Pleasantvillequote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
Er is ook zo'n film waarin de hoofdrolspelers soort van in de tv gezogen worden, nadat ze een grote schotelantenne gekocht/gewonnen hebben... ik weet even niet meer hoe die heet, hele slecht film echt..... maar goed, door dat gebeuren, lopen ze wel gevaar.......
Ik zit niet thuis, ik zit heel saai de algemene voorwaarden van... een of andere organisatie door te lezen.quote:
Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga m'n onderzoek niet veranderen Boep, sorry..
Oh wee als mn inbox vanavond nog leeg is.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis, ik zit heel saai de algemene voorwaarden van... een of andere organisatie door te lezen.
nee gek, Pleasantville is briljant.....quote:
Een date waarbij je thee drinkt?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
Wat moet ik verstaan onder een "theedate"?
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee gek, Pleasantville is briljant.....
ik bedoel 'n enorm sléchte film....
ik heb daar ooit, ik denk zo'n 13 jaar geleden, kaartjes voor gewonnen, maar daarna nooit meer gezien
creabea'en door condooms van theezakjes te maken en daarna te kijken of het veilig is??!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
Wat moet ik verstaan onder een "theedate"?
The Running Man.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
Bedoel je niet die film waarbij de ouders in een videospelletje op televisie terechtkomen?
En dan heb je nog die Stephen King SFfilm waarin de quizkandidaten in een gevecht op leven en dood terecht komen. Met Arnold S. als ik het me goed herinner.
Of een date waarbij je thee trekt uit een gebruikte condoom.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
creabea'en door condooms van theezakjes te maken en daarna te kijken of het veilig is??!
nee ik bedoel er echt één met een waanzinnige grote schotelantennequote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Copycat het volgende:
Bedoel je niet die film waarbij de ouders in een videospelletje op televisie terechtkomen?
En dan heb je nog die Stephen King SFfilm waarin de quizkandidaten in een gevecht op leven en dood terecht komen. Met Arnold S. als ik het me goed herinner.
Die dus!quote:
Ik hoop dat je er maar niet opkomt en dat je er vanavond niet door kan slapen!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ik bedoel er echt één met een waanzinnige grote schotelantenne
[onbekende cast volgens mij, waardoor moeilijk te imdb-en]
ik moet nu naar een cliënt, maar ik kom er nog wel op terug![]()
Het moet wel een erg interessante film zijn als niemand die hem ziet kan onthouden hoe hij heet.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef PeRi het volgende:
Ik weet welke film Babette bedoelt, maar ik heb geen idee welke het is. Ik heb 'm ook gezien! Potver!
Ja, maar dat ligt -net als met The Ring- te voor de hand, daar staat de film over bekend. Net alsquote:Op maandag 13 maart 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
Kwam het White Noise uit de gelijknamige film ook niet ui de televisie?
De kneus.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
alwaysleft
atb, je PvdA-stemmende alter ego!
O.quote:
Die links doens het nietquote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, je kunt widm kijken op widm.nl!
Zal wel spuit 11 zijn, maar ach.
Dat werd pas leuk toen ik weg was geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
En je was niet eens in het boeiende MSN gesprek..
jij bokkenlulquote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat je er maar niet opkomt en dat je er vanavond niet door kan slapen!
Stay Tuned (1992)quote:Op maandag 13 maart 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
maar ik kom er heus wel achter hoor! en dan is het de nr.1 van Tommies lijstje
Nu kunnen we gaan slapenquote:
Ik las "van" en "over" andersomquote:Op maandag 13 maart 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
Bupatih, bestaat die website over China van jou nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |