Klik eens op een bannerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Norrage het volgende:
(Waarom hebben jullie bijna allemaal detzelfde avatar?)
Ik om David een hart onder de riem te steken..(geen idee wat ik er bij ga drinken trouwensquote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef Butra het volgende:
Ik zit aan de wodka om Davydenko een hart onder de riem te steken.
DAVAAAAAAAAAI!![]()
![]()
Nastrovje. Hup Andy.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef Butra het volgende:
Ik zit aan de wodka om Davydenko een hart onder de riem te steken.
DAVAAAAAAAAAI!![]()
![]()
Precies. Moeizame zege. Exit volgende ronde.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Butra het volgende:
Andy wie?
heb jij sport1? Ik wil het volgen via een live stream...kan het nergens vindenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef Butra het volgende:
Gaan ze bij Sport1 schakelen naar Agassi - Goldstein. Zout op man, Davydenko - Murray werd net spannend.
Safinquote:Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Precies. Moeizame zege. Exit volgende ronde.
J.
quote:
Ik denk dat Davydenko de top20 weer gaat verlaten.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:39 schreef suus21 het volgende:
safin wint echt wel van die davydenko
Hangt er vanaf wat hij gedaan heeft zo na Roland Garros. top 10 houdt ie misschien niet lang vol, maar ik denk dat hij nog een behoorlijk tijd in de top 20 zal blijven.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat Davydenko de top20 weer gaat verlaten.
was even van de laatste update van mv uitgegaanquote:
Australians all let us rejoicequote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Butra het volgende:
Het Duitse volkslied schalt inmiddels door huize Butra. Kom op Rainer, pak 'm.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Norrage het volgende:
Maakt het misschien eens wat moeilijker voor die stomme MVérs....of zij moeten de deadline weer verleggen....
Heya. Ben inderdaad weer terug. Maar hier wilde ik nog wel even op reageren.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Norrage het volgende:
Waarom is die deadline bij de MV toch zo errug laat? Ik doe er dan wel niet aan mee, maar ik heb het gevoel dat het de MV toch veel makkelijker maakt en afgezien daarvan ook wat saaier...
Andre kan prima mee, maar niet meer met de top10.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Andre moet met pensioen
Er staat een smiley bij, hij bedoelt het vast niet letterlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Elikian het volgende:
Het compliment om ons tot 'stomme MV'ers te bestempelen is wat mij betreft totaal uit de lucht gegrepen. En ja, ik voel me aangevallen en ik vind dat onterecht.
Absoluut.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:35 schreef Butra het volgende:
Verder een duidelijk verhaal. Zoals ik al eens heb gezegd, ik vind het erg netjes gedaan allemaal en alle lof dat je er zoveel tijd en moeite instopt.![]()
quote:
Hij speelde echt een dramatische 2e set. Hij miste ook een stukje agressie, maar dat zal wel komen doordat hij zelf ook wel weet dat-ie in een slechte fase zit.quote:
Oh had hier nog niet echt op gereageerd. Ik bedoelde niks kwaads met mijn post hoor. dat 'stomme MVers' was meer grappig bedoeld dan kwaad, als in 'die andere managergasten'.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Elikian het volgende:
[..]
[..]
Heya. Ben inderdaad weer terug. Maar hier wilde ik nog wel even op reageren.
Deadline was op vrijdag 16.00 uur. Dat is voor de start van de 1e ronde, dus het maakte voor deze week werkelijk geen fluit uit of het op woensdag, donderdag of vrijdag was. Alleen hadden die sukkels van SD waarschijnlijk maar weer eens half gekeken naar de Order of Play van IW, waarin duidelijk was dat op donderdag alleen de vrouwen speelden. Dus vrijdag 16.00 was m.i. een prima deadline, waarbij je geen extra info had tov de donderdag.
Wat betreft de normale deadline. Ik doe dit er als hobby bij en heb dus ook nog gewoon een fulltime baan. Aangezien ik met budgetten werk (zoals Juan al zei) heb ik de nieuwe rankings nodig om mee te kunnen nemen in de update. Die zijn pas op maandagochtend bekend, en dan zit ik op het werk.
Dus ik ben daar de maandagavond zoet mee. Die update is beschikbaar rond een uur of 11 savonds op zijn vroegst. Dan is de tijd om in te sturen voor de volgende speelronde normaal gewoon veel te kort, dus vandaar dat iedereen tot dinsdag heeft. Ik zou het ook liever op maandag doen, maar dat is gewoon niet mogelijk.
Of het daardoor makkelijker of saaier wordt mag je van mij helemaal zelf bepalen. Daar ga ik maar niet op in, maar het budgetsaspect maakt het spel (voor mij) iig veel interessanter dan TM. Blake kopen voor een prikkie want zijn ranking is niet bij gewerkt, alle Q's erin gooien omdat ze zo heerlijk goedkoop zijn op de 130e plek van de rankings....
Het compliment om ons tot 'stomme MV'ers te bestempelen is wat mij betreft totaal uit de lucht gegrepen. En ja, ik voel me aangevallen en ik vind dat onterecht.
of 0, ik ben er niet gerust op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Norrage het volgende:
Ik hoogstwaarschijnlijk toch wel 2, net als Juan
Als de man vandaag Fedje verslaat dan scheer ik mij de kop kaal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Die Srichaphan gaat ook als 'n speer...![]()
Gelukkig heb je het misquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:14 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Als de man vandaag Fedje verslaat dan scheer ik mij de kop kaal.
J.
Hij is goed op weg ja. 1e set 6-2 gewonnen, 2e set 5-2 voor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:20 schreef suus21 het volgende:
Fed wint echt wel in 2 sets...
Blake 2 weken op rij in vorm.....quote:Op zondag 19 maart 2006 02:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Nu Blake - Nadal. James een break voor.
Heb beide. TM gezien en vooral mijn eigen subleague mag Rafa winnen.
[edit]en teruggebroken[/edit]
J.
Denk ik ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:38 schreef XL het volgende:
[..]
Blake 2 weken op rij in vorm.....
Eerste ronde eruit in Miami.....
Volgende week ook de eerste keer met electronische hulpmiddelen tennissen. Dus ook geen mentale wrakken uitzoeken. Dus:quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Overigens is de deadline op woensdag 22:00 gezet.
J.
1. (1) Chiel-Montagne 1533quote:Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef XL het volgende:
[..]
1. (2) Chiel-Montagne 1384
2. (1) XL 1313
3. (3) Elikian 1299
4. (4) Juan Zueco 1226
5. (5) Butra 1142
![]()
we hebben hem allemaal, dus hij maakt geen verschil uit voor onze onderlinge ranking.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoezo, doet die niet mee ????
Hewitt heeft geen punten te verliezen, kan er alleen maar winnen (aan het budget denken he). Daarnaast is hij steeds goedkoper. Z'n loting is wel klote.quote:
Ja, je koopt spelers aan het begin van de week voor het bedrag wat overeenkomt met de ATP-punten en je verkoopt ze aan het einde van de week voor het bedrag wat ze dan waard zijn. Over de winst in ranking betaal je rente.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef Norrage het volgende:
Spelen resultaten van vorig jaar bij de MV mee dan?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef suus21 het volgende:
hoe kom je erbij dat hij niet meedoet?
Bron..?
J.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef XL het volgende:
we hebben hem allemaal, dus hij maakt geen verschil uit voor onze onderlinge ranking.
Onderschat Wawrinka niet. Ik heb een zwak voor die man, waarschijnlijk sinds het middelvinger-moment in de Davis Cup. Leuke speler waarvan ik het idee heb dat hij onder zijn kunnen speelt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef suus21 het volgende:
die Murray daar kun je ook niet van op aan...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:27 schreef XL het volgende:
Onderschat Wawrinka niet. Ik heb een zwak voor die man, waarschijnlijk sinds het middelvinger-moment in de Davis Cup. Leuke speler waarvan ik het idee heb dat hij onder zijn kunnen speelt.
quote:
Deze ga ik niet inkoppen hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Moge die andere kut-Rus ook verliezen.
J.
Thank you Tim.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Moge die andere kut-Rus ook verliezen.
Vamos Moya!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef Norrage het volgende:
Je hebt een aardig teampje bij elkaar Juan, dezelfde spelers als ik maar in de plaats van Nadal heb je 20 andere of zo...
Gaat goed in de tweede set!quote:
Duidelijk. Budget natuurlijk. Bij de TM zal het harder aankomen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef XL het volgende:
Ik dacht even lekker Nadal weg te strepen, blijkt niemand hem meer te hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:14 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Duidelijk. Budget natuurlijk. Bij de TM zal het harder aankomen.
J.
Vorige week was hij ook al te duur en toen had vrijwel iedereen hem.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:14 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Duidelijk. Budget natuurlijk. Bij de TM zal het harder aankomen.
J.
Maar vorige week had hij geen finaleplaats te verdedigen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:52 schreef XL het volgende:
[..]
Vorige week was hij ook al te duur en toen had vrijwel iedereen hem.
Malisse dan is wel lekker strepen.
of Massu.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Butra het volgende:
Cursusje wedstrijd weggeven? Bel Baghdatis.
Massu kwam in de eerste en in de tweede tiebreak zelf van grote achterstand terug.quote:
4-2quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Tursunov heeft geen break achter gestaan in de derde.
J.
Dmitri stond 4-2 voor (en 3-1), maar liet zich telkens terug breken.quote:
Ik zal beter opletten voor ik me zorgen ga maken dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:21 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dmitri stond 4-2 voor (en 3-1), maar liet zich telkens terug breken.
J.
Op naar Federerquote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Dondert niets, weer 8 punten extra!![]()
J.
Mwah, hij kreeg erg veel breakpunten tegen vandaag. Ik zie het somber in voor het vervolg.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:48 schreef XL het volgende:
Volgens mij is de juiste tactiek m.b.t. het kiezen van Blake het tegenovergestelde van mij kiezen.
Laat maarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:20 schreef XL het volgende:
Ik snap niet waarom ik Kiefer niet heb.
Ivan gaat hem er nu even afvegen.quote:
Ik schrijf hem op voor Roland Garrosquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:04 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Die moet stijf van de pillen staan.
J.
En King David wel nemen natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:04 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Die moet stijf van de pillen staan.
J.
Zo'n veroordeling duurt maanden. Is administratief veel te lastig om dan de punten nog af te pakken.quote:
Blessurefestival, daar had ik ook kunnen winnen als ik fit was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Norrage het volgende:
zou ie het net voor de masters geslikt hebben vorig jaar?
Waar had je last van? ... ik heb nog nooit een tennisarm gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef XL het volgende:
[..]Blessurefestival, daar had ik ook kunnen winnen als ik fit was.
Het was een grapje, heb nog nooit een tennisblessure gehad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef Elikian het volgende:
[..]
Waar had je last van? ... ik heb nog nooit een tennisarm gehad.
Deze week was de MV deadline toch eerderquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmmm, Butra gaat me voorbij in de MV. Vreemd genoeg score ik beter in de TM dan in de MV (ondanks gelijk budget, maar een eerdere deadline).
Lijkt me duidelijk : team copieren van TM voor de MV en in no-time ben ik weer boven Butra.
J.
1. (1) Chiel-Montagne 1681quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:41 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Chiel-Montagne 1533
2. (3) Elikian 1490
3. (2) XL 1431
4. (4) Juan Zueco 1341
5. (5) Butra 1305
![]()
Waar wil je precies aan meedoen?quote:
We spelen twee spelletjes.quote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, ik wil gewoon meeraden met jullie, maar ik weet niet precies hoe het werkt![]()
Oh ja! Het is geen spelletje, maar oorlog!quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:07 schreef XL het volgende:
[..]
We spelen twee spelletjes.
TM (www.tennismanager.nl)
en
MV (http://members.home.nl/elikian/NL/)
Het Argentijnse tennisseizoen begint volgende week.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Norrage het volgende:
mitt is wel ten onder gegaan aan de TM. Er zijn bijna geen Argentijnen meer over die hij kan kiezen
Nalbandianquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Norrage het volgende:
mitt is wel ten onder gegaan aan de TM. Er zijn bijna geen Argentijnen meer over die hij kan kiezen
Is wel een verslaving van me geweest. Nu is het te makkelijk geworden.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef suus21 het volgende:
Wie van jullie speelt ook Topspin op de xbox?
topspin niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef Norrage het volgende:
ik niet....maar tenniscomputerspellen zijn ook altijd zo slecht en onrealistisch
Ah! Je zit op het punt dat je Hewitt zonder puntverlies een double bagle om de oren zwiept. Dat is inderdaad het moment om tegen andere menselijke spelers te gaan spelen. Ik vond destijds mijn huisgenoot bereid te helpen in mijn verslaving. Nu doen we soms nog wel eens een avondje met zijn vieren, dat kost altijd veel bier.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef suus21 het volgende:
en XL ik daag je uit, wel om te dubbelen dan. Vanavond!
Online heb ik altijd moeten missen. Mijn xbox is ietwat illegaal. Anders was ik misschien ook nog wel verslaafd.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:55 schreef suus21 het volgende:
nee hoor ik speel het spel al 2 of 3 jaar maar het online spelen (dubbelen) blijft leuk...tegen de computer is niks aan
Nee. Als mijn xbox online komt bannen ze hem.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:42 schreef suus21 het volgende:
oh jammer dus dan kunnen we niet tegen elkaar...
Ferrer geeft opquote:
Ah, heb ik een medisch nieuwtje gemist? Dat is dan mooi dom.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef Elikian het volgende:
Tursunov,Dmitry Heeft zicht teruggetrokken
... zou jij spelen als je last hebt van je ogen?
Nee, je hebt gewoon een typefout gemaakt hehequote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Juan Zueco het volgende:
Line-up Houston & Valencia:
Juan Zueco
Tursunov,Dmitry Heeft zicht teruggetrokken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:57 schreef Elikian het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een typefout gemaakt hehe
Ik ben blij dat je ook geen Starace hebt... die kon me nog wel eens gaan verrasssen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef Juan Zueco het volgende:
MV:
Almagro
Garcia-Lopez
Goldstein
Haas
Horna
Mayer
Monaco
Montanes
Safin
Seppi
Volandri
J.
Ik zat te wachten op de partij Waske. Toen het er uiteindelijk slecht uitzag voor hem ben ik een alternatief gaan maken. Dat vond ik uiteindelijk beter....quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Elikian het volgende:
Iedereen dus met:
Almagro
Garcia-Lopez
Haas
Monaco R32
Montanes
Seppi
Dat was te verwachten. Ik zie dat ik de enige ben met Waske, die gisteravond om 10.58 zijn partij winnend afsloot. En Horna moet er maar snel uit
ik win alleen rondes die er niet toe doen....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Norrage het volgende:
Ik voel dat suus deze ronde gaat winnen.
Dan moet Gilles winnen van Almagro.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:42 schreef Norrage het volgende:
Misschien maak ik zelf ook nog wel een kansje![]()
Zul je zien dat ze hem NOG meer wild cards gaan aanbieden.quote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Butra het volgende:
Fish in een gravelfinale, eigenlijk zou ik er gewoon mee moeten stoppen.
Ze hebben de banen dit jaar juist geheel onder handen laten nemen door wat Franse lui, omdat er schijnbaar veel klachten waren vorig jaar. Er zal best wat gedaan zijn om het iets sneller te maken dan de reguliere gravelbanen om de Amerikanen wat meer kans te geven, maar dan nog zou Fish zo'n toernooi niet mogen winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Norrage het volgende:
Nou, ik heb wel eens op dat 'American Clay" gespeeld, en hoewel dat natuurlijk niet hetzelfde hoeft te zijn, speelde het echt vele malen sneller dan normaal gravel hoor...
1. (1) Chiel-Montagne 1841quote:Op maandag 3 april 2006 11:07 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Chiel-Montagne 1681
2. (2) Elikian 1650
3. (3) XL 1574
4. (4) Butra 1480
5. (5) Juan Zueco 1445
![]()
Had ik Roddick ook deze weekquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Norrage het volgende:
Nouja, jij staat er ook goed voor, maar suus heeft Roddick en die zal Houston wel gaan winnen zoals gewoonlijk...en dat tikt toch aanBij jou zitten er niet echt toernooizegefavorieten tussen denk ik...
Maar je weet nooit, straks win ik nog
De eerste set speelde hij echt dramatisch. Seppi stond op 5-2. Eerste servicepercentage onder de 40% en punten op de tweede service ook onder de 40%. Nu serveert hij de wedstrijd uit, als hij zich niet laat breken.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef Elikian het volgende:
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar hij gaat wel teleurstellen ja... dat doet hij altijd... maar goed, ik ben fan, dus ik moet wel
Stepanek met Di Mauro dus... derde set inmiddels.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef XL het volgende:
Volgens mij is Coria met doping gestopt en Stepanek heeft ook wat moeite met Mathieu.
Bekijk vooral ook even de lachwekkende eerste set-statistieken van Coria.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Het grote Chokers-boek heeft weer een extra hoofdstuk.
J.
Tis natuurlijk wel zo dat daar de toppers nog in R1 stonden bij de deadline, en dat maakt nogal wat uitquote:Op woensdag 19 april 2006 11:49 schreef XL het volgende:Ik zal mijn Federer-Nadal finale even toelichten. In Key Biscane zat 3 man boven de 200-punten grens. Fed-Nadal is 170 punten en mijn drie qualifiers zijn er nu al 10 per stuk. Simon is er al zeven. Kortom, ik zal al ruim door de 200 punten
Niet aangedacht, maar goed. Ik stijg zelf natuurlijk ook nog. Mijn koopjes staan nu lekker op de baan. Dat gaat helemaal goedkomen. De livescores ga ik toch maar niet kijken, op Federer na draaide al wedstrijden vanmiddag ongeveer 6 x 180 graden van spelbeeld. Dat zou ik niet aankunnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Elikian het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel zo dat daar de toppers nog in R1 stonden bij de deadline, en dat maakt nogal wat uit
En Mathieu ... inderdaad hey. Dat is een choke waar Novotna trots op zal zijn!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |