Klik eens op een bannerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Norrage het volgende:
(Waarom hebben jullie bijna allemaal detzelfde avatar?)
Ik om David een hart onder de riem te steken..(geen idee wat ik er bij ga drinken trouwensquote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef Butra het volgende:
Ik zit aan de wodka om Davydenko een hart onder de riem te steken.
DAVAAAAAAAAAI!![]()
![]()
Nastrovje. Hup Andy.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef Butra het volgende:
Ik zit aan de wodka om Davydenko een hart onder de riem te steken.
DAVAAAAAAAAAI!![]()
![]()
Precies. Moeizame zege. Exit volgende ronde.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Butra het volgende:
Andy wie?
heb jij sport1? Ik wil het volgen via een live stream...kan het nergens vindenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef Butra het volgende:
Gaan ze bij Sport1 schakelen naar Agassi - Goldstein. Zout op man, Davydenko - Murray werd net spannend.
Safinquote:Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Precies. Moeizame zege. Exit volgende ronde.
J.
quote:
Ik denk dat Davydenko de top20 weer gaat verlaten.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:39 schreef suus21 het volgende:
safin wint echt wel van die davydenko
Hangt er vanaf wat hij gedaan heeft zo na Roland Garros. top 10 houdt ie misschien niet lang vol, maar ik denk dat hij nog een behoorlijk tijd in de top 20 zal blijven.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat Davydenko de top20 weer gaat verlaten.
was even van de laatste update van mv uitgegaanquote:
Australians all let us rejoicequote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Butra het volgende:
Het Duitse volkslied schalt inmiddels door huize Butra. Kom op Rainer, pak 'm.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Norrage het volgende:
Maakt het misschien eens wat moeilijker voor die stomme MVérs....of zij moeten de deadline weer verleggen....
Heya. Ben inderdaad weer terug. Maar hier wilde ik nog wel even op reageren.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Norrage het volgende:
Waarom is die deadline bij de MV toch zo errug laat? Ik doe er dan wel niet aan mee, maar ik heb het gevoel dat het de MV toch veel makkelijker maakt en afgezien daarvan ook wat saaier...
Andre kan prima mee, maar niet meer met de top10.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Andre moet met pensioen
Er staat een smiley bij, hij bedoelt het vast niet letterlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Elikian het volgende:
Het compliment om ons tot 'stomme MV'ers te bestempelen is wat mij betreft totaal uit de lucht gegrepen. En ja, ik voel me aangevallen en ik vind dat onterecht.
Absoluut.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:35 schreef Butra het volgende:
Verder een duidelijk verhaal. Zoals ik al eens heb gezegd, ik vind het erg netjes gedaan allemaal en alle lof dat je er zoveel tijd en moeite instopt.![]()
quote:
Hij speelde echt een dramatische 2e set. Hij miste ook een stukje agressie, maar dat zal wel komen doordat hij zelf ook wel weet dat-ie in een slechte fase zit.quote:
Oh had hier nog niet echt op gereageerd. Ik bedoelde niks kwaads met mijn post hoor. dat 'stomme MVers' was meer grappig bedoeld dan kwaad, als in 'die andere managergasten'.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:21 schreef Elikian het volgende:
[..]
[..]
Heya. Ben inderdaad weer terug. Maar hier wilde ik nog wel even op reageren.
Deadline was op vrijdag 16.00 uur. Dat is voor de start van de 1e ronde, dus het maakte voor deze week werkelijk geen fluit uit of het op woensdag, donderdag of vrijdag was. Alleen hadden die sukkels van SD waarschijnlijk maar weer eens half gekeken naar de Order of Play van IW, waarin duidelijk was dat op donderdag alleen de vrouwen speelden. Dus vrijdag 16.00 was m.i. een prima deadline, waarbij je geen extra info had tov de donderdag.
Wat betreft de normale deadline. Ik doe dit er als hobby bij en heb dus ook nog gewoon een fulltime baan. Aangezien ik met budgetten werk (zoals Juan al zei) heb ik de nieuwe rankings nodig om mee te kunnen nemen in de update. Die zijn pas op maandagochtend bekend, en dan zit ik op het werk.
Dus ik ben daar de maandagavond zoet mee. Die update is beschikbaar rond een uur of 11 savonds op zijn vroegst. Dan is de tijd om in te sturen voor de volgende speelronde normaal gewoon veel te kort, dus vandaar dat iedereen tot dinsdag heeft. Ik zou het ook liever op maandag doen, maar dat is gewoon niet mogelijk.
Of het daardoor makkelijker of saaier wordt mag je van mij helemaal zelf bepalen. Daar ga ik maar niet op in, maar het budgetsaspect maakt het spel (voor mij) iig veel interessanter dan TM. Blake kopen voor een prikkie want zijn ranking is niet bij gewerkt, alle Q's erin gooien omdat ze zo heerlijk goedkoop zijn op de 130e plek van de rankings....
Het compliment om ons tot 'stomme MV'ers te bestempelen is wat mij betreft totaal uit de lucht gegrepen. En ja, ik voel me aangevallen en ik vind dat onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |