"Wat doe jij in je vrije tijd?"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hoe ging jullie gesprek eigenlijk?
in mn vrije tijd surf ik graag
oh cool! op water, met golven enzo!!!
![]()
![]()
![]()
B) nou euh op de compute....eehm, ja golfsurfen![]()
![]()
inetquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
"Wat doe jij in je vrije tijd?"
"Hmm, beetje surfen op 't inet" (ik denk dat ze niet doorhad waar inet voor staat)
"Ooh cool, da's nog best lastig heb ik gehoord"
"nah, je moet 't ff doorhebben, hoe het werkt enzo, daarna is 't echt heel leuk"
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
"Hmm, beetje surfen op 't inet" (ik denk dat ze niet doorhad waar inet voor staat)
"nah, je moet 't ff doorhebben, hoe het werkt enzo, daarna is 't echt heel leuk"
Hoe kan ik het het beste oefenen? Ik heb net een vriend gebeld, en van hem kan ik een 'wetsuit' lenen, en een surfboard, maar zelf kan hij het ook niet..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Mhm...misschien vindt ze het wel opwindend ofzo.....Nah surfen is niet zo moeilijk hoor. Beetje balans houden en dat zeil vasthouden ...elke gek kan dat
Nee het is meer als skateboarden. Skateboarden met zeilquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoe kan ik het het beste oefenen? Ik heb net een vriend gebeld, en van hem kan ik een 'wetsuit' lenen, en een surfboard, maar zelf kan hij het ook niet..
Is surfen net zoiets als skaten? als ik dat nou een beetje oefen![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Volg deze strategie:
Bestel heel snel een Firefox t-shirt en leg uit dat je graag surft met Firefox omdat dat veiliger is dan met internet explorer. Als het over veilig surfen gaat, kom je al snel op andere onderwerpen, en binnen een kwartiertje lig je te neuken.
Zorg uiteraard wel dat je een condoom op zak hebt, voor het geval dat ze ook Firefox aanhangster is!
wel vanavond nog terugbellen natuurlijk om het geloofwaardig over te laten komen...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dan zeg je dat je daar niet aangedacht het tijdens het gesprek omdat het een aantal jaar geleden is dat je gestopt bent
reden dat je er niet aangedacht was:
-bezig met huiswerk
-iets op de pc fixen
-drukte om je heen
Tja, dat internetten is ook niet makkelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
ja, oefen niet met je skateboard, dat is totaal andersquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Ik durf haar niet nog een smoesje te vertellen _|-|O
1x liegen tegen een vrouw is al teveel
Ik ga morgen oefenen met een skateboard, ik heb tot donderdag!
Iemand nog meer tips/hints?
Bel gewoon die surfclub op en leg het uit..........misschien kunnen ze je even helpen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Breek een arm of been! Kan je ook niet meer surfen donderdag.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Sluit een goede levensverzekering afquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
jij bent gek!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |