Volgende keer wat sneller aubquote:
En nog zo jong en flexibel! vergeet vooral flexibel nietquote:
Hoi Equote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Dizer het volgende:
Hoi E
Trouwens... [TK] Canon IXUS40 digitale camera! begint wel een beetje een "ik wil nu van je kopen maar je bent duur en ik bepaal de prijs en niet de eigenaar topic" te worden en zo
I knew itquote:
We gaan al naar het andere topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I knew itI knew it
Ow, ik mocht niet meer SC-jen van MrA... Sorry
Ik heb de OP goed gelezen: je wilt garantie claimen, maar bent je eigen bonnetje kwijt. Dus wil je met het bonnetje van een ander naar de winkel. Waarbij je het in de winkel wilt doen voorkomen alsof het je eigen bonnetje is. Ben ik nou gek, of wil je iemand (de winkelier) voor de gek houden hiermee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef Roolio het volgende:
ElisaB, als je de OP had goed had gelezen zou je weten dat ik helemaal geen frauduleuze bedoelingen had, ik kan het zelfs bewijzen. Maargoed, een veel betere suggestie was al aangedragen, dus hij mag dicht blijven.
Vind het alleen een behoorlijk overdreven slotje.
( [GEZ] Bonnetje van Nec N343i )
Ik wil niemand er mee voor de gek houden, maar zonder bonnetje willen ze 'm niet opsturen bij het postkantoor. Ik probeer dus niet iets te krijgen waar in normaal gesproken geen recht op zou hebben, maar ik wil dus gewoon hun laatste vakje op de checklist, waardoor ik kan claimen waar ik recht op heb: gratis reparatie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de OP goed gelezen: je wilt garantie claimen, maar bent je eigen bonnetje kwijt. Dus wil je met het bonnetje van een ander naar de winkel. Waarbij je het in de winkel wilt doen voorkomen alsof het je eigen bonnetje is. Ben ik nou gek, of wil je iemand (de winkelier) voor de gek houden hiermee?
Lullig, I know, maar je bon is je garantiebewijs en als je dat kwijt bent, dan heb je.... nou ja, pech dus gewoon
...waar je recht op hebt als je beschikt over de aankoopbon van je aankoop.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef Roolio het volgende:
ik wil dus gewoon hun laatste vakje op de checklist, waardoor ik kan claimen waar ik recht op heb: gratis reparatie.
Donequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:58 schreef Arnold_fan het volgende:
ElisaB Kun je s.v.p. van [TK] PC game painkiller de TT veranderen in:
[TK] PC game painkiller
nu is niet duidelijk dat het een pc versie is, en hij is nu net uit, dus klopt mijn TT niet meer.
Ik zat er al wéken op te azenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef T42 het volgende:
[TK] aantal geheugenbanken NIEUW!
zo die wou jij graag dicht hebbehaha
Ja?quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:16 schreef Conflict het volgende:
Als je een topic opent, moet je er dan expliciet bij vermelden dat je een tweedehandse zoekt?
[GEZ] Omvormer 12V naar 230V
quote:
Enige waarvoor ze dat bonnetje nodig hebben, is of de telefoon al ouder dan een jaar is. En dat kan niet eens. Dus in dit geval hebben ze alleen het bonnetje nodig omdat 'dat ergens staat'. Maargoed, ik begrijp jouw punt ook wel. Einde discussie..quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
...waar je recht op hebt als je beschikt over de aankoopbon van je aankoop.
Je zult het wel flauw vinden, maar die bedrijven willen niet 'zomaar nergens om' de bon hebben. Anders zouden ze er wel bij zetten 'natekenen mag ook'.
Maar goed, whatever; je wilt iets hebben van een ander (omdat je het zelf niet meer hebt, maar wel noodzakelijk is om garantie te claimen), en daarmee doen alsof het van jou is. En dat moet jij weten (meen ik serieus), maar dus niet via FOK! Da's al
Hij is fijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:49 schreef Roolio het volgende:
Maargoed, ik begrijp jouw punt ook wel. Einde discussie..
Hij is weer openquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Canon Pixma MP170 all-in-one (printer/scanner/copier) mag weer open, de deal is afgezegd.![]()
Geslotenquote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef twentemeisje het volgende:
[GEZ] Triggerfinger (debuutalbum) mag op slot, dit wordt niet wat...
Thanx
Het is off topicquote:
Dude, hij zegt toch in z'n OP al dat 'ie niet gaat verzenden.quote:Mocht je zoiets hebbe van doe mij alles maar dan wil ik er gaarne 25 eutjes voor hebben. Ik breng het liever naar de stort dan naar het postkantoor.
Daar hebben derden zich dan verder niet mee te bemoeien.quote:Op zondag 2 april 2006 12:47 schreef Skv het volgende:
Dude, hij zegt toch in z'n OP al dat 'ie niet gaat verzenden.
Jij begint hier toch te zeiken?quote:Op zondag 2 april 2006 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar hebben derden zich dan verder niet mee te bemoeien.
Ik vraag niet of het topic dichtkan. Ik vraag of een Off topic reactie verwijderd kan worden. Klik voortaan eens op een link voordat je aaannames doet.quote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij begint hier toch te zeiken?
Le-zen. Hij zet in zn OP dat hij niet wil verzenden, jij wil het wel graag verzonden hebben, maar hij doet dat niet. Pech voor jou. Om dat te gaan lopen zeiken in dat topic dat je het belachelijk vind dat hij het niet doet en daarna in de FB gaat vragen of dat topic alsjeblieft dicht mag is wel behoorlijk kinderachtig.
Maargoed, ik laat het aan de mods over, kan me slecht voorstellen dat die er anders over denken..
Donequote:Op zondag 2 april 2006 13:08 schreef Gunner het volgende:
[TK] Compleet 1Ghz Pentium 3 systeem
slotje graag. Is verkocht aan Timmert
Het bleek allemaal op een misverstandje te berusten, maar ik ben blij dat je vertrouwen hebt in ons oordeelquote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef Skv het volgende:
kan me slecht voorstellen dat die er anders over denken..
Ik meende het hoorquote:
Goed zoquote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik meende het hoor
You know me; ik bedoel het zo het er staat. Sarcasme is me vreemd en dubbele bodems ken ik niet. Recht zo die gaat; wel zo makkelijk. Dus.... nou ja, ik meende gewoon wat ik zei
Je topic opgepoetst. Zolang je je aan de afspraken houdt, is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef kinky_queen het volgende:
[TK]Meerdere dvd's
Verzoek om hier niet op in te gaan, ik ben geen professionele handelaar
eea is met ElisaB besproken
![]()
dat ook nog.quote:Op maandag 3 april 2006 00:47 schreef Skv het volgende:
Die post van Patch in mijn topic is eerder gemaakt dan zijn eigen topic is geopend.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Patch het volgende:
pardon? mijn topic op slot?
[TK/TR] DVD's DVD's DVD's
Je hebt me toentertijd erop attent gemaakt...
En jij sluit mijn topic nav een post van meer dan een maand geleden...![]()
Echt waar joh? Heeft ze dat tegen je gezegd?quote:Op maandag 3 april 2006 09:30 schreef Patch het volgende:
ElisaB heeft van het begin af aan al een hekel aan me gehad...
nee, is een gevoel...quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar joh? Heeft ze dat tegen je gezegd?
Ik ken haar beter en ik heb dat gevoel niet. Vreemd hè....quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef Patch het volgende:
nee, is een gevoel...
heel vreemd...quote:Op maandag 3 april 2006 09:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken haar beter en ik heb dat gevoel niet. Vreemd hè....
Ik heb een hekel aan alles en iedereen. Maargoed, ze heeft het nu netjes opgelost. Dus kunnen wij nu gewoon verder.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef ShaoliN het volgende:Ik kan hem niet zo goed plaatsen Oversight.
Wat is de link met V&A.
quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef ShaoliN het volgende:Ik kan hem niet zo goed plaatsen Oversight.
Wat is de link met V&A.
quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind 'm geweldig Oversight
Ik snapte 'm natuurlijk direct, maar ik ben dan ook de slimste van ons drieen (kan je nagaan)
Done!quote:Op maandag 3 april 2006 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
Zou je hier even de link die het kruisje veroorzaakt willen verwijderen? (Foto 2)
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
Dank u!
Yeps; hij is dicht!quote:Op maandag 3 april 2006 11:56 schreef plastiekbootje het volgende:
[TK] Sony Ericsson S700i
Verkocht! Zou d'r een slotje op mogen?
quote:Op maandag 3 april 2006 12:40 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, bevestiging nodig?
Gunner was een keer een beetje boos op me, vandaaromquote:Op maandag 3 april 2006 12:40 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, bevestiging nodig?
quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gunner was een keer een beetje boos op me, vandaarom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |