Notendop:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg eh... dat RvdB topic hè, ik zag mijn usernaam ook even langs komen op die site over grenswetenschap, hoe zit dat eigenlijk? En kan iemand me in een aantal steekwoorden daarover bijpraten, ook qua posities e.d.
B.v.d.
Heksenjacht nummer zoveel dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Notendop:
Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
Been there, done that, het wordt saai en uiterst voorspelbaar.
Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.quote:
Antwoord:quote:@ FOK!ker
okè dan ryan3 aka agno-sticus, welkom aan boord jongen en sorry dat ik je net voor een andere flapdrol aanzag hoor.
nu kan de pret beginnen hoor, tante ryan 3 puntjer is in tha house!![]()
[..]géén Ryan3.quote:Nou, ik krijg er bekant een identiteitscrisis van. Geen Iteejer en géén Ryan3. Sorry.
Je kan natuurlijk ook gewoon puur naar de inhoud van mijn posts kijken, zonder er een waardeoordeel aan te hangen door te bedenken wie de poster is.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allemaal harde werkers, die 24/7 privé-oorlogjes beslechten op internet.
Zeg maar jij bent ook een believer in 9/11 complot? Altijd al geweest of gaf bij jou iets de doorslag. Wat was dat dan?
Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Overtuigd van complot, sinds dag 1.
Weet een boel van `achter de schermen` over de aanloop, en aanslag.
Heb een hele goede theorie, die meer hout snijdt dan alle bestaande, en probeer die voor mezelf onderuit te halen, en het lukt me maar niet....
In mijn theorie worden er twee vliegen in 1 klap geslagen:
Definitief en onherstelbaar en onvindbaar vernietigen van `een instelling` die onder de metro van WTC-square was gebouwd.
Het mee-liften op de emoties van de bevolking na en tweede grote ingrijpende aanval `zoals pearl harbor`...
En verdrietig genoeg is alle rest bijzaak..... lijkt het.....
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tof, je reageert. Paste anders even hier in. Vind het reuze interessant. 9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
Akkoord.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zal mijn notedop-versie zo even pasten....
maar wil nog geen smeuige details kwijt...totdat ik "zeker" ben van mijn zaak.
POL=FOK? Wat is dat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Notendop:
Lui werden hier gebanned, " men" besluit het op een " andere plek " aan de kaak te stellen, vergelijkingen met Hitler en Braun werden meteen alweer gemaakt, POL=FOK heeft het uiteraard ook ontdekt en die zullen jouw naam wel gebruikt hebben.
Been there, done that, het wordt saai en uiterst voorspelbaar.
Oei spannend, een complottheorie. Laten we er een topic over openen in het complotsubforum TRU.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lui die door een complot van Fok! verbannen werden..
Waar doe ik dat dan, Iteejer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
Man man lees nou es een keer, ik heb zo vaak gezegd dat ik absoluut geen believer ben. Jongens als Genverbrander refereren steeds aan mij als iemand die heilig van RvdB's zaken overtuigd is, kennelijk ben je gevoelig voor dat soort herhalingenKorte oneliners dringen ook makkelijker door dan lange verhalen ja
Ik stoor me aan de methodiek.
Dat is alles.
kap nou toch eens. Ik vind ook dat je een beetje sneeky bezig bent met je updates over 'het gedrag over mods en admins' op dat zielige forumpje van sten. Wil je dan echt zo graag doorgaan over dat relletje? Ik snap jou niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:32 schreef Genverbrander het volgende:
Gaat weer erg offtopic in RvdB-topic, ik geef maar even het goede voorbeeld door feedback-vragen hier te stellen![]()
[..]
Waar doe ik dat dan, Iteejer?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
Is er nu dus ook een TRU=FOK beweging?
Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
een groepje reetklevers die mod acties niet kunnen onderscheiden van een persoonlijke vete.
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef LostFormat het volgende:
Is er nu dus ook een TRU=FOK beweging?
Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.quote:
duh !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geen persoonlijke vete hoor. Ik heb geen vete met die lui. Zij met mij.
Oh boy, houd je je verbinding in de gaten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je het goed beschouwt is dat ook redelijk zinnig. Die gozer daar denkt dat de werkelijkheid gemanipuleerd is, met hieruit concluderend dat een deel van de recente geschiedenis kolder is. Volgens mij klassiek complotdenken. Komt bij dat ze imo net zo wereldvreemd, haatdragend en fanatiek zijn als de doorsnee complotdenker en Bob's your uncle.
Ze is volledig op de hoogte hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |