dank is grootquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:56 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=56461&highlight=eetmeter+2002
Staat Eetmeter 2002 om te downloaden.
Geen dank.quote:
Glutamine (per 100g)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Fugie het volgende:
ik zat beetje te googlen, kwam ik deze site tegen, ziet er wel uitgebreid uit:
http://www.timinvermont.com/fitness/fitness.htm
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:56 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=56461&highlight=eetmeter+2002
Staat Eetmeter 2002 om te downloaden.
Je moet echt heel diep gaan wil je echt spieren verbranden. In beide gevallen zit je in de catabole fase (brandstoffen op) en dus is de kans op spierverlies wel groter. Maar zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Net een discussie met trainingspartner...
Volgens hem kan je beter niet s'ochtend gaan harldlopen omdat je dan teveel spier verliest vs. vet.
Ik ben het daar niet mee eens en vind dat je beter s'ochtends als je wakker word kan gaan hardlopen dan s'avonds na het trainen.
Wie geeft het verlossende antwoord?
Ik zou ergens halverwege neervallen denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb wel is gelezen dat het allerbeste is 's morgens voor je ontbijt. Maar daar moet ik echt absoluut niet aan denken.
Ja dat dacht ik dus ook, maarja die gozer leest veel op internet, maar hij nam ook een shake nadat hij klaar was met krachttraining en daarna ging ie cardio doen. Daarmee vul je tussen je reserves weer aan volgesn mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb wel is gelezen dat het allerbeste is 's morgens voor je ontbijt. Maar daar moet ik echt absoluut niet aan denken.
Ik doe momenteel 3 dagen in de week fasted state cardio (dus cardio voor je ook maar iets eet). Wakker worden, naar de zaal fietsen en daar een uurtje fietsen of roeien op 70% a 75% van mijn max hartslag, en het gaat perfectquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef ivosnivo het volgende:
Je mag wel weat meer dan een theelepel, begin te denken aan eetlepels en op dagen dat je neit traint hoef je het ook niet in te nemen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef MyImmortal het volgende:
nog ff een vraagje over die dextrose, ben beetje te lam om terug te zoeken
heb vandaag een zakje gehaald bij de tuinen voor 1.50 euro :>. elke dag een theelepel in water doen na training? en op de dagen dat ik niet train, dan maakt het niet veel uit toch wanneer je dat inneemt?
Waarom zou dat? 's Morgens: geen koolhydratenreserves, na de training evenmin. Dus ga je vet verbranden. (Dan moet je natuurlijk niet ertussenin dextrose gaan nemen, behalve als je alleen een goede conditie wilt)quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Semargofni het volgende:
Vlak nadat je op staat.
Ieder ander tijdstip zorgt ervoor dat je meer suikers en/of spieren verbrand en minder vet.
Hangt af van de intensiteit en duur. Sowieso verbrand je nooit "alleen maar vet", dus waar hij dat getal vandaan haalt weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat ik gister ook hoorde van een van de grotere mannen op de school is dat je om 1 gram vet te verbranden 7,7calorieen moet verbranden.
Een neushoornvogelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef ivosnivo het volgende:
wat is dat voor vaag vogeltje op je avator ladzep
denk aan 2-3 eetlepelsquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef MyImmortal het volgende:
nog ff een vraagje over die dextrose, ben beetje te lam om terug te zoeken
heb vandaag een zakje gehaald bij de tuinen voor 1.50 euro :>. elke dag een theelepel in water doen na training? en op de dagen dat ik niet train, dan maakt het niet veel uit toch wanneer je dat inneemt?
Vaak zijn die tabletten Time Released. Dus dan neem je 's morgens 1 in en wordt gedurende zoveel uur steeds een deel afgegeven. Perfect imho, want als je bv 1 gram vitamine C in 1 keer inneemt gaat de helft er via de uitgang weer naar buiten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Fugie het volgende:
wat is het beste moment om vitamine C in te nemen, gespreid over de dag of vooral voor/ na de training ?
ok, kan ik morgen fijn inkopen gaan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vaak zijn die tabletten Time Released. Dus dan neem je 's morgens 1 in en wordt gedurende zoveel uur steeds een deel afgegeven. Perfect imho, want als je bv 1 gram vitamine C in 1 keer inneemt gaat de helft er via de uitgang weer naar buiten.
Ik krijg meteen zin om een kip te vangen. Das ook een goeie Rocky-oefening, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:47 schreef mister_popcorn het volgende:
LedZep bedankt voor de info, als je nog iets hoort post je het dan ook hier?
En die oefening van Bruce Lee deed Rocky geloof ik ook, en mr popcorn ook toen hij nog 70 kg woogMaar die is wel pittig ja, ga 'm morgen denk ik weer eens proberen, zal wel zwaar worden
![]()
zolang je maar uitkijkt met H5N1 heh knul ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:34 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zin om een kip te vangen. Das ook een goeie Rocky-oefening, geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |