origineel? geen kopie?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
nr. 20 tegen G.O.R.A., een onverwacht grappige Turkse SF film over homofiele buitenaardsen?
Uhm, niks te ruilen?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Uhm topicstarter; wat vraag je voor de 3 titels die ik hierboven noem?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zal vanavond even kijken of er nog wat staat waar ik vanaf wil.
Kijk eerst even ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef jimjim1983 het volgende:
The Simpsons Backstage Pass
Return of the Killer Tomatoes & Man Trouble
Piranha 2
hoeveel kost dat? heb denk ik niet zoveel te ruil maar zal nog ff kijken.
Ok dan, mail me maar op razookicksass@hotmail.comquote:
zo ben ik op zoek naar CD's van Queen o.a. en wellicht heb je iets geinigs van Disney ofzo, of van een andere filmquote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Patch het volgende:
Of wellicht heb je iets anders te ruil dan alleen het medium DVD, ik sta er gerust voor open.
neen, heb geen xbox...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb niet echt ietstenzij je een xbox hebt. wat zou je er anders voor willen hebben?
inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Patch het volgende:
[..]
neen, heb geen xbox...
dus je hebt 'niet echt iets'?![]()
Voor deze 3?quote:
is goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Voor deze 3?
The Simpsons Backstage Pass
Return of the Killer Tomatoes & Man Trouble
Piranha 2
tientje?
En?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zal vanavond even kijken of er nog wat staat waar ik vanaf wil.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
86. The Rage in Placid Lake; met Mrianda Richardson ruilen tegen Hook voor de NES?
niks gekregenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag binnengekomen en verzonden (moet er dus morgen zijn).
Hoe zit dat met die 'retour' sticker??
veel plezier ermee !quote:
De envelop is vrijdag vóór de buslichting gepost. Alleen: omdat om 17:00 (oficiele buslichtingstijd) ook de spoortwegovegang dichtging voor onderhoud (halve wijk is daardoor geblokkeerd) zou het kunnen zijn dat de PTT eerder geweest is. Wacht nog even op maandag svp...quote:
Achter op het doosje. Na gebruik retourneren naar een adres in hilversum (ofzo, zit nu op zolder en doosje ligt beneden)quote:welke 'retour'-sticker?
de jouwe heb ik wel.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:39 schreef lienelien het volgende:
Hé Patch, heb je ze al?
Zaterdag waren ze er bij mij nog niet...
Oké, ik zie ze verschijnen!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:41 schreef Patch het volgende:
[..]
de jouwe heb ik wel.
Vreemd dat je de mijne nog niet hebt.
Hopelijk morgen dan.
Alvast veel plezier ermeequote:
spel heb ik binnen!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs binnen
als het meezit heb je vandaag of morgen je spel binnen
yep, met G.O.R.A.quote:
Ik was al niet echt geneigd om posts van mezelf te editten of te verwijderen, maar sinds hier [V&A] Feedback - dat hier [V&A] feedback: Binnen 24 uur antwoord van ElisaB nog ff vrolijk doorging - heb ik het voorgoed afgeleerd.quote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef Patch het volgende:
haal dan ook meteen die denigrerende smiley weg in je vorige post aub![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 april 2006 10:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De meest eerlijke weg vind ik toch om mijn missers te laten staan en daar gepast op te reageren.
Dus we laten 'm zo?quote:
laat maar zo inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus we laten 'm zo?
Nog ff en we zijn het weer helemaal eens
quote:
Nee, dank jequote:Jij geen interesse in m'n DVD's?
Intresse in bovenstaande films en dan met name in 1, 76 en 77. Heb je intresse in een ruil tegen een aantal van de volgende films?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Patch het volgende:
1. The Dukes of Hazzard; komedie met Johnny Knoxville, Seann William Scott, Jessica Simpson, Willie Nelson en Burt Reynolds.
2. Phileine Zegt Sorry; NL film met Kim van Kooten
4. MonkeyBone; komedie met Brendan Fraser, Whoopie Goldberg en Chris Kattan
76. The Legend of Evil Lake; asia-film
77. Eternal Blood; asia-film
quote:Op maandag 3 april 2006 15:17 schreef mcwops het volgende:
hee patch
als reactie op jouw posting in mijn dvd-ruiltopic
mijn master&commander voor jouw big one (m moore)? mits in goede staat verkerend
groet
Rob
quote:Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor, mijn dvd's zijn in goede staat verkerend.
De jouwe ook?
u heeft mailquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef mcwops het volgende:
ja hoor de mijne is om door een ringetje te halen![]()
en dat maakt dat we een deal samen hebben!
mail me svp even op mcwopsattiscalipuntnl
(edit: mailadresverkeerdgeschreven ..grr)
[..]
u heeft mailquote:Op donderdag 6 april 2006 12:05 schreef haagse_elfje het volgende:
13th floor
monkey bone?
die ruilen??
je kan me ook mailen op: carrie_returns[at]hotmail.com
.....quote:Op maandag 3 april 2006 15:06 schreef GeneralWong het volgende:
[..]
Intresse in bovenstaande films en dan met name in 1, 76 en 77. Heb je intresse in een ruil tegen een aantal van de volgende films?
Scarface: Limited Edition
The Hulk 2 disc edition
The Right Temptation
The Beach Boys
Dead End
Nightwatch
Bloodsimple
Dogville (import)
Der Sturm (Duitse uitgave van The Perfect Storm, Engels gesproken/Engels ondertiteld)
Be Cool 2 Disc Edition
Kim-Lian - Balance - The Experience -
Survival On The Mountain (sealed)
Triple X ( xXx )
The AgencyDeze aanbieding bevat afbeeldingen
Frequency
Birthday Girl
Bringing Out the DeadDeze aanbieding bevat afbeeldingen
Power Unlimited DVD IV: Tokyo Game Show 2004
The Edge E3 Experience 2004
Guzman Deelt Uit! No. 3 -Sinterklaas conferance
Robocop
Kissing a fool
Mission: Impossible 2 (import, geen NL subs)
Austin Powers: International Man Of Mystery
Dan tegen The Perfect Stormquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef JosvG het volgende:
Ik heb te ruil voor je:
Blade
Hannibal
The Perfect Storm
Hollow Man
Bone Daddy
(allemaal R2NL+origineel uiteraard)
Ik wil van jou:
-Gone in 60 seconds
Noem maar iets, stel een leuke ruil voor
Ik woon niet in Nederland.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef JosvG het volgende:
Waar woon je eigenlijk? Misschien kan ik het ophalen ofzo.
Heb je nog andere films die je wegdoet, of komen er binnenkort nog films bij in je topic?
hallo?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef JosvG het volgende:
Waar woon je eigenlijk? Misschien kan ik het ophalen ofzo.
Heb je nog andere films die je wegdoet, of komen er binnenkort nog films bij in je topic?
quote:
stomme vraag maar heb je ze binnen?quote:
Mail me even op razookicksass @ hotmail.com aubquote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef haagse_elfje het volgende:
krijg ik nog antwoord???
HK & DV zijn al wegquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef nouksterr het volgende:
Wil Hell's kitchen en dogville wel hebben, heb diary of a serial killer en Dahmer te ruil?
donequote:Op woensdag 19 april 2006 10:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Mail me even op razookicksass @ hotmail.com aub
zaterdag gaan ze op de post.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:39 schreef haagse_elfje het volgende:
patchje....wanneer krijg ik mijn dvd's
Simon is al wegquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef PatriotOnline het volgende:
Ik heb interesse in Simon. Ruilen tegen een van de onderstaande?:
- Jane Eyre/The Fourth Protocol
- Something's Gotta Give
- The Dirty Dozen
- The IRA Informant
- Dirty Liar
- Under Suspicion
- Osmosis Jones (WB cartoon)
- Discovery Channel: The Ultimate Guide, Mieren
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:52 schreef Patch het volgende:
[..]
zaterdag gaan ze op de post.
Sorry voor de vertraging. Maandag heb je ze zeker binnen.
Alleen Killing Fields, Lilja 4 Ever en misschien Gone in 60 Seconds heb ik nog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:06 schreef M.vgroen het volgende:
Sexy Beast
Killing fields
Lilja 4-Ever
Gone in 60 Seconds
Dogville
In totaal 25 euro, ok?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:31 schreef haagse_elfje het volgende:ik heb ze binnen
gratiz Kickje thank u zag er prima uit!!!!
heb je niks te ruil?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:06 schreef ymme het volgende:
2. Phileine Zegt Sorry; NL film met Kim van Kooten
Bachelor Man; komedie met Missi Pyle
27. Breakfast of the Champions; komedie met Bruce Willis
¤15,- inclusief.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef ymme het volgende:
Nee sorry.
Voor 25 euro inclusief staat je bod.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef ymme het volgende:
Je hebt nu aardig wat nachtjes kunnen slapen.
Mijn eerdere bod plus de vliegende panters voor 22,50 euro.
Voor 25 euro koop ik ze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Voor 25 euro inclusief staat je bod.
Ik zeg er wel bij: Ik noet even kijken of ik Phileine nog heb liggen, had ik die al niet vergeven?
Heel fijn, maar moet toch even checken of ik Phileine nog heb....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Voor 25 euro koop ik ze.
Dan stuur ik je vandaag nog geld.
Mail me op sjemmie_degekste@hotmail.com
Wil ze graag volgende week al hebben
Nee die staat hier bij mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Heel fijn, maar moet toch even checken of ik Phileine nog heb....
Ik heb 2001 & Simpsons helemaal niet meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:01 schreef T42 het volgende:
2001: A Space Travesty; komedie met Leslie Nielsen
3. The Simpsons Backstage Pass; 4 afleveringen van The Simpsons met als thema ‘muziek’, met gaststemmen van Sonic Youth, Cypress Hill, Smashing Pumkins en N’sync.
welke nes games zou je hiervoor willen?
Dus dan Breakfast of the Champions, Bachelor Man & De Vliegende Panters voor 25 Euro?quote:
Geen probleemquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mag ik even een reservering leggen op nummer 1 (Dukes of Hazzard)? Moet vanavond even in de DVD kast kijken wat ik nog te ruil heb.
Vervallen als ik niet vóór 23:59 op 06-06-06 gereageerd heb.
Okeejquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:30 schreef ymme het volgende:
Nee voor 22,50 euro.
Die 25 euro was met die andere dvd erbij. Er valt nu dus één dvd af.
Liever ruilquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in Them. Wat is je vraagprijs?
Neequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef Patch het volgende:
Liever ruil
Heb je niks in je kast staan wat je al jaren niet meer hebt aangeraakt ofzo?
damn.. jammer, helaas... schade...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik koop alleen maar films die ik wil hebben ... en houden.
Deal!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:47 schreef Patch het volgende:
damn.. jammer, helaas... schade...
5 Euro dan maar?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deal!
Ik mail je straks even mijn gegevens!
50-50?quote:
vooruit, ben in een goeie bui vandaag.quote:
Ik heb staan: La Mala Educación en De Domineequote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mag ik even een reservering leggen op nummer 1 (Dukes of Hazzard)? Moet vanavond even in de DVD kast kijken wat ik nog te ruil heb.
Vervallen als ik niet vóór 23:59 op 06-06-06 gereageerd heb.
La Mala heb ik al, heb ik al weggegeven geloof ik .....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik heb staan: La Mala Educación en De Dominee
Interesse?
Bij deze formeel: Dukes of Hazzard ruilen tegen De Dominee (origineel, nieuwstaat)?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:42 schreef Patch het volgende:
[..]
La Mala heb ik al, heb ik al weggegeven geloof ik .....
De Dominee is interessant ja...
dealquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Bij deze formeel: Dukes of Hazzard ruilen tegen De Dominee (origineel, nieuwstaat)?
Ik neem aan van wel jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ha Patch!
Geld heb je neem ik aan ontvangen. kan ik komende week van de spinnen uit Them gaan genieten?
![]()
quote:
In welke heb je interesse? En als je het topic op je gemak doorleest, dan kom je er redelijk snel achter, welke titels er niet , meer zijn...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:13 schreef mcwops het volgende:
welke zijn er nog?
(je wilde mijn Bandits ruilen namelijk)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Patch het volgende:
[..]
In welke heb je interesse? En als je het topic op je gemak doorleest, dan kom je er redelijk snel achter, welke titels er niet , meer zijn...
owh jawel, kan alleen pas zaterdag checken of ik de DVD nog heb liggen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef mcwops het volgende:
geen interesse in mijn Bandits meer dus??
jawel hoorquote:
o, maarre je mailt niet terug!quote:
owh jawel hoorquote:
u heeft mailquote:Op zondag 17 september 2006 11:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Je reageerd niet meer in mijn topic. Bij deze plaats ik het berichtje dan maar hier
I Robot ruilen voor ---> Something like you ?
Mailen naar --> 8pc8 APENSTAARTJUH chello PUNT nl
Nog geen pakketje ontvangenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Goed pakketje is gisteren verstuurd![]()
http://www.imdb.com/title/tt0079917/quote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik kan nergens goede info vinden over snapshot..
Als je het in de toekomst sneller wilt hebben dat wij een slotje zetten. Maak dan gebruik van een topicreport of een berichtje in het feedback topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:07 schreef Patch het volgende:
Deze mag op slot, ik open een nieuwe, meer up to date topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |