Mwah, hij kreeg erg veel breakpunten tegen vandaag. Ik zie het somber in voor het vervolg.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:48 schreef XL het volgende:
Volgens mij is de juiste tactiek m.b.t. het kiezen van Blake het tegenovergestelde van mij kiezen.
Laat maarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:20 schreef XL het volgende:
Ik snap niet waarom ik Kiefer niet heb.
Ivan gaat hem er nu even afvegen.quote:
Ik schrijf hem op voor Roland Garrosquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:04 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Die moet stijf van de pillen staan.
J.
En King David wel nemen natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:04 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Die moet stijf van de pillen staan.
J.
Zo'n veroordeling duurt maanden. Is administratief veel te lastig om dan de punten nog af te pakken.quote:
Blessurefestival, daar had ik ook kunnen winnen als ik fit was.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Norrage het volgende:
zou ie het net voor de masters geslikt hebben vorig jaar?
Waar had je last van? ... ik heb nog nooit een tennisarm gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef XL het volgende:
[..]Blessurefestival, daar had ik ook kunnen winnen als ik fit was.
Het was een grapje, heb nog nooit een tennisblessure gehad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef Elikian het volgende:
[..]
Waar had je last van? ... ik heb nog nooit een tennisarm gehad.
Deze week was de MV deadline toch eerderquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmmm, Butra gaat me voorbij in de MV. Vreemd genoeg score ik beter in de TM dan in de MV (ondanks gelijk budget, maar een eerdere deadline).
Lijkt me duidelijk : team copieren van TM voor de MV en in no-time ben ik weer boven Butra.
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |