Sluiten ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef rakker582 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Alles is zo te zien weer bij elkaar, ik was al bang dat het opgehouden was.
Maar niet sluiten hoor want francis heeft nog meer in petto.
Oh ja Gert durft niet te scheiden omdat Babs heeft gedreigd zich zelf van kant te maken.
Hallo daar, Rakker, en of ik nog meer heb - onder de druk beginnen een aantal zaken danig te bezwijken ..... Geloof mij, ik hou er echt niet mee op - er zijn te veel dingen die 'aantoonbaar' worden en uitstijgen boven de wettelijke verplichting "redelijk vermoeden van schuld".quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef rakker582 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Alles is zo te zien weer bij elkaar, ik was al bang dat het opgehouden was.
Maar niet sluiten hoor want francis heeft nog meer in petto.
Oh ja Gert durft niet te scheiden omdat Babs heeft gedreigd zich zelf van kant te maken.
Ter zake wat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:06 schreef hendrikje65 het volgende:
Vraagje
Ben benieuwd hoever Francis ermee is?
Die Babs lijkt wel bezeten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef de moeder van FrancisC het volgende:
Om kort te gaan: toen ik gebeld werd door Babs die door de telefoon gilde dat "het vuile rotwijf Hermien zelfmoord had gepleegd uit wraakzucht om in een kuil terecht te komen die ze voor anderen gegraven had" wist ik niet of ik mijn oren nog ooit kon geloven.
Toen ze ook nog eens gilde dat "zij mooier was dan Hermien en de beide dochters bij elkaar" en hierop in hysterich gelach uitbarste - besefte ik dat er mensen zijn die zelfs jaloers kunnen zijn op een overledene.
weet ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef fashionably_late het volgende:
Onder welke steen kom ik vandaan??
Doe je dan op bovennatuurlijke zaken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef rakker582 het volgende:
Wat moet dat een vreselijke tijd zijn geweest. Misschien dat er ooit nog eens wat mee gedaan kan worden maar dat moet nu nog maar even niet, maar het is onvoorstelbaar wat daar allemaal is gebeurd.
Zou jij mij vandaag even prive willen mailen om het een en ander iets duidelijker te krijgen, beste Rakker?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef rakker582 het volgende:
Francis,
Doe in de eerste plaats je moeder even de groeten en een dikke knuffel.
Ik heb het boek doorgelezen wat ze had meegegeven, nou als ik er nu aan terug denk lopen de rillingen me weer over de rug. Wat moet dat een vreselijke tijd zijn geweest. Misschien dat er ooit nog eens wat mee gedaan kan worden maar dat moet nu nog maar even niet, maar het is onvoorstelbaar wat daar allemaal is gebeurd.
Sorry dat ik het hier nu zo even neer zet en voor velen is het onbegrijpelijke taal maar de mensen die het aangaat begrijpen het wel.
Toen ik het las (en andere stukken) kwam ik ook op dat idee! En heeft iemand dat stuk in de prive digitaal?quote:
Misschien plakt er wel iets aan Senior en doet dat ook dingen met (vatbare) mensen in zijn omgeving ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen ik het las (en andere stukken) kwam ik ook op dat idee! En heeft iemand dat stuk in de prive digitaal?
Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:45 schreef geanini het volgende:
Gert had gewoon een vader moeten zijn voor zijn dochters.
De meeste kerkgenootschappen moeten nog bijkomen van de belastingschuld die door hen betaald is, daar valt ook geen geld meer los te peuteren.
Een zinkend schip, die door de kapitein en haar koksmaatje zelf naar de haaien wordt geholpen.
Hier wil ik het volgende nog aan toevoegen - deze vormen van tegenwerking zonder ontkenning van de zaak zijn niet alleen hetzelfde als bekennen, maar ook schouderophalend tegenover de waarheid staan - in mijn log vindt je een reactie onder de pseudoniem In-Stilte - Ik heb contact opgenomen met dit contact en na het nodige mailverkeer, waarin het voorval niet wordt ontkend maar toegegeven, (en bovendien informatieoverdracht is waaruit ik kon afleiden dat het inderdaad een insider betrof) - maar dan het zwaktebod komt dat ik een strijd zou strijden voor slachtoffers die datzelf helemaal niet willen - dit is niet de bedoeling - ik vervolg echter een pedofiel vergrijp - of men dit nu lekker vindt of niet - als we dit over de kant zouden laten gaan, zou ieder kind dat om welke reden dan ook in een kerk komt of een zondagsschool bezoekt, niet alleen ten prooi kunnen vallen aan een dader - maar de dader straffeloos kunnen worden gesteld met medewerking van de voorganger - Dit mag niet gebeuren, en geloof mij, wat een ieder hier ook van vindt - ik zal de zaak vervolgen tot mijn laatste ademtocht als het moet!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -
Hey daar Yappie, mooi niet, al hadden velen het liever anders gezien .......quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
Gevonden![]()
Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.![]()
Maar denk erom hè: geen (cassettebandjes met) bewijsmateriaal meer vernietigen!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef FrancisC het volgende:
en geloof mij, wat een ieder hier ook van vindt - ik zal de zaak vervolgen tot mijn laatste ademtocht als het moet!
Tsja.....pech voor die mensen dan. Ik hop nog regelmatig even langs je weblog om te kijken of er weer wat nieuws bijgeschreven staat, maar erg snel gaat het tot nu toe niet. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog heel wat in het vat zit, maar dat je dat nu nog niet kunt openbaren. Dus voorlopig beperk ik mijzelve tot het langshoppen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hey daar Yappie, mooi niet, al hadden velen het liever anders gezien .......
Nou ik wel... had je me niet ff eerder richting dit topic kunnen halen??quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Het zou nooit als bewijs worden gezien dat serieus aangevoerd zou kunnen worden - en de media wilde het om een volgende soap te starten zoals ik in mijn log heb gesteld - daar ga ik niet om in - het gaat om de feiten die boven water moeten komen - maar die komen boven water, langzaam maar zeker .....quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar denk erom hè: geen (cassettebandjes met) bewijsmateriaal meer vernietigen!!!![]()
alle duivels op de damquote:Op maandag 13 maart 2006 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Timmerman
Duiven, Dam, shalali, shalala
Dat schandaal zijn de "uit de hand gelopen" privé-lessen die hij aan kinderen gaf, en waar volgens mij op de log van Francis het een en ander over heeft gestaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef schatje het volgende:Zoon Gert houdt zich gedeisd na een groot schandaal dat zich afspeelde binnen de Pinkstergemeente en dat hem het lidmaatschap van de kerk kostte.
Wat is het dillema dan?quote:Gert die 's nachts nog vaak wakker ligt van Hermien ("Het duivelse liefdesdilemma", aldus de Privé).
Morgen gelijk naar de kapper.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
In dat nieuwe artikel van de Privé (2 pagina's) staat niet zoveel. Het is meer een herhaling wat recentelijk is geschreven. Wat ik dus toen op de weblog heb geplaatst. Onder andere dus dat Babs aan iedereen vertelde dat ze geen seks heeft met Gert, vriend Huesken die heel geld investeerde in een nieuw leven inblazen van de carrière van Gert. Waarvan zij de opbrengst in eigen zak stopte en het uiten van andere verwijten naar hem wat ertoe leidde dat hij de Mercedes met tankpas en alle geluidsapparatuur die hij ter beschikking had gesteld liet ophalen.
Wat er niet eerder in heeft gestaan is het volgende:Volgens ingewijden is het huwelijk van Gert en Babs zo goed als voorbij is. Zoon Gert houdt zich gedeisd na een groot schandaal dat zich afspeelde binnen de Pinkstergemeente en dat hem het lidmaatschap van de kerk kostte. Gert die 's nachts nog vaak wakker ligt van Hermien ("Het duivelse liefdesdilemma", aldus de Privé). Hij die huilend aan iemand uit zijn naaste omgeving bekende: "Dit zijn verloren jaren, maar wat moet ik dan? Ik ben zeventig! Moet ik dan nog een keer door die hele ellende heen..?"
Weekblad Privé komt tot de volgende conclusie: "Het zijn scènes uit een huwelijk, die van Hotel Big Brother een regelrechte kijkcijferhit hadden kunnen maken!".
Zo waar![]()
.
![]()
Ik zal je de volgende keer mailenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou ik wel... had je me niet ff eerder richting dit topic kunnen halen??
Maar ik ben er weer.. en weer bij (y)
Er is dus nog een videoband.![]()
Welneequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
Gevonden![]()
Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.![]()
Het is anders flink subforum-hoppen met deze topicreeks. In muziek ging 'ie ook al dicht.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat schandaal zijn de "uit de hand gelopen" privé-lessen die hij aan kinderen gaf, en waar volgens mij op de log van Francis het een en ander over heeft gestaan.
[..]
Tja, zie je, zonder band wordt er ook wel aan gerefereerd - niet zomaar ..... er is meer zoals ik al zei en de zaak bestaat, dat weet de redactie ook - maar goed, achter het woord schandaal gaat inderdaad het voorval met Jr. schuil ...... En het staat nog steeds in mijn log - en binnenkort zal het worden aangevuld met hele andere zaken - dat het traag gaat is omdat gedegen en eerlijk onderzoek langer duurt dan het lukraak verspreiden van roddels - dat is heel gemakkelijk - ik hoop wel dat ik in ieder geval 'bewezen' heb geen smaad en laster te plaatsen - anders was ik daarmee al lang tegen de lamp gelopen, gelet op het feit dat Justitie alles op de voet volgt, ook de ontwikkelingen in het gastenboek van Gert Timmerman .....
Wat is het dillema dan?
Ik wil mij hier precies aan houden jappie en zoals ik al zei: het verspreiden van lukrake roddels gaat nu eenmaal sneller dan het handhaven van serieus onderzoek en het wachten op de formele uitslagen daarvan - dat ik geen smaad en laster gefabriceerd heb blijkt wel uit het feit dat de prive aan het schandaal rond Jr refereert omdat zij inmiddels op de hoogte zijn dat de zaak bestaat - binnenkort meldt ik hierover meer - en nee - dit is geen wraakactie naar Gert timmerman of wie dan ook - ik denk dat het de eerste serieuze poging is om de feiten boven het gerucht uit te tillen, in plaats van feiten in geruchten te verdrinken ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja.....pech voor die mensen dan. Ik hop nog regelmatig even langs je weblog om te kijken of er weer wat nieuws bijgeschreven staat, maar erg snel gaat het tot nu toe niet. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog heel wat in het vat zit, maar dat je dat nu nog niet kunt openbaren. Dus voorlopig beperk ik mijzelve tot het langshoppen.
Overigens blijf ik bij mijn persoonlijke visie over "kwaad" in het algemeen en dat is dat alles wat iemand doet aan "kwaad/ slecht" (hoe bizar ook) een achtergrond of reden heeft en ik hoop dan ook dat het uiteindelijke verhaal wat er komt te staan geen strafexpeditie jegens Gert en co zal blijken te zijn, maar meer het karakter van een opsomming van gepleegde feiten en of daden betreft.
Op die laatste manier blijft het aan de lezer om er al dan niet een oordeel over te willen vellen.
Ben ik volkomen met je eens. Het is helaas maar al te vaak gebeurt dat mensen denkenn en handelden onder het mom.."als we er niet over praten, is het vast niet echt gebeurt". Inderdaad heel schadelijk voor de slachtoffers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -
Waar zitten we nu dan? Ik heb alleen op de TT gelet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Het is anders flink subforum-hoppen met deze topicreeks. In muziek ging 'ie ook al dicht.![]()
Lijkt 'wedden op sport wel', straks eindigt Gert ook nog in UVT.![]()
TRU!quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar zitten we nu dan? Ik heb alleen op de TT gelet.![]()
Knuffelen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah mooi.Daar past ie beter en kan de ontknoping nog eens gaan volgen.
![]()
Wat nou?quote:
Jij begint over prikkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik pas me gewoon aan![]()
En haal je schtokje uit mijn oog![]()
![]()
Nogmaals, dat vraag je niet aan een damequote:
Als wishfull thinking echt werkt gebeurt dat binnenkortquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vraag je niet aan een dame![]()
![]()
Enne, misschien als de Gerttopics stoppen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Bibelot het volgende:
Off-topic,dat weet ik wel,maar ik denk dat de Robbert van de Broeke liefhebbers hier wel geinteresseerd in zullen zijn.Bron:Grenswetenschap.nl.
16 maart 2006, goed naar de het kalendertje onderaan rechts kijken. Dat is namelijk de dag waarop DossierX hun (in bepaalde kringen) lang verwachte Robbert van den Broeke-dossier online plaatsen. Het tijdstip is nog onbekend, daar komen we nog op terug.
Wat staat er allemaal in? Heel veel, het is een meeslepende roman van tientallen bladzijden. Vol prachtige beelden en levendige scenario's. Je leest de sage van een jonge ridder met superkrachten die zich een weg moet banen in een wereld vol duistere, bedreigende krachten. Vanzelfsprekend met een vleugje erotiek, zij het astraal. Klinkt het spannend? Mooi, daar doen we het voor.
Inhoudelijk vertellen we nog niets, daarvoor moet je nog even wachten. Maar 16/3/06 dus... dan weet je dat vast.
Staat dit ook in de Prive?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Leukeleu het volgende:
Er bestaat ook nog steeds onduidelijkheid over de afdracht van de collecteopbrengst die
Babs had georganiseerd bij de wedstrijd Twente - Ajax.
Zij kwam toen met veel bravour in een RTV-Oost uitzending vertellen, dat ze ruim 2000 Euro
had opgehaald en de volgende dag met een delegatie naar HBB zou brengen.
Doch de volgende dag was er paniek in de tent en werd Gertje opgehaald.
Van de collectegeld afdracht heeft men nooit weer iets vernomen.
Dit staat NOG niet in Prive, maar in de Forums staat alles enkele weken eerder,quote:
Suggereer je dat er sprake is geweest van een opzetje?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef Leukeleu het volgende:
De Twente supporters zijn benieuwd naar het antwoord, omtrent de afdracht.
Wij weten niet of het een opzetje is, maar het werd met veel tamtam aangekondigd door Babs, waarbij ze zelfs vroeg om een bus die haar met enkele rolstoelers naar Amstelveen moest brengen, om deze 2000 Euro te bezorgen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Suggereer je dat er sprake is geweest van een opzetje?
M.a.w: dat Baps en Gert vooraf hebben afgesproken dat Gert de dag na de collecte het huis zou verlaten, waarbij in alle commotie de afdracht "vergeten" zou worden?
Deze zaken moet je los van elkaar zien - de heer M vertegenwoordigde niet de kerk waar het geval Jr heeft gespeeld - Hermien was een eigenzinnige, dappere, maar ook een vrouw met een hart en de heer M wist dit .....quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:06 schreef geanini het volgende:
[..]
Ben ik volkomen met je eens. Het is helaas maar al te vaak gebeurt dat mensen denkenn en handelden onder het mom.."als we er niet over praten, is het vast niet echt gebeurt". Inderdaad heel schadelijk voor de slachtoffers.
Toch even een kantlijn plaatsen; als ik het goed heb, dat de begravenis van Hermien toch onder begeleiding is geweest van dominee M.? Dus helemaal anti kerk was ze dan toch niet lijkt mij.
Daar kan ik je wel antwoord opgeven, het was niet met voor bedachte rade dat Gert een dag na de collecte naar huis is gegaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Suggereer je dat er sprake is geweest van een opzetje?
M.a.w: dat Baps en Gert vooraf hebben afgesproken dat Gert de dag na de collecte het huis zou verlaten, waarbij in alle commotie de afdracht "vergeten" zou worden?
Met een weerwoord was Babs (Dondersteentje) altijd erg actief, waarom hier niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:36 schreef geanini het volgende:
Wat is nu eigelijk het actie plan verder? Gaan er rechtzaken komen, of wachten jullie eerst op een weerwoord?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Met een weerwoord was Babs (Dondersteentje) altijd erg actief, waarom hier niet?
Ze is van harte welkom.
.......en Gert geen seks, dan wordt Huize Tranendal meer een aanleunwoning.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel een beetje alles bijhouden he! Babs heeft geen pc meer!
Bedankt Rakker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef rakker582 het volgende:
@geanini,
Als het goed is staat het er vanmiddag op.
Als Pietje daar mee door gaat, dan wordt het Piet Failliet en dan is er niemandquote:Op zondag 19 maart 2006 22:31 schreef rakker582 het volgende:
Nou leukeleu, ik denk niet dat Piet Krediet daar naar toe gaat, die heeft er al genoeg naar toe gesleept
Hij heeft zijn tagje in de wacht gesleept en vindt het wel mooi geweest.quote:
Ha, gesnapt. Zwevert.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:43 schreef svann het volgende:
Eg nie.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:43 schreef svann het volgende:
Je gaat maar op je knieën om van je tagje af te komen.
Begin jij nu ook al zo vaag te lullen?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
Dat komt er allemaal wel aan geloof ik
Ik heb er ook even gezocht kan niks vinden, kan jij het hier plaatsen, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef rakker582 het volgende:
Volgens het Forum van tv oost is Gert een rechtszaak begonnen, alleen weten de betrokkene er nog niets van.
licht eens toe... of link eens toequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef rakker582 het volgende:
Volgens het Forum van tv oost is Gert een rechtszaak begonnen, alleen weten de betrokkene er nog niets van.
Nou denk ut niet.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou denk ut niet.
Ik was nog even druk met allerlei andere zaken,
maar ben zelf ook al een beetje begonnen met peilen bij verschillende mensen..
oude buurman woont alleen niet meer op het adres waar hij vroeger woonde schijnt het.
Daarnaast vind ik dat Francis de zaak moet "rond" maken zoals hij denkt dat goed is.
Deze opening naar buiten wil ik zeker nog niet voor hem afsluiten, dat is aan hem wat mij betreft.
Maar Broeder Gert je moet wel begrijpen dat de ambtelijke molen niet zo snel draait als wij dat zouden willen, maar toch er word hard gewerkt, dus nog effe wachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het was dan ook als een aansporing bedoeld om met wat nieuws te komen. "Wacht., ho, geen
slotje!" Natuurlijk wil ik degene die mij mijn fraaie tag heeft bezorgd de mond niet snoeren.![]()
Alleen: een aantal users volgt dit al sinds het begin, en de ontwikkelingen lijken een beetje stil te staan, terwijl e.e.a aanvankelijk juist in een stroomversnelling leek te raken.
Zeker niet, ben terug van de internet en kabelproblemen hier - kan zijn dat ik we er nog een week achterweg gaan volgens At Home, zien wel - ik ben steeds druk bezig maar zit een beetje gevangen in media en onderzoekstoestanden - niet teveel in de publiciteit neerleggne op dit moment is het devies maar ook niet te weinig - zeker is dat er binnenkort een gedegen maandblad verschijnt die met mij aan het onderzoek naar de perikelen rond JR wil werken - dit alles terzijnertijd - en wat die aangespannen rechtzaak van Gert Timmerman betreft - de zoveelste die hij aankondigd - wat betreft de heer Heusken - als hij werkelijk de duivel is weet ik thans hoe ik hem zonder teveel moeite moet bereiken -quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef rakker582 het volgende:
Nee dat slotje moet er nog niet op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |