Ze hebben de banen dit jaar juist geheel onder handen laten nemen door wat Franse lui, omdat er schijnbaar veel klachten waren vorig jaar. Er zal best wat gedaan zijn om het iets sneller te maken dan de reguliere gravelbanen om de Amerikanen wat meer kans te geven, maar dan nog zou Fish zo'n toernooi niet mogen winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Norrage het volgende:
Nou, ik heb wel eens op dat 'American Clay" gespeeld, en hoewel dat natuurlijk niet hetzelfde hoeft te zijn, speelde het echt vele malen sneller dan normaal gravel hoor...
1. (1) Chiel-Montagne 1841quote:Op maandag 3 april 2006 11:07 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Chiel-Montagne 1681
2. (2) Elikian 1650
3. (3) XL 1574
4. (4) Butra 1480
5. (5) Juan Zueco 1445
![]()
Had ik Roddick ook deze weekquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Norrage het volgende:
Nouja, jij staat er ook goed voor, maar suus heeft Roddick en die zal Houston wel gaan winnen zoals gewoonlijk...en dat tikt toch aanBij jou zitten er niet echt toernooizegefavorieten tussen denk ik...
Maar je weet nooit, straks win ik nog
De eerste set speelde hij echt dramatisch. Seppi stond op 5-2. Eerste servicepercentage onder de 40% en punten op de tweede service ook onder de 40%. Nu serveert hij de wedstrijd uit, als hij zich niet laat breken.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef Elikian het volgende:
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar hij gaat wel teleurstellen ja... dat doet hij altijd... maar goed, ik ben fan, dus ik moet wel
Stepanek met Di Mauro dus... derde set inmiddels.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef XL het volgende:
Volgens mij is Coria met doping gestopt en Stepanek heeft ook wat moeite met Mathieu.
Bekijk vooral ook even de lachwekkende eerste set-statistieken van Coria.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Het grote Chokers-boek heeft weer een extra hoofdstuk.
J.
Tis natuurlijk wel zo dat daar de toppers nog in R1 stonden bij de deadline, en dat maakt nogal wat uitquote:Op woensdag 19 april 2006 11:49 schreef XL het volgende:Ik zal mijn Federer-Nadal finale even toelichten. In Key Biscane zat 3 man boven de 200-punten grens. Fed-Nadal is 170 punten en mijn drie qualifiers zijn er nu al 10 per stuk. Simon is er al zeven. Kortom, ik zal al ruim door de 200 punten
Niet aangedacht, maar goed. Ik stijg zelf natuurlijk ook nog. Mijn koopjes staan nu lekker op de baan. Dat gaat helemaal goedkomen. De livescores ga ik toch maar niet kijken, op Federer na draaide al wedstrijden vanmiddag ongeveer 6 x 180 graden van spelbeeld. Dat zou ik niet aankunnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Elikian het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel zo dat daar de toppers nog in R1 stonden bij de deadline, en dat maakt nogal wat uit
En Mathieu ... inderdaad hey. Dat is een choke waar Novotna trots op zal zijn!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |