http://news.yahoo.com/s/a(...)palestinian_prisonerquote:Israeli forces driving bulldozers and firing tank shells burst into a Palestinian prison Tuesday and removed dozens of inmates in a raid targeting prisoners convicted of killing an Israeli Cabinet minister.
[..]
The Palestinians blamed the Jericho raid on the British and Americans, who removed their monitors from the jail just before the Israeli raid. There were a total of 200 prisoners and guards in the jail at the time of the raid.
[..]
The operation was the most high-profile Israeli incursion into a Palestinian town in months and came just two weeks before Israeli elections. Palestinians condemned the raid as a campaign stunt, and Palestinian President Mahmoud Abbas blamed the United States and British governments.
Eerder weggegaan. Het was sááááái!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:25 schreef sigme het volgende:
Congrespauze?
Innovatie is sáááái!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eerder weggegaan. Het was sááááái!
Het ging over innovatie in literatuurtheorie.![]()
Welnee joh, vergelijk jezelf nu eens met iemand die 100 uur per week werkt, jij luie zak!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:39 schreef du_ke het volgende:
Pff al weer veel te lang bezig voor een dinsdag (vanaf 9 uur).
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#topquote:President Bolivia vriendelijker tegen Bush
De Boliviaanse president Morales heeft zijn Amerikaanse ambtgenoot Bush uitgenodigd voor een bezoek. Bush is in augustus welkom bij een feestelijke ceremonie in het Boliviaanse parlement.
Met de uitnodiging slaat Morales een vriendelijker toon aan richting de Verenigde Staten. In zijn campagne om president van Bolivia te worden omschreef Morales zichzelf als de ergste nachtmerrie voor Bush.
Washington staat sceptisch tegenover de linkse Morales, die een warme relatie onderhoudt met de anti-Amerikaanse leiders in Cuba en Venezuela.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Welnee joh, vergelijk jezelf nu eens met iemand die 100 uur per week werkt, jij luie zak!
Ja, mij ook niet gezien. 100 uur per week werken.... dan heb je nauwelijks nog tijd om te slapen, laat staan je verdiende geld uit te geven en leuke dingen te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]Die knakker is echt achterlijk. Dacht dat die mennekes van de huishoudschool voor jongetjes (Heao) altijd zo makkelijk zoveel geld verdienden. Maar 100 uur a 12 euro in het uur
. Man dat verdien ik per uur met vakkenvullen
.
idd overigens geloof ik ook geen zak van z'n verhaal maar dat komt meer door de posthistorie van hem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, mij ook niet gezien. 100 uur per week werken.... dan heb je nauwelijks nog tijd om te slapen, laat staan je verdiende geld uit te geven en leuke dingen te doen.
http://www.refdag.nl/artikel/1253025/quote:Protestantse ondernemers weinig missionair
DEN HAAG (ANP) – De meeste protestantse ondernemers in de negentiende en twintigste eeuw waren niet zo geneigd in hun bedrijf openlijk blijk te geven van hun christelijke overtuiging. Hun geloof inspireerde hen er wel toe „in de omgang met de arbeidersbeweging eerder de weg van het overleg te kiezen dan het pad van de harde confrontatie".
Dat blijkt uit zestien portretten van protestantse ondernemers in het boek Geloof in eigen zaak. Premier Balkenende krijgt het eerste exemplaar dinsdagmiddag overhandigd. Onder de geportretteerden van diverse protestantse gezindten zijn textielfabrikant G.J. van Heek, bankier N.G. Pierson, Koninklijke/Shell–directeur en politicus Hendrikus Colijn, scheepsbouwer Cornelis Verolme en oud–SER–voorzitter Jan de Pous, „boegbeeld van de overlegeconomie".
http://www.telegraaf.nl/b(...)gerschapsverlof.htmlquote:di 14 mrt 2006, 11:00
Europarlementslid eist zwangerschapsverlof
STRAATSBURG - Ook Europarlementsleden moeten recht hebben op zwangerschapsverlof, vinden de Haagse en Europese fracties van GroenLinks. De Kamer praat er woensdag over.
De arbeidsvoorwaarden van de leden van het Europees Parlement zijn nationaal geregeld. Nederlandse leden hebben grosso modo dezelfde rechten als Kamerleden.
Woensdag praat de Kamer over een regeling voor zwangerschapsverlof voor Eerste en Tweede Kamer, gemeenteraden en provinciale staten. Vrouwelijke volksvertegenwoordigers kunnen zich enkele maanden laten vervangen. Om dat mogelijk te maken is onlangs nog de grondwet aangepast.
Voor het Europarlement is niets geregeld, ontdekte Europarlementslid Buitenweg van GroenLinks, zelf zwanger. „Dat is een obstakel voor partijen om jonge vrouwen te werven in de fracties”, meent ze. Bovendien legt het grote druk op de jonge moeders om haast-je-rep-je terug in de parlementsbankjes te zitten. „Ik krijg nu al te horen: Als je eind juli bent uitgerekend, ben je er zeker wel weer in september? Dat is natuurlijk veel te snel”, vindt Buitenweg.
Haar partijgenoot Duyvendak in de Tweede Kamer heeft voorgesteld om het zwangerschapsverlof uit te breiden tot het Europarlement. „Dit is iets wat op twee plekken geregeld moet worden: in de Nederlandse kieswet en in de Europese regels. Zweden heeft al een vervangingsregeling. Als meer lidstaten dat doen, zet dat druk op Europa om het ook daar mogelijk te maken.”
Dat klopt op zich wel, protestanten zijn over het algemeen niet van die bekeerders.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:42 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.refdag.nl/artikel/1253025/
OK
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
McCarthy is een maand weg. Want als je een ban in SEX hebt en je gaat dan bagger topics over seks openen in andere fora dan ben je echt verkeerd bezig.
Het is goedkoop vermaak maar ik kan wel zonderquote:
seks en homo economicus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef Floripas het volgende:
Hij is een hele maand weg?
En waarom is hij verbannen uit sex?
Ik kom daar nooit.
Ik ga hem missen:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
seks en homo economicus?
Overigens jammer dat 'ie weg is, ik nuanceer mensen liever door de discussie met ze aan te gaan, uitsluiting vind ik toch een zwaktebod, ik wil graag elk mens als waardevol zien, juist óók als ze zaken verkondigen waar ik niet achtersta.![]()
quote:Misschien dat ik nog wel eens uit de doeken doe hoe ik dat voor elkaar kreeg, je moet in ieder geval niet trekken (zo masturbeer je toch? trekken aan je voorhuid?)
quote:ik ben ook een loner. Is kut, kan niet uit, kan niet op vakantie, kan geen neukvriendin krijgen, heb geen mensen om me in te schrijven voor spelactiviteiten. kortom doe alles wat ik nog kan doen alleen
McCarthyquote:het schijnt dat mensen wel eens anaal neuken. Dan ga je met je stijve lul in het gat van de ander waar ook de schijt uitkomt. Toch?
Zijn dit niet de problemen waar we allemaal mee zitten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Chewie het volgende:
Dit waren toch geen serieuze problemen waar Mc mee zat/zit?![]()
Ik was de muts, niet jij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik was nou net zo goed gemutst vandaag, totdat ik dit las.
parlement.com over G.J. van Heek:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat klopt op zich wel, protestanten zijn over het algemeen niet van die bekeerders.
quote:gehuwd te Enschede, 24 mei 1867 (echtgenote overleden 11 maart 1867)
Bans worden niet besproken, maar of je een petitie mag openen .. uhhhh, dat weet ik zo gauw niet. Als het mag, dan moet je inderdaad in Feedback wezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:08 schreef Floripas het volgende:
Aw, kunnen we geen petitie opzetten om hem te unbannen?
Mag ik dat openen in de Feedback, of werkt dat niet zo?
Mwoh, je kunt altijd een poging doen, het topic zal snel gesloten worden, maar als steunbetuiging is het wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:08 schreef Floripas het volgende:
Aw, kunnen we geen petitie opzetten om hem te unbannen?
Mag ik dat openen in de Feedback, of werkt dat niet zo?
Wat insinueer je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Medicijn=een goede, leuke, lieve en vooral begrijpende vriendin. Dat is wat hij nodig heeft.
Ik ken geen FA's. Vraag jij het eens?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat zou je aan een FA moeten vragen, het is niet mijn plaats om daar over te oordelen.
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Floripas het volgende:
Zijn dit niet de problemen waar we allemaal mee zitten?
Wishfull thinking?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat insinueer je?
Doe een pruik op en bel hem.
Ik zie ze niet online, dus kan je niet makkelijk helpen. Trouwens, ik vermoed dat je door 1 petitie wat niet zou mogen niet geband zou worden. Dat is echter slechts een vermoeden. Als je het zeker wil weten kan je een mailtje naar ze sturen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken geen FA's. Vraag jij het eens?![]()
Hmm, hij was er toch al een tijd mee bezig...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Chewie het volgende:
Dit waren toch geen serieuze problemen waar Mc mee zat/zit?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Medicijn=een goede, leuke, lieve en vooral begrijpende vriendin. Dat is wat hij nodig heeft.
Nee ik trek me niet al het leed van de wereld af aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn dit niet de problemen waar we allemaal mee zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |