Ik vraag niet of het topic dichtkan. Ik vraag of een Off topic reactie verwijderd kan worden. Klik voortaan eens op een link voordat je aaannames doet.quote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij begint hier toch te zeiken?
Le-zen. Hij zet in zn OP dat hij niet wil verzenden, jij wil het wel graag verzonden hebben, maar hij doet dat niet. Pech voor jou. Om dat te gaan lopen zeiken in dat topic dat je het belachelijk vind dat hij het niet doet en daarna in de FB gaat vragen of dat topic alsjeblieft dicht mag is wel behoorlijk kinderachtig.
Maargoed, ik laat het aan de mods over, kan me slecht voorstellen dat die er anders over denken..
Donequote:Op zondag 2 april 2006 13:08 schreef Gunner het volgende:
[TK] Compleet 1Ghz Pentium 3 systeem
slotje graag. Is verkocht aan Timmert
Het bleek allemaal op een misverstandje te berusten, maar ik ben blij dat je vertrouwen hebt in ons oordeelquote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
kan me slecht voorstellen dat die er anders over denken..
Ik meende het hoorquote:
Goed zoquote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik meende het hoor
You know me; ik bedoel het zo het er staat. Sarcasme is me vreemd en dubbele bodems ken ik niet. Recht zo die gaat; wel zo makkelijk. Dus.... nou ja, ik meende gewoon wat ik zei
Je topic opgepoetst. Zolang je je aan de afspraken houdt, is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef kinky_queen het volgende:
[TK]Meerdere dvd's
Verzoek om hier niet op in te gaan, ik ben geen professionele handelaar
eea is met ElisaB besproken
![]()
dat ook nog.quote:Op maandag 3 april 2006 00:47 schreef Skv het volgende:
Die post van Patch in mijn topic is eerder gemaakt dan zijn eigen topic is geopend.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Patch het volgende:
pardon? mijn topic op slot?
[TK/TR] DVD's DVD's DVD's
Je hebt me toentertijd erop attent gemaakt...
En jij sluit mijn topic nav een post van meer dan een maand geleden...![]()
Echt waar joh? Heeft ze dat tegen je gezegd?quote:Op maandag 3 april 2006 09:30 schreef Patch het volgende:
ElisaB heeft van het begin af aan al een hekel aan me gehad...
nee, is een gevoel...quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar joh? Heeft ze dat tegen je gezegd?
Ik ken haar beter en ik heb dat gevoel niet. Vreemd hè....quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef Patch het volgende:
nee, is een gevoel...
heel vreemd...quote:Op maandag 3 april 2006 09:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken haar beter en ik heb dat gevoel niet. Vreemd hè....
Ik heb een hekel aan alles en iedereen. Maargoed, ze heeft het nu netjes opgelost. Dus kunnen wij nu gewoon verder.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef ShaoliN het volgende:Ik kan hem niet zo goed plaatsen Oversight.
Wat is de link met V&A.
quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef ShaoliN het volgende:Ik kan hem niet zo goed plaatsen Oversight.
Wat is de link met V&A.
quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind 'm geweldig Oversight
Ik snapte 'm natuurlijk direct, maar ik ben dan ook de slimste van ons drieen (kan je nagaan)
Done!quote:Op maandag 3 april 2006 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
Zou je hier even de link die het kruisje veroorzaakt willen verwijderen? (Foto 2)
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
Dank u!
Yeps; hij is dicht!quote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef plastiekbootje het volgende:
[TK] Sony Ericsson S700i
Verkocht! Zou d'r een slotje op mogen?
quote:Op maandag 3 april 2006 12:40 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, bevestiging nodig?
Gunner was een keer een beetje boos op me, vandaaromquote:Op maandag 3 april 2006 12:40 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, bevestiging nodig?
quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gunner was een keer een beetje boos op me, vandaarom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |