abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35977198
Reportage op SBS6 over de sluipschutter in de VS van een paar jaar terug.
pi_35977246
Net Bolkestein op 3. "Het is hopen op een kabinet met PvdA, Groenlinks en de SP, dan wordt het prijsschieten.".

hihi
pi_35977260
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hier net zo goed andersom
Wat een onzin, Nederlandse atheïsten en agnosten worden door (wie?) bevoordeeld?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 12 maart 2006 @ 23:13:55 #54
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35977263
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Baptisc en presbyterian (weet ik het hoe dat in het Nederlands heet, ik ben in ieder geval naar 3 missen geweest van de laatste) zijn daar vrij groot. Ik merkte daar dat als men in god geloofde, er rijke mensjes (en die mensen ken ik) langs kwamen, om je deur voor niks te fixen, als je het niet kon betalen. Bijvoorbeeld. Dat is aan de ene kant heel leuk en aardig, maar de andere kant hoef ik natuurlijk niet uit te leggen.

Je bent afhankelijk, en je moet mensen aardig vinden / ergens in geloven. Ik vind dat persoonlijk niks.
[..]
Zij willen graag hun zwakkere broeders/zusters helpen en uiteraard voornamelijk door de kerkgemeenschap leren zij elkander kennen. Vergeet overigens niet dat ook veel atheistische amerikanen filantropischer/meer gemeenschaps gericht zijn dan hier in NLD.
quote:
Dat eerste is inderdaad een kwestie van perceptie en locatie , maar wat bedoel je met het tweede precies?
Dat je je als gelovige vaak moet verantwoorden, je het soms zwaarder hebt dan de (atheistische) meerderheid op dat vlak.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:14:51 #55
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35977303
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat een onzin, Nederlandse atheïsten en agnosten worden door (wie?) bevoordeeld?
Wie heeft het over het bevooroordelen van groepen mensen? Hij had het erover dat mensen die daar niet in God geloven het soms zwaarder zouden hebben.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:16:06 #56
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35977347
Maar ik ga er weer vandoor.
pi_35977349
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:13 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Net Bolkestein op 3. "Het is hopen op een kabinet met PvdA, Groenlinks en de SP, dan wordt het prijsschieten.".

hihi
Daarom vond ik het ook zo jammer dat Van Aartsen opstapte.
pi_35977384
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wie heeft het over het bevooroordelen van groepen mensen? Hij had het erover dat mensen die daar niet in God geloven het soms zwaarder zouden hebben.
Omdat ongelovigen door verstrekking van materieel aan gelovigen benadeeld worden door gelovige mensen, worden ongelovigen in Nederland op diezelfde manier benadeeld? Je hebt net zoveel vrijheid en er is geen ongelovige die je anders zal behandelen omdat je gelooft in sprookjes.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35977450
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Jack van Gelder !!!
. Hij laat z'n reet schminken.
pi_35977508
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef gelly het volgende:
Reportage op SBS6 over de sluipschutter in de VS van een paar jaar terug.
Wat zal die kerel een ongelooflijke macht gevoeld hebben...
pi_35977531
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat zal die kerel een ongelooflijke macht gevoeld hebben...
Een islamitische neger...
  zondag 12 maart 2006 @ 23:21:47 #62
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35977532
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Omdat ongelovigen door verstrekking van materieel aan gelovigen benadeeld worden door gelovige mensen, worden ongelovigen in Nederland benadeeld? Je hebt net zoveel vrijheid en er is geen ongelovige die je anders zal behandelen omdat je gelooft in sprookjes.
Daarom schreef ik ook in mijn post dat ik niet geloofde dat gelovigen opzettelijk andere mensen helpen op basis van hun geloof, maar eerder op basis van met wie zij in contact komen.

Trouwens zielig dat je geloof weer moet klassifceren als sprookjes... kinderachtig is misschien een beter woord.
pi_35977535
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daarom vond ik het ook zo jammer dat Van Aartsen opstapte.
Omdat het straks geen prijsschieten wordt? Zie jij kansen voor Rutte?
pi_35977542
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef Jan_de_Hertog het volgende:

[..]

Omdat het straks geen prijsschieten wordt? Beticht jij Rutte kansen toe?
Meer dan Van Aartsen in ieder geval.
pi_35977559
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Meer dan Van Aartsen in ieder geval.
Genoeg om een coalitie te vormen met de PvdA?
pi_35977609
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Jan_de_Hertog het volgende:

[..]

Ik hoop op een PvdA/CDA-kabinet.
pi_35977615
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Jan_de_Hertog het volgende:

[..]

eerder met Hirsi Ali
  zondag 12 maart 2006 @ 23:24:45 #68
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35977628
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:13 schreef Jan_de_Hertog het volgende:

hihi
Ja, wordt dan eindelijk de jacht op ballen, veelverdieners en ander exotisch gevogelte geopend?

Dan haal ik mijn oude baretta even uit het vet.
pi_35977639
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook in mijn post dat ik niet geloofde dat gelovigen opzettelijk andere mensen helpen op basis van hun geloof, maar eerder op basis van met wie zij in contact komen.
Ik heb het nooit meegemaakt, maar als Yildiz het gezien heeft kan ik het moelijk bestrijden. Jij wil dus zeggen dat Yildiz het niet gezien heeft en eigenlijk ziet wat hij wil zien?
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef Pracissor het volgende:
Trouwens zielig dat je geloof weer moet klassifceren als sprookjes... kinderachtig is misschien een beter woord.
Opdat ik er voor in de hel mag branden . Het recht dat jij hebt om het als waarheidsgetrouw te erkennen heb ik het recht om het als een groot sprookjesverhaal te zien, daar is niks kinderachtigs aan.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:25:28 #70
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35977651
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Watskeburt?
Je bent nog steeds een eersteklas zak.
pi_35977672
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik hoop op een PvdA/CDA-kabinet.
Ik op Paars, maar het zal wel weer CDA worden.
pi_35977702
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35977738
VVD mag er van mij wel even uit. Er zijn nogal wat herstelwerkzaamheden uit te voeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35977761
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een islamitische neger...
Vijfde colonne
pi_35977791
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')