Ik zeg eens he-le-maal niksquote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaal
Ik had dus de herhaling gezien van Stenny bij kopspijkers en daar vertelde ze voor 1 miljoen kijkers dat verhaalSchijnt dus ook dat zij en haar man niet samen in 1 bed slapen, ze slapen in aparte bedden en ze geeft de voorkeur aan sex met aliens en zet haar man op de tweede plek
![]()
En dan denkt zij dat ze het recht heeft om Robbert van den Broeke aan te vallen
Laat me niet lachen, ze kan beter zelf een enkele reis psychiater boeken. Duidelijke waanvoorstellingen.
Ik heb msn niet vaak aanstaan dus ik zal hem de volgende keer eraf sodemieterenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestanders
En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan
quote:
Sten verwelkomde Pikki zelfs op GW, terwijl ze Pikki toch zo graag wilde laten bannenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestanders
En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan
Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
ja ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....
![]()
Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daarquote:Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Neem maar even contact op met Knut
Een ban op het forum is niet automatisch eentje in het fotoboek
Ik ben even in de war. Ben jij niet degene die laatst in een topic reageerde dat je gestopt was met blowen? Ik heb wel vaker reacties van je gezien, en ik verbaasde me laatst hoe anders de toon van je posts is geworden. Hoe anders de opzet is.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daarHeeft geen haast, helemaal geen haast
Straks of morgen anders overmorgen
Ik zit lekker relaxed bezig te zijn, ik heb niet meer de drang om 12 uur achter elkaar in een stuk door als een idioot te schrijvenNa 4 jaar intensief aanwezig zijn kan ik nu om de 10 minuten wat anders gaan doen
Ben mijn hond het alfabet aan het leren
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Oversight het volgende:
anti-haar
nou, ze heeft het er over gehad dat ze zichzelf iedere dag helemaal scheert enzo, hoezo teveel details gevenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?![]()
Wil ze graag kaal worden? Of is ze fan van Sineád O'Conner? Of Pim Fortuyn?
Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?![]()
Wil ze graag kaal worden? Of is ze fan van Sineád O'Conner? Of Pim Fortuyn?
Baajguardian is een user die ik graag zie.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
had ik dus zojuist gedaan.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:36 schreef gaai het volgende:
Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......
okeequote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Sorry, ik zal iets duidelijker zijn.
We gaan terug naar de orde van de dag !! Zie bovenstaande post.
Napraten mag... is zeer begrijpelijk, maar feedback is vanaf nu weer feedback.
Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
ik zal dan ook komen.. al was het alleen maar voor de appeltaart !!
dat las je net pas, dus daar kon je niks aan doenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef huupia34 het volgende:
oeps sorry, het mocht niet meer
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
jij maakt er helemaal wat van...
[..]
en jij denkt dat dat forum er gaat komen ?
quote:misschien helemaal onderaan de index zodat het nèt buiten beeld valt
![]()
maar hé.. wie weet.. ik ben maar een "modje" dus wat weet ik nou...
[..]
quote:ik zou er nog een mail achter aan gooien....
ffe kijken waar de uitkomst blijft
quote:Daarnaast zien wij je punten zeker ook wel in.
Jij wil ieder punt volledig uitwerken en afmaken.
Als je een centraal/ compacter topic maakt dan heb je het op pagina 1 idd over vliegtuigbrandstof, op pagina 2 al over de "vreemde"manier waarop de torens ingestort zouden zijn.. en zonder dit onderwerp helemaal belicht en afgehandeld te hebben verzand je al in het onderwerp "de verdwenen camera's" of iets dergelijks.
Allemaal losse flodders die niet uitgewerkt worden.
quote:We laten het even zoals het is,
En maak het niet tè bont met het openen van topics.!! *dringende ondertoon toevoegd*
quote:... in afwachting van je eigen 9/11 subforum
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
je kent me.
We zullen de noodzaak aantonen!
[..]
de straaljager onder de papieren vliegertjes meen ik me te herinneren....
[..]
Gedaan!
nog geen antwoord.
[..]
precies, en ik wil geen 72 jaar bezig zijn met onderdeel voor onderdeel, bovendien kun je niet al die ijverige users een zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen zonder topics daarvoor....
[..]
hoe lief ga je voor me zijn straks?
[..]
niet of, maar wanneer is de vraag.....
of het nou via noodzaak of verbetervoorstel gerealiseerd wordt meaakt me niet uit, het komt er.
Wat bedoel je met zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:09 schreef Oversight het volgende:
precies, en ik wil geen 72 jaar bezig zijn met onderdeel voor onderdeel, bovendien kun je niet al die ijverige users een zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen zonder topics daarvoor....
Ja.... kom ik even terug op die appeltaart danquote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Sorry, ik zal iets duidelijker zijn.
We gaan terug naar de orde van de dag !! Zie bovenstaande post.
Napraten mag... is zeer begrijpelijk, maar feedback is vanaf nu weer feedback.
Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
ik zal dan ook komen.. al was het alleen maar voor de appeltaart !!
Taart-gooi meetquote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... kom ik even terug op die appeltaart dannog maar een keer.... verraders... dudok taart de lekkerste noemen....Echt..... bij de volgende meet smijt ik zo een van mijn appeltaarten naar je toe. Dan zullen we nog wel es zien wie hier de lekkerste is
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... kom ik even terug op die appeltaart dannog maar een keer.... verraders... dudok taart de lekkerste noemen....Echt..... bij de volgende meet smijt ik zo een van mijn appeltaarten naar je toe. Dan zullen we nog wel es zien wie hier de lekkerste is
Smijt die maar naar mij toe!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef nokwanda het volgende:
bij de volgende meet smijt ik zo een van mijn appeltaarten naar je toe.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nodig je ook wat chippendeles uit die het schoon komen likken ?
gooi mij beide maar toequote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef Netflier het volgende:
[..]
Smijt die maar naar mij toe!![]()
De taart, niet de Chippendeles...
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
laat me weten hoe het pikkie van sidekick was![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen?
Dan definieer je offtopic wel erg nauw, want ik zie niet zo erg wat er offtopic gebeurd, wat zo ernstig is dat er maatregelen moeten volgen. Zeker bij dat blackouttopic, da's volgens mij 100% ontopic.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
In mijn pogingen om specifieke details écht tot onder de laatste tegel uit te zoeken verzanden we steeds in "offtopic" maar gerelateerde zaken,
9/11 FEITEN: toevallige oefeningen?
9/11 FEITEN: Informatie gewijzigd of verdwenen
9/11 FEITEN: WTC Blackout op dagen vóór aanslag.
wat je mensen op een discussieforum niet kunt verbieden, tenzij er voor hun opmerkingen al topics lopen, dan krijg je dus structuur en duidelijkheid, maar wellicht zit héél FOK! in een groot complot en willen ze gewoon iet dat we de waarheid boven halen....
the truth is out there, we hoeven hem alleen maar uit de puinhoop van des-informatie te vissen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |