Best welquote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef Orealo het volgende:
En da's niet grappig.
maar dat café heeft helemaal geen extra chello modem nodig!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef immortalsean het volgende:
kom je daar straks aanzetten met een surfboard, blijkt het een internetcafé te zijn.
Durf ik niet, straks denkt ze dat ik tegen d'r lieg _|-|Oquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef TheDenialTwist het volgende:
![]()
Als je haar nou eens gewoon vertelt dat je niet kan surfen?![]()
Nee, ze wilt mij zien surfen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Flyingdutchman het volgende:
Kan zij wel surfen dan?
Ze belde me net op, en ik zei "ja is goed, lijkt me leuk"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Onderbroek het volgende:
zeg gewoon dat je hele tijd terug gestopt ben vanwege blessure aan je rug
quote:
Hoe ging jullie gesprek eigenlijk?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ze belde me net op, en ik zei "ja is goed, lijkt me leuk"
Ik kon niet weigeren _|-|O
dan zeg je dat je daar niet aangedacht het tijdens het gesprek omdat het een aantal jaar geleden is dat je gestopt bentquote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ze belde me net op, en ik zei "ja is goed, lijkt me leuk"
Ik kon niet weigeren _|-|O
Mhm...misschien vindt ze het wel opwindend ofzo.....Nah surfen is niet zo moeilijk hoor. Beetje balans houden en dat zeil vasthouden ...elke gek kan datquote:
"Wat doe jij in je vrije tijd?"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hoe ging jullie gesprek eigenlijk?
in mn vrije tijd surf ik graag
oh cool! op water, met golven enzo!!!
![]()
![]()
![]()
B) nou euh op de compute....eehm, ja golfsurfen![]()
![]()
inetquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
"Wat doe jij in je vrije tijd?"
"Hmm, beetje surfen op 't inet" (ik denk dat ze niet doorhad waar inet voor staat)
"Ooh cool, da's nog best lastig heb ik gehoord"
"nah, je moet 't ff doorhebben, hoe het werkt enzo, daarna is 't echt heel leuk"
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
"Hmm, beetje surfen op 't inet" (ik denk dat ze niet doorhad waar inet voor staat)
"nah, je moet 't ff doorhebben, hoe het werkt enzo, daarna is 't echt heel leuk"
Hoe kan ik het het beste oefenen? Ik heb net een vriend gebeld, en van hem kan ik een 'wetsuit' lenen, en een surfboard, maar zelf kan hij het ook niet..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Mhm...misschien vindt ze het wel opwindend ofzo.....Nah surfen is niet zo moeilijk hoor. Beetje balans houden en dat zeil vasthouden ...elke gek kan dat
Nee het is meer als skateboarden. Skateboarden met zeilquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoe kan ik het het beste oefenen? Ik heb net een vriend gebeld, en van hem kan ik een 'wetsuit' lenen, en een surfboard, maar zelf kan hij het ook niet..
Is surfen net zoiets als skaten? als ik dat nou een beetje oefen![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Volg deze strategie:
Bestel heel snel een Firefox t-shirt en leg uit dat je graag surft met Firefox omdat dat veiliger is dan met internet explorer. Als het over veilig surfen gaat, kom je al snel op andere onderwerpen, en binnen een kwartiertje lig je te neuken.
Zorg uiteraard wel dat je een condoom op zak hebt, voor het geval dat ze ook Firefox aanhangster is!
wel vanavond nog terugbellen natuurlijk om het geloofwaardig over te laten komen...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dan zeg je dat je daar niet aangedacht het tijdens het gesprek omdat het een aantal jaar geleden is dat je gestopt bent
reden dat je er niet aangedacht was:
-bezig met huiswerk
-iets op de pc fixen
-drukte om je heen
Tja, dat internetten is ook niet makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
ja, oefen niet met je skateboard, dat is totaal andersquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Ik durf haar niet nog een smoesje te vertellen _|-|O
1x liegen tegen een vrouw is al teveel
Ik ga morgen oefenen met een skateboard, ik heb tot donderdag!
Iemand nog meer tips/hints?
Bel gewoon die surfclub op en leg het uit..........misschien kunnen ze je even helpen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Breek een arm of been! Kan je ook niet meer surfen donderdag.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Sluit een goede levensverzekering afquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
jij bent gek!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
KUT TS!!! schuif dat surfboard maar in je REETquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Heeft niemand hier door dat het nep is?
Densha Otoko (Train man) Kitaaa!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
en daarna neuken natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Serieus he, surfen ga jij dus echt niet "ff" leren voor donderdag. En als je met dit meisje wat verder wilt ga je deze leugen niet volhouden. Draai de boel om, wees open tegen haar wat respect toont tegenover haar. Geef er dan een goeie slinger aan door de date te veranderen dat jullie beide een privéles surfen krijgen. Happy End
Het is geen anime.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nee, want niet iedereen is zo'n grote anime-nerd.
Oh, ik dacht al, TS en een vriendinquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Surfen is wat anders dan windsurfen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Mhm...misschien vindt ze het wel opwindend ofzo.....Nah surfen is niet zo moeilijk hoor. Beetje balans houden en dat zeil vasthouden ...elke gek kan dat
Densha Otoko, iddquote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef Orealo het volgende:
Ik heb haar een paar weken terug leren kennen omdat ze lastig gevallen werd in de trein, en ik daar een stokje voor stak.
En dan gaan uitleggen dat jij surfen bedoelde...nja, vergeet het verderquote:En ik heb het natuurlijk niet zo op nerdjes, haha!
Dat is wel handig, dankjewel!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
zoek eens op http://surf.startpagina.nl/
maybe staan er tutorials ?
Maar, maar..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan gaan uitleggen dat jij surfen bedoelde...nja, vergeet het verder!
Dat is een goed ideequote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
Anders ga je voor die tijd alvast oefenen in dat centrum.
Yup, ze zei dat ze gereserveerd en betaald had _|-|Oquote:Op zondag 12 maart 2006 22:57 schreef XiChico het volgende:
Betaald zij ook voor deze surf 'date'? Dan is het al helemaal lullig, denkt zij een surfer als vriend te hebben, is het een fokker
Wat voor flessen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Kazu het volgende:
Zorg gewoon snel voor een paar surflessen in dat centrum
fixed, thanksquote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
's wel 'n goed idee om je e-mailadres te posten...
Hehe,. Ik ga die serie maar eens downloaden,. dit verhaaltje van je klinkt leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef Orealo het volgende:
net de zesde aflevering gezien, heb ze alle 11 binnen nu
ik vraag me af hoe fokkers zullen reageren als iemand een vergelijkbaar verhaal post, misschien grappig om eens uit te proberen, al dan niet met een kloon![]()
Doe je toch ook?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Durf ik niet, straks denkt ze dat ik tegen d'r lieg _|-|O
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Mss is hij wel een natuurtalent. Ik zou zowiezo het eerst proberen?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:57 schreef Salsagirl het volgende:
Mja kan je een tip geven: zeg maar gewoon de waarheid en snel ook
Gewoon van,ik bedoelde surfen over het internet ipv real surfen
Bedoel liever even dat ze je dom aankijkt van.. had het dan gezegt
Dan dat je tig keer van die surfplank donderd..(wat wel weer leuk is ,voor de leukste thuis)
Maar zal het maar als ik jou was ,snel doen.. je moest het bijna in je broek doen..omdat je haar toen hielp,maar je deed het wel![]()
moet dit toch een eitje wezen..
Hoe ziet ze er nu ongeveer uit?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef Orealo het volgende:
Ok.
Ik ben 18 jaar, en heb sinds kort een vriendin.
So far so good![]()
Het is nog niet helemaal 'vriendje vriendinnetje' maar goed, we're getting there.
Ik heb haar een paar weken terug leren kennen omdat ze lastig gevallen werd in de trein, en ik daar een stokje voor stak.
(ik moest wel schijten in m'n broek, maar toch)
De dag daarna zijn we uit eten geweest, en we hadden het over hobbies.
Door een kleine communicatie fout, denkt ze nu dat ik in mijn vrije tijd 'surf'.
Op water.
Op zo'n plank.
En da's niet grappig.
Nu net mailt ze me met "Ik heb gereserveerd voor donderdag bij surfcentrum blabla, daar kan je binnen surfen!"
Wat nu?
Kan ik in die korte tijd ergens leren surfen?
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Volg deze strategie:
Bestel heel snel een Firefox t-shirt en leg uit dat je graag surft met Firefox omdat dat veiliger is dan met internet explorer. Als het over veilig surfen gaat, kom je al snel op andere onderwerpen, en binnen een kwartiertje lig je te neuken.
Zorg uiteraard wel dat je een condoom op zak hebt, voor het geval dat ze ook Firefox aanhangster is!
Lang steil bruin haar. Knap koppie. Mooie ogen. Grote borsten. Strak lijf.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er nu ongeveer uit?
How would you know?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Lang steil bruin haar. Knap koppie. Mooie ogen. Grote borsten. Strak lijf.![]()
En er klaar voor.![]()
It's meh!quote:
Mwuahahah!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:27 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
It's meh!![]()
Nee, joking. Ik ken der.![]()
Ik ben ook ten prooi gevallen aan haarjouw schoonheid.![]()
Ik wil je wel helpen!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Breek een arm of been! Kan je ook niet meer surfen donderdag.![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
We hebben al een fanclub opgericht, omdat we geilen op je surfskills.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |