Zijn dit niet de problemen waar we allemaal mee zitten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Chewie het volgende:
Dit waren toch geen serieuze problemen waar Mc mee zat/zit?![]()
Ik was de muts, niet jij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik was nou net zo goed gemutst vandaag, totdat ik dit las.
parlement.com over G.J. van Heek:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat klopt op zich wel, protestanten zijn over het algemeen niet van die bekeerders.
quote:gehuwd te Enschede, 24 mei 1867 (echtgenote overleden 11 maart 1867)
Bans worden niet besproken, maar of je een petitie mag openen .. uhhhh, dat weet ik zo gauw niet. Als het mag, dan moet je inderdaad in Feedback wezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:08 schreef Floripas het volgende:
Aw, kunnen we geen petitie opzetten om hem te unbannen?
Mag ik dat openen in de Feedback, of werkt dat niet zo?
Mwoh, je kunt altijd een poging doen, het topic zal snel gesloten worden, maar als steunbetuiging is het wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:08 schreef Floripas het volgende:
Aw, kunnen we geen petitie opzetten om hem te unbannen?
Mag ik dat openen in de Feedback, of werkt dat niet zo?
Wat insinueer je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Medicijn=een goede, leuke, lieve en vooral begrijpende vriendin. Dat is wat hij nodig heeft.
Ik ken geen FA's. Vraag jij het eens?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat zou je aan een FA moeten vragen, het is niet mijn plaats om daar over te oordelen.
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Floripas het volgende:
Zijn dit niet de problemen waar we allemaal mee zitten?
Wishfull thinking?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat insinueer je?
Doe een pruik op en bel hem.
Ik zie ze niet online, dus kan je niet makkelijk helpen. Trouwens, ik vermoed dat je door 1 petitie wat niet zou mogen niet geband zou worden. Dat is echter slechts een vermoeden. Als je het zeker wil weten kan je een mailtje naar ze sturen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken geen FA's. Vraag jij het eens?![]()
Hmm, hij was er toch al een tijd mee bezig...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Chewie het volgende:
Dit waren toch geen serieuze problemen waar Mc mee zat/zit?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Medicijn=een goede, leuke, lieve en vooral begrijpende vriendin. Dat is wat hij nodig heeft.
Nee ik trek me niet al het leed van de wereld af aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn dit niet de problemen waar we allemaal mee zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |