Hoe ziet ze er nu ongeveer uit?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef Orealo het volgende:
Ok.
Ik ben 18 jaar, en heb sinds kort een vriendin.
So far so good![]()
Het is nog niet helemaal 'vriendje vriendinnetje' maar goed, we're getting there.
Ik heb haar een paar weken terug leren kennen omdat ze lastig gevallen werd in de trein, en ik daar een stokje voor stak.
(ik moest wel schijten in m'n broek, maar toch)
De dag daarna zijn we uit eten geweest, en we hadden het over hobbies.
Door een kleine communicatie fout, denkt ze nu dat ik in mijn vrije tijd 'surf'.
Op water.
Op zo'n plank.
En da's niet grappig.
Nu net mailt ze me met "Ik heb gereserveerd voor donderdag bij surfcentrum blabla, daar kan je binnen surfen!"
Wat nu?
Kan ik in die korte tijd ergens leren surfen?
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Volg deze strategie:
Bestel heel snel een Firefox t-shirt en leg uit dat je graag surft met Firefox omdat dat veiliger is dan met internet explorer. Als het over veilig surfen gaat, kom je al snel op andere onderwerpen, en binnen een kwartiertje lig je te neuken.
Zorg uiteraard wel dat je een condoom op zak hebt, voor het geval dat ze ook Firefox aanhangster is!
Lang steil bruin haar. Knap koppie. Mooie ogen. Grote borsten. Strak lijf.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er nu ongeveer uit?
How would you know?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Lang steil bruin haar. Knap koppie. Mooie ogen. Grote borsten. Strak lijf.![]()
En er klaar voor.![]()
It's meh!quote:
Mwuahahah!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:27 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
It's meh!![]()
Nee, joking. Ik ken der.![]()
Ik ben ook ten prooi gevallen aan haarjouw schoonheid.![]()
Ik wil je wel helpen!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Breek een arm of been! Kan je ook niet meer surfen donderdag.![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
We hebben al een fanclub opgericht, omdat we geilen op je surfskills.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |