Pcies man!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef RichardQuest het volgende:
Navigatie? Als je de weg even kwijt bent zeker ?
Geile avatar.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef RichardQuest het volgende:
Mekka is Zuid-Oost.
Wel een goed idee omdat in mobieltjes aan te bieden via gprs, markt is daar groot genoeg voor.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef RichardQuest het volgende:
Mekka is Zuid-Oost.
Is er al heur. Net als Mekkacola, die een explosieve winststijging zag na de cartoonrellenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel een goed idee omdat in mobieltjes aan te bieden via gprs, markt is daar groot genoeg voor.![]()
Heeft die persoon last van aambeien?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bijna net zo geil als die van Sigme hè.
Dit is de pestkop van de gabber in de videoclip van "Supergabberrrr"quote:Op maandag 13 maart 2006 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft die persoon last van aambeien?
Fuck weer te laatquote:
Dat bestaat toch al een tijdje? niet te zuipen maar goed.quote:Net als Mekkacola, die een explosieve winststijging zag na de cartoonrellen![]()
Men vond sporen van vreemde medicijnen in het bloed van Milosevic, ten gevolge daarvan is hij overleden aan een hartinfarct. Maar dat wist je vast al?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Had iemand nog iets?
Binnenkort komt 'ie met een filmpje over hoe de Europese federalisten pilletjes in Milosevic' hoestdrankje hebben gedaan, meer informatie volgt.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Aanrader: http://video.google.com/videoplay?docid=2699800300274168460
It's so DORKSAAAADED!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
YOUR NOT A CHRISTIAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!
Er waren 2 soorten 'vroegah', de king size en de 'lange' met beide een eigen verpakking, de king size zaten in gewone pakjes van 20 en de lange in van de brede doosjes zoals de originele Dunhill's. Beide hadden hetzelfde logo en de zwart/goud kleurstelling maar smaakten verschillend.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:36 schreef Chewie het volgende:
Vroeger waren die toch ook duurder dan Camel en Marlboro?
En klein kompasje van 2 gram, 3 euro, en heel degelijk, zonder stroom, bij de bever-sport, schijnt ineens minder aanlokkelijk te zijn dan n telefoon met n kompas, welke op die manier 50 euro meer kost.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef RichardQuest het volgende:
Navigatie? Als je de weg even kwijt bent zeker ?
Oh ja is ook zoquote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er waren 2 soorten 'vroegah', de king size en de 'lange' met beide een eigen verpakking, de king size zaten in gewone pakjes van 20 en de lange in van de brede doosjes zoals de originele Dunhill's. Beide hadden hetzelfde logo en de zwart/goud kleurstelling maar smaakten verschillend.
Eigenlijk net zo iets als het Davidoff merk nu, je hebt de goedkope kleine pakjes en de Magnum's die veel duurder zijn maar dezelfde kleur/naam hebben.
In verhouding zijn die king size nu dus wel goedkoper geworden, Marlboro is nu 4E en JPS 2,65.quote:De king size waren dezelfde prijs als Marlboro, de grote pakjes waren duurder, hoeveel duurder weet ik bij god niet meer, was iig goedkoper als vandaag de dag![]()
quote:Lezing dr. Hajo Meyer
Op dinsdag 14 maart zal dr. Hajo Meyer van stichting Een Ander Joods Geluid een lezing houden met als onderwerp: 'Zionisme, het laatste bolwerk van het kolonialisme?' In deze lezing gaat hij in op het Israelisch-Palestijns vraagstuk en op de huidige problematiek rondom de recente verkiezingen.
En die witte gewaden, die worden alleen maar sneller viesquote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef Chewie het volgende:
Gelukkig maar, als kind was ik er al achter dat er in de hel meer te beleven valt dan in die saaie hemel waar ze een beetje de hele dag aan het zingen zijn.
En in de hel is vast geen rookverbodquote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef Chewie het volgende:
Gelukkig maar, als kind was ik er al achter dat er in de hel meer te beleven valt dan in die saaie hemel waar ze een beetje de hele dag aan het zingen zijn.
Oh, daar heb je op zich wel gelijk in, wist je trouwens dat de Greens zichzelf helemaal niet als links zien?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Linkse mensen waren in de tijd van Clinton koest en buiten wat splinters was er niet echt een fel verzet hè, maar ik zie links Amerika niet in de Democraten maar eerder in de Green Party. Mijn stelling is dat links feller wordt omdat Bush feller is.
Ik denk wel dat er lijnen te trekken zijn, ook b.v. het Christendom wordt in de VS toch vaak een fractie anders beleeft, ook vaak wat verletterlijkt. Ook zaken zoals het uiterst gezellige onderonsje tussen Benedictus XVI en links-seculier filosoof Jurgen Habermas, of een Andries Knevel die fijn op stap gaat met Jan Marijnissen, dat zijn toch allemaal zaken die je daar minder gauw zult aantreffen.quote:Het ging er mij niet om wie Kuyper was, maar meer dat het Amerika en Nederland van toen absoluut niet te vergelijken is met nu.
Ik denk dat je een verkeerd beeld van de hemel en hel hebt.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:05 schreef Chewie het volgende:
Ik heb anders het idee dat de grootste tegenstanders van Bush ook religieus zijn, alleen vaak niet van de evangelische leer. Jimmy Carter is overigens ook een evanglisch figuur, maar ziet het toch even wat anders dan de politiek van Bush.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Oh, daar heb je op zich wel gelijk in, wist je trouwens dat de Greens zichzelf helemaal niet als links zien?
[..]
Ik denk wel dat er lijnen te trekken zijn, ook b.v. het Christendom wordt in de VS toch vaak een fractie anders beleeft, ook vaak wat verletterlijkt. Ook zaken zoals het uiterst gezellige onderonsje tussen Benedictus XVI en links-seculier filosoof Jurgen Habermas, of een Andries Knevel die fijn op stap gaat met Jan Marijnissen, dat zijn toch allemaal zaken die je daar minder gauw zult aantreffen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs Fons de Poel wist het al.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Men vond sporen van vreemde medicijnen in het bloed van Milosevic, ten gevolge daarvan is hij overleden aan een hartinfarct. Maar dat wist je vast al?
Mein Piemel reicht sogar bis zum Himmel.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:16 schreef Pracissor het volgende:
De hemel is een plek van onbegrensde mogelijkheden. Jammer dat jullie daaraan niet willen deelnemen.
Nee daar heb je gelijk in, alleen jouw beeld van de hemel is de juiste.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerd beeld van de hemel en hel hebt.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mein Piemel reicht sogar bis zum Himmel.
Ik zet dan ook geen concreet beeld neer van de hemel zoals 'daar wordt gezongen' etc.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, alleen jouw beeld van de hemel is de juiste.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:26 schreef Pracissor het volgende:
We zullen zien hoe 'blasfemisch' je bent wanneer je op sterven ligt.![]()
Tabee.![]()
Het lijkt wel een van de Ende produktiequote:Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef Chewie het volgende:
Eigenlijk is de hemel domweg een "nichtenparadijs". Soepjurken, de hele tijd musicals![]()
Mijn beeld komt uit boekjes die ik vroeger kreeg van familie die zich aangesloten hadden bij de jehova getuigen. Laat nu net deze mensen de waarheid kennen waardoor ik dus van mening ben dat het in de hel beter toeven isquote:Op maandag 13 maart 2006 17:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, alleen jouw beeld van de hemel is de juiste.![]()
Zeker weten, je wilt toch niet met DIE lui in een ruimte zitten voor de rest van de eeuwigheidquote:Op maandag 13 maart 2006 17:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijn beeld komt uit boekjes die ik vroeger kreeg van familie die zich aangesloten hadden bij de jehova getuigen. Laat nu net deze mensen de waarheid kennen waardoor ik dus van mening ben dat het in de hel beter toeven is![]()
Blasfemisch!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zeker weten, je wilt toch niet met DIE lui in een ruimte zitten voor de rest van de eeuwigheid
quote:Liberia vraagt Nigeria uitlevering Taylor
LAGOS (ANP) - De regering van Liberia heeft Nigeria gevraagd om de uitlevering van de voormalige Liberiaanse president Charles Taylor. Dat heeft een medewerker van Taylor maandag gezegd.
Taylor, die in Sierra Leone door een tribunaal wordt beschuldigd van oorlogsmisdaden, leeft sinds 2003 in Nigeria. Hij kreeg daar politiek asiel als onderdeel van een vredesovereenkomst dat een einde maakte aan veertien jaar burgeroorlog. Hij zou onder meer rebellen in Sierra Leone van wapens hebben voorzien in ruil voor diamanten.
Taylor werd in 2003 ten val gebracht toen Amerikaanse militairen Liberia binnenvielen. Het land werd toen feitelijk onder VN-bestuur geplaatst.
De Nationale Overgangsregering heeft sindsdien een groot aantal internationale verdragen ondertekend. Dat betekent dat Taylor mogelijk voor het Speciale Hof voor Sierra Leone, dat samenwerkt met de Verenigde Naties, moet verschijnen als Nigeria hem het land uitzet.
Ze zullen het zelf uiteraard niet vinden, maar de Jehova's worden door het overgrote deel der Christenen als een neo-montanistische, Arianistische ketterij gezien.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:29 schreef Chewie het volgende:
Mijn beeld komt uit boekjes die ik vroeger kreeg van familie die zich aangesloten hadden bij de jehova getuigen. Laat nu net deze mensen de waarheid kennen waardoor ik dus van mening ben dat het in de hel beter toeven is![]()
Dan schrijf je straks toch een betere?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom reageer je nu, nu ik weg moet voordat ik een betere reactie kan schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |