe hoger level je bent, hoe intersanter het wordt...
groetjuhs,
Kappe met je 'groetjuhs'quote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef MarcPhilippine het volgende:
come fight clan moz :$
groetjuhs
ziet er grafisch mooi uit man!!!!!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 13:54 schreef ARKON het volgende:
[afbeelding]
yes 12 more options!!!11!1!1!!!![]()
![]()
vorig jaar?quote:Op maandag 11 september 2006 17:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik speelde dit toen ik nog een kleine jongen was.
hijs ds nuquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:42 schreef MMootje het volgende:
Ik zat in di, was 100 cb..tijdje geleden gestopt, nam te veel tijd in.
Ik was bevriend met franzk, spreek 'm nu nog wel is..eerste f2p met 126 combat die er is, ken hem al jaren
Ik kan me nog wel goed herrineren dat je nog bij mij om spullen liep te zuren als een kind van 10quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
Onderbouwingen graag mensen!
Runescape is kut, omdat:
a: greffiks
b: noebs die het spel verzieken
c: je broertje/zusje speelt het
d. saai
e. kinderachtig
f. enzo
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel goed herrineren dat je nog bij mij om spullen liep te zuren als een kind van 10![]()
nee zie:quote:
en toen kwam jij met:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:50 schreef Backhander het volgende:
mag ik je spullen en geld? kan ik namelijk heel goed gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nee zie:
[..]
en toen kwam jij met:
[..]
![]()
'Ik ook' zeggen versta ik niet onder zeuren, en al helemaal niet als een kind van 10 heaquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel goed herrineren dat je nog bij mij om spullen liep te zuren als een kind van 10![]()
mee eens , met alle games die er tegenwoordig zijn * ook gratis * is runescape troep.quote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef murp het volgende:
ik vind het echt een kutspel....
jawel zie maar:quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:13 schreef murp het volgende:
heb ik al gezegt dat het een kutspel is?
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef murp het volgende:
ik vind het echt een kutspel....
ik durf niet te klikken op zo'n kut sitequote:Op woensdag 27 september 2006 13:33 schreef MarcPhilippine het volgende:
[..]
wil je klachtbriefje indienen?
www.runescape.com
Misschien geven ze zelfs nog koffie.
Arrogantie ftwquote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken op zo'n kut site
Ohja ik zie het.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
Er is btw al een topic over RS: RuneScape #3
IK BEN DE ENIGE HOOR DIE HET EEN KUTSPEL VIND..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
Dit topic is geopend door de ts met de bedoeling om Fok!kers die RS spelen te verzamelen en te discussieren, maar het topic is verzand in een topic waarin wordt gezegd en eindeloos herhaald wat voor kutspel Runescape is
Ik denk niet dat veel Fok!kers hier RS spelen
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ohja ik zie het.
Helaas staat dat straks ook al zeker vol met "Wat een kutspel !"(Als iemand het zou kicken)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:34 schreef schaduwvandewind het volgende:
is dit geen spel voor kinderen?
En dat liet je weten ookquote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef murp het volgende:
[..]
IK BEN DE ENIGE HOOR DIE HET EEN KUTSPEL VIND..
dat quoten hehquote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dat liet je weten ook
Je hoefde het maar 1x te posten hoor
Eenschquote:
dus ik hoef het maar 1 keer te zeggen dat ik het een kutspel vind?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dat liet je weten ook
Je hoefde het maar 1x te posten hoor
Je betaald je ouders?quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolx, heb eigenlijk sinds het openen van dit unieke Topique niet meer gespeeld.
Geen tijd meer voor om fulltime te spelen, en om nu ¤65 te betalen voor 3 uur spelen per jaar vond ik ook een beetje te gek.
Wachtte eigenlijk op de winter, vorstverlet je weet, maar die hebben we niet echt gehad. Nou ja, over 7 maanden meer geluk hopen we maar. Dan ga ik wel weer meer spelen.
Lolz, ik werk dik 14 uur per dag. Dan houdt je weinig tijd over om nog eens uitgebreid op RS rond te hangenquote:
eensch..een optie voor grotere resolutie zou ook wel handig zijn.. nu kan ik niet lekker achterover hangen want dan is alles zo kleinquote:Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef dezenickiscool het volgende:
Runescape![]()
ipv altijd de menu structuur te veranderen zouden ze beter eens de details en gfx opvoeren , je moet al op je scherm plakken als je low en high detail wilt scheiden op het oog![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:34 schreef schaduwvandewind het volgende:
is dit geen spel voor kinderen?
Ja want zodra je 18 bent geweest mag je nooit, maar dan ook nooit meer een spelletje spelen!!quote:
Met hoeveel gp? Pass mij eens een paar M, houdt het leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Pro_Shifty het volgende:
runescape is leuk:)
combat 122 total 1850 104 mil total exp
....nah wa bedoel je met uber - kiickquote:
nee hor de chat balk staat erboven dat andere is irc dat zit biuj programma zybez er zit rechtboven ook een marjte price ding kan je zien hoeveel iets waardt is word je minder snel opgelicht door mensen die zeggen een abbysal whip is normaal 5k waard ik geef je 20 k ervoor dat kun je er ook mee voorkomenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:46 schreef PiRANiA het volgende:
he!
de chatbalk is veranderd
al jaren denk
Et zijn 8 maanden tussen jou post en die daarvoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:47 schreef GG-LITHIUM het volgende:
[..]
....nah wa bedoel je met uber - kiick
![]()
quote:GAM RuneScape #3 » TheThirdMark 38 941 09/07 00:14 - Knoflook
Och, het is gewoon een grappig spel.quote:Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
ziet er grafisch mooi uit man!!!!!!!!
![]()
'ik ook' insinueert dat je hetzelfde bedoelt als die ander. Die ander zeurt, en als jij zegt 'ik ook' dan zeur jij ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
'Ik ook' zeggen versta ik niet onder zeuren, en al helemaal niet als een kind van 10 hea
Hee Duckyquote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef Ducky_Inc het volgende:
Add me TheThirdMark (Ducky_Inc op runescape)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |