Toch weer wel?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Backhander het volgende:
en ik speel het weer
ben alleen nog maar voor 9 daagjes member
Ik heb nu ook soort 'pauze', niet omdat ik niet echt wil enzo, maar heb net weer ander spel dat ik ff speel, en laatste maand ook best veel weggeweest. Over tijdje ga ik ook weer spelen. Nu ben ik wel voor niks member maarja.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga binnenkort weer beginnen. Denk ik
Kom nou maar op msn aars.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Backhander het volgende:
wie zegt dat ik wou zeggen britney spears is een man?
Gewoon blijven proberen en proberen aan te melden met verschillende statussen (offline weergeven/afwezig/online.)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef Backhander het volgende:
(service is tijdelijk neit beschikbaar ofzoiets)
Dat suggereer jij:quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Backhander het volgende:
wie zegt dat ik wou zeggen britney spears is een man?
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben nu alle drie mijn accounts kwijt :\
wijsneus.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat suggereer jij:
[..]
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.
Je kan het ook anders bedoelen, dat je dus onderscheid maakt tussen de vrouw en Britney Spears. Dan klopt het idd wat je zegt. Je kan dus die zin op 2 verschillende manier interpreteren.
Boeiend zegquote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat suggereer jij:
[..]
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.
Je kan het ook anders bedoelen, dat je dus onderscheid maakt tussen de vrouw en Britney Spears. Dan klopt het idd wat je zegt. Je kan dus die zin op 2 verschillende manier interpreteren.
Gewoon iemand quoten en dan alles wat daar staat knippen/plakken in je sigquote:
inmiddels is attk 58 en combat lvl 64quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:11 schreef Backhander het volgende:
Mijn stats:
[afbeelding]
btw. mijn msn doet het weer
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:56 schreef Backhander het volgende:
jij hebt 2 obby cape SUPERVEEL spullen en 11 miljoen. en ook nog een whip enzo.
ik heb een geweldige 150k. en niet eens obby cape.
heb je monkey madness gedaan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:26 schreef Backhander het volgende:
mag ik dan toch een dragon scimmy?
Wow flink gegroeid alweer zie ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ben eigenlijk gestopt met spelen.
En nee niemand krijgt mijn waardevolle spullen.
Als iemand hier iets relatiefs klein nodig heeft kan ik dat mss wel geven.
wil ik binnenkort wel gaan doen ja. maar die ga ik dan alleen doen als ik zeker weet dat ik een dragon scimmy krijg.quote:
Voordat jij monkey madness kan doen zijn we al een maand verder. Tot nu toe is dat ongeveer de moeilijkste quest die ik gedaan heb. En de langste. En ingewikkeldste.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:16 schreef Backhander het volgende:
[..]
wil ik binnenkort wel gaan doen ja. maar die ga ik dan alleen doen als ik zeker weet dat ik een dragon scimmy krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |