Simlockvrij, er kan een memorystick in van max. 128 mb, die zit er dus ook bijquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef chibii het volgende:
ermm is ie sim-lock vrij? en kan je zelf geheugen sticks inzeten en daarmee muziek luisteren?
Nee bedankt, al ruim voorzien in mobiele apparatuurquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:25 schreef Amun-Ra het volgende:
ruilen tegen 6310i + 40 euro?
Ben je er al achter ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:30 schreef RvdLinden het volgende:
ahaa, nooit geweten! bedankt!
Van de expansys site: "Dus, maak een foto en verstuur deze meteen naar iemand waar dan ook ter wereld. Dat is waar Quick Share over gaat: Kunnen delen door middel van enkele drukken op de knop. "quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef RvdLinden het volgende:
maar.. op mijn K750i staat het ook..! en op de nieuwere toestellen staat het ook dacht ik!
staat genoteerd, maar blijf het aan de lage kant vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef liquid-orange het volgende:
Aangezien wootahH zijn bod intrekt wil ik je wel 110 euro geven voor de telefoon.
Kun je me anders een mailtje sturen (staat in mijn profiel) met je minimale verkoopprijs?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:52 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
staat genoteerd, maar blijf het aan de lage kant vinden
je hebt mailquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Kun je me anders een mailtje sturen (staat in mijn profiel) met je minimale verkoopprijs?
Misschien dat we dan nog over de prijs kunnen onderhandelen, want ik zou het toestel wel graag willen hebben. Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |