Bedankt Rakker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef rakker582 het volgende:
@geanini,
Als het goed is staat het er vanmiddag op.
Als Pietje daar mee door gaat, dan wordt het Piet Failliet en dan is er niemandquote:Op zondag 19 maart 2006 22:31 schreef rakker582 het volgende:
Nou leukeleu, ik denk niet dat Piet Krediet daar naar toe gaat, die heeft er al genoeg naar toe gesleept
Hij heeft zijn tagje in de wacht gesleept en vindt het wel mooi geweest.quote:
Ha, gesnapt. Zwevert.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:43 schreef svann het volgende:
Eg nie.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:43 schreef svann het volgende:
Je gaat maar op je knieën om van je tagje af te komen.
Begin jij nu ook al zo vaag te lullen?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
Dat komt er allemaal wel aan geloof ik
Ik heb er ook even gezocht kan niks vinden, kan jij het hier plaatsen, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef rakker582 het volgende:
Volgens het Forum van tv oost is Gert een rechtszaak begonnen, alleen weten de betrokkene er nog niets van.
licht eens toe... of link eens toequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef rakker582 het volgende:
Volgens het Forum van tv oost is Gert een rechtszaak begonnen, alleen weten de betrokkene er nog niets van.
Nou denk ut niet.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou denk ut niet.
Ik was nog even druk met allerlei andere zaken,
maar ben zelf ook al een beetje begonnen met peilen bij verschillende mensen..
oude buurman woont alleen niet meer op het adres waar hij vroeger woonde schijnt het.
Daarnaast vind ik dat Francis de zaak moet "rond" maken zoals hij denkt dat goed is.
Deze opening naar buiten wil ik zeker nog niet voor hem afsluiten, dat is aan hem wat mij betreft.
Maar Broeder Gert je moet wel begrijpen dat de ambtelijke molen niet zo snel draait als wij dat zouden willen, maar toch er word hard gewerkt, dus nog effe wachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het was dan ook als een aansporing bedoeld om met wat nieuws te komen. "Wacht., ho, geen
slotje!" Natuurlijk wil ik degene die mij mijn fraaie tag heeft bezorgd de mond niet snoeren.![]()
Alleen: een aantal users volgt dit al sinds het begin, en de ontwikkelingen lijken een beetje stil te staan, terwijl e.e.a aanvankelijk juist in een stroomversnelling leek te raken.
Zeker niet, ben terug van de internet en kabelproblemen hier - kan zijn dat ik we er nog een week achterweg gaan volgens At Home, zien wel - ik ben steeds druk bezig maar zit een beetje gevangen in media en onderzoekstoestanden - niet teveel in de publiciteit neerleggne op dit moment is het devies maar ook niet te weinig - zeker is dat er binnenkort een gedegen maandblad verschijnt die met mij aan het onderzoek naar de perikelen rond JR wil werken - dit alles terzijnertijd - en wat die aangespannen rechtzaak van Gert Timmerman betreft - de zoveelste die hij aankondigd - wat betreft de heer Heusken - als hij werkelijk de duivel is weet ik thans hoe ik hem zonder teveel moeite moet bereiken -quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef rakker582 het volgende:
Nee dat slotje moet er nog niet op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |