quote:Country of Manufacture: Great Britain
Engine Manufacturer: Napier sprint Lion VII Schneider Cup aircraft engine
Cylinders 12 - 3 banks of 4
Cubic Capacity 23,948cc
Max. Power 875 bhp at 3,300rpm
Transmission:
Clutch 11 1/4in. dry plates; hand lever to disconnect gearbox when car stationary
Gearbox FBM 3 speed planetary
Ratios .333, .666, 1. Final drive ratio 1.5 to 1
Back axle crown and bevel independently supported
Type of drive Reinecker
Chassis: Vickers underslung beneath rear axle
Suspension: Woodhead self-shock-absorbing springs
Shock Absorbers: Duplex Hartford
Brakes: Alford and Alder, solid steel drums, direct or Dewandre vacuum servo. 18in dia and 1 5/8in wide
Wheels: Rudge-Whitworth wire double-spoke to front, triple-spoke to rear
Tyres: Dunlop size 33 x 5in.
Dimensions: Wheelbase 12ft 1 1/2in., Track front 5ft 5 1/4 in., Track rear 4ft 9 in., Length 18ft, Weight 3 tons approx. dry
Body Manufacturer: Mulliner, material 18-gauge aluminium
168 totaal over het weekend btw, 'ns kijken of ik nog wat kan 'upgraden' voor volgende racequote:
Koud was het iig niet in die busquote:Op zondag 12 maart 2006 15:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
busreisjes gaan je niet in je koude kleren zitten
nee da's meestal fluiten geblazen jaquote:
1 puntje meer dan mijquote:Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef M5 het volgende:
[..]
168 totaal over het weekend btw, 'ns kijken of ik nog wat kan 'upgraden' voor volgende race
Ok, dat zijn dus vette ontploffingen uit zo'n motor...quote:Cubic Capacity 23,948cc
Max. Power 875 bhp at 3,300rpm
Daar sta je dan met je zaterdagbaantjequote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef vlad het volgende:
sjoewe![]()
zoje zal maar zo'n brandblusser in je snoet geworpen krijgen
![]()
alexquote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Net terug van 'afscheid'van oma, en daarna bij opa op bezoek geweets. o de terugweg weel bijzonders op de foto gezet![]()
Hoe was de F1? Of ga ik dat zo teruglezen?
Hoi SjoeweBlij dat j er weerbent.
24 liter jaquote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok, dat zijn dus vette ontploffingen uit zo'n motor...
Ja.quote:
maar goed ookquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je zaterdagbaantje![]()
daarom hebben de pompen hier van dat fijne glas
als't goed is wel. anders is deze manager wel dodelijk saai, en wisselen kost je ook weer wat dacht ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
1 puntje meer dan mij![]()
maar krijg je ook geld voor die punten waarmee je nieuwe coureurs kunt kopen?![]()
Zieligquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Ook zo ongeveer afscheid van opa genomen, die is er zo belabberd aan toe (kanker) dat hij niet eens bij de begrafenis kan zijn
de familie is hier aan beide zijdes ook aardig aan het uitdunnen nuquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Ook zo ongeveer afscheid van opa genomen, die is er zo belabberd aan toe (kanker) dat hij niet eens bij de begrafenis kan zijn
had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok, dat zijn dus vette ontploffingen uit zo'n motor...
3 jaar geleden in 3 dagen tijd een tante en een oma overleden hierquote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
de familie is hier aan beide zijdes ook aardig aan het uitdunnen nuIn 2005 al 3 ooms en 2 tantes van m'n ma overleden
da's zeker link jaquote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef vlad het volgende:
[..]
maar goed ook![]()
als je ook ziet in Canada bijvoorbeeld.
in een wijk die voor een nederlander er best ruig uitziet staan er gewoon van die dames snachts om drie uur nog in zo'n winkel zonder raampje ofzobest link
![]()
vervelend voor hem dat ie er niet bij kan zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vliegtuig motor. heb ooit een eens 45.9l 18-cylinder radiaal motor van dicht bij gehoord. dat geeft echt pas mooie herrie.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:21 schreef vlad het volgende:
[..]
had ik nog niet eens gezien![]()
en dat bij 3300 toeren![]()
en gebruikten ze een planetair tandwielstelsel als versnellingsbak?ook apart
![]()
Heeft dit ding een vliegtuig motor?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:24 schreef M5 het volgende:
[..]
vliegtuig motor. heb ooit een eens 45.9l 18-cylinder radiaal motor van dicht bij gehoord. dat geeft echt pas mooie herrie.
Daar mankeert niks an iddquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft dit ding een vliegtuig motor?Nou dan vind ik hem niet tof meer
quote:Engine Manufacturer: Napier sprint Lion VII Schneider Cup aircraft engine
radiaal motoren is ook een mooie techniekquote:Op zondag 12 maart 2006 15:24 schreef M5 het volgende:
[..]
vliegtuig motor. heb ooit een eens 45.9l 18-cylinder radiaal motor van dicht bij gehoord. dat geeft echt pas mooie herrie.
Sjoem, geef ji als aankomend F1 nieuwsposter ens een samenvatting van wedstrijdquote:
Ik krijg het vrijdag pas te horenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoem, geef ji als aankomend F1 nieuwsposter ens een samenvatting van wedstrijdTOen de F1 op TV was, wasik bezig BMW 8-serie, Lotus Exige en Matra op de foto te zetten
heb dat ding nog eens opgezocht, deze was het:quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef vlad het volgende:
[..]
radiaal motoren is ook een mooie techniek![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef M5 het volgende:
[..]
heb dat ding nog eens opgezocht, deze was het:
Pratt and Whitney R-2800 Double Wasp - USA
Specifications:
Date: ----------------- 1939
Cylinders: ------------ 18
Configuration: -------- Radial, Air cooled
Horsepower: ---------- 2000
R.P.M.: --------------- 2400
Bore and Stroke: ----- 5.8 in. (146 mm) x 6 in. (152 mm)
Displacement:--------- 2,800 cu. in. (45.9 liters)
Weight: --------------- 2,350 lbs. (1,068 kg)
Duoble Wasp betekend dat er twee radiaalmotoren van 9-cilinders aan elkaar geplakt zijn. Gaaf ding.
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar mankeert niks an idd
en met het tempo van zonet kan ik neit meekletsen en bijlezen tegelijk nee
quote:
Heb je het live-gedeelte ook gezien?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]![]()
!
Haar muziek is verder niet zo heel boeiend, maar die kont![]()
Ik hoor liever een mooie gasturbine starten, of eentje die z'n naverbranders inschakeldquote:Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jammer dat het in een vliegtuig zit![]()
wat een werk om zo'n ding te starten ook![]()
iedere keer voordat je de lucht in gaat de olie uit de cilinders laten lopen![]()
doe mij maar een lekkere V10 bij 19.000 rpm![]()
Iemand met minder punten dan ikquote:Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
85 punten
Die stomme bosmongool van een Ide verkoop ik zo snle mogelijkis ook puur teamvulling
hij heeft me wat duiten ekost, maar ik heb met heidfeld dan ook een topceureur in huisquote:Op zondag 12 maart 2006 15:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Iemand met minder punten dan ik
* Sjoem voelt zich weer wat gerust gesteld
mja, maar jij bent niet voor niets een vliegtuigfabber en ik een autofapperquote:Op zondag 12 maart 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik hoor liever een mooie gasturbine starten, of eentje die z'n naverbranders inschakeld![]()
kan jij in je lichaam kijken?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef ook_gek het volgende:
tering ik ben einde verhaal man![]()
ik ben uber brak en mijn lichaam is van binnen geheel verrot zo te zien en te ruiken![]()
ik zie wat er uit komtquote:Op zondag 12 maart 2006 15:57 schreef vlad het volgende:
[..]
kan jij in je lichaam kijken?![]()
wel leuk weekend gehad dus?![]()
Jagermeister.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef ook_gek het volgende:
HOe heet die drank okal weer waar bij ze zeggen. alleen als ie echt ijs en ijs koud is.
Kan niet op de naam komen...
zij heeft ide niet in haar team?quote:
Ja, lach er maar omquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
Ik kom er net achter dat Ide me punten gaat kostendie oetlul heeft een penaltystraf
volgesn mij heb ik dan nog maar 35 punetn of zo
Dan probeer je hem morgen na 20:00 om te wisselenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
Ik kom er net achter dat Ide me punten gaat kostendie oetlul heeft een penaltystraf
volgesn mij heb ik dan nog maar 35 punetn of zo
haar 1e coureur is Sato, omdat dat zo'n lekker ding isquote:Op zondag 12 maart 2006 16:12 schreef vlad het volgende:
[..]
zij heeft ide niet in haar team?![]()
dat is het enige van mijn team dat helemaal geen punten gescoord heeft![]()
ja, maar dan moet ik meer dingen wisselenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan probeer je hem morgen na 20:00 om te wisselen
Dan verlies je wel 2% ofzo hè?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik meer dingen wisselen![]()
nou ja, dan dump ik heidfeld ook weldie heeft me ook te weinjig opgeleverd
Ja mooi dansje!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Heb je het live-gedeelte ook gezien?
Daar doet ze ook zo'n speciaal dansje waar vooral haar bips te zien is.
Ik heb geloof ik ook nog ergens een dvd van haar waar ze exact hetzelfde liedje en dansje ook op doet
Ik zie welquote:Op zondag 12 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan verlies je wel 2% ofzo hè?
En je hebt dus niet zoveel geld erbij gekregen
ik heb sato als eerste coureur, ide 2e. williams bmw chassis (dan krijg ik toch geen strafpunten als de motor ploft? ) en toyota red bull motor geloof ik en bridgestonedsquote:Op zondag 12 maart 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haar 1e coureur is Sato, omdat dat zo'n lekker ding isHonda Motor, STR chassis, de goede banden.... en met al het geld dat ze overhield heft ze Webber gekocht
![]()
hoeveel geld krijg je er normaal gesproken bij per race?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan verlies je wel 2% ofzo hè?
En je hebt dus niet zoveel geld erbij gekregen
hangt van je punten score af.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg je er normaal gesproken bij per race?![]()
Mooi!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef vlad het volgende:
@hugster: Dit is die audi tt op LPG waar ik het laatst over had.maar dacht dat ik 350 pk heb gezegd. moet 300 zijn
![]()
[afbeelding]
deze foto is twee jaar geleden genomen tijdens mijn stage![]()
20.000 x je punten.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:18 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg je er normaal gesproken bij per race?![]()
Doei M5quote:Op zondag 12 maart 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
hangt van je punten score af.
en ik ben weg
pk's maken mij niets uit als ie op de bank staat. maar het geluid daarentegenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi!
Ja je zei 320pk, maar 300 op gas is ook lekker
quote:
ja dat heb ik niet gehoordquote:Op zondag 12 maart 2006 16:22 schreef vlad het volgende:
[..]
pk's maken mij niets uit als ie op de bank staat. maar het geluid daarentegen![]()
![]()
Weinig hè?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dus dan krijg ik 3,4 miljoen erbij?![]()
kan ik net een tweede ide kopen![]()
zal morgen even vragen of het filmpje van de rollenbank nog op het netwerk staat. al is het geluid niet te best omdat dat nogal vervormt werd door alle trillingenquote:
doe je bestquote:Op zondag 12 maart 2006 16:28 schreef vlad het volgende:
[..]
zal morgen even vragen of het filmpje van de rollenbank nog op het netwerk staat. al is het geluid niet te best omdat dat nogal vervormt werd door alle trillingennet als het beeld zelf
ja, als het zo doorgaat kan ik pas tegen het einde van het seizoen ide inruilenquote:
Ah, heeft die oude knar de foto dan ook gemaakt?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
weet ik
Heb em niet zelf gemaakt
Maar ze praten vast tegen Appie
oh als we zo gaan beginnen dan ga ik ook nog wel meebiedenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je m, gekleed in slechts een bikini, komt brengen krijg je 170 van me
tegen de tijd dat ik 170 euro heb, is het alweer hartje zomer. Ik hoef m vandaag of morgen nietquote:Op zondag 12 maart 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Als het nou 40 graden was had ik het gedaan!
ach ik heb al een mp3 speler je mag m ook wel in de zomer komen brengen hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Als het nou 40 graden was had ik het gedaan!
Maar ik moet hem deze of volgende maand kwijtquote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik 170 euro heb, is het alweer hartje zomer. Ik hoef m vandaag of morgen niet
en wat dachten wij der van meneer Elaxxxxxquote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik 170 euro heb, is het alweer hartje zomer. Ik hoef m vandaag of morgen niet
Ik denk het wel. Ik heb veel fok down topics gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef M5 het volgende:
euh.gewoon bijna niets gemist hier. fok zeker weer d'r uit?
ik blijf altijd veilig binnen de hekken van PTA.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik heb veel fok down topics gezien
Ow, ik vind wat andere fora ook wel interessantquote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef M5 het volgende:
[..]
ik blijf altijd veilig binnen de hekken van PTA.dus die zie ik niet. wel een keer time-outs gehad.
ik vind het iig op een enkele uitzondering na niet interessant genoeg om te posten. voor de gein lees ik wel eens wat klaagbak voor. kan ik me nog wel mee vermakenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ow, ik vind wat andere fora ook wel interessant
vindt je vrouw dat wel goed?quote:
Gewoon nog steeds V5 toch? Alleen m'n signature wat ingekort.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef vlad het volgende:
[..]
vindt je vrouw dat wel goed?![]()
@M5: je ondertitelheb je je hoop op een golf opgegeven of heb je smaak ontwikkeld?
![]()
heb ik gemist danquote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds V5 toch? Alleen m'n signature wat ingekort.
Die V5 komt er nog steeds, mits ik binnenkort niet heel veel km's ga rijden. Maar dat had ik al eens eerder laten weten
misschien wel ja. anders een 150 pk TDI. eventueel een 130 als die beetje bevalt qua sprint vermogen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef vlad het volgende:
[..]
heb ik gemist dan![]()
maar stel dat je die baan in eindhoven krijgt, dan moet je wel redelijk wat km's maken dacht ikworden het er dan wel 5?
Die kijkt TV nuquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef vlad het volgende:
[..]
vindt je vrouw dat wel goed?![]()
@M5: je ondertitelheb je je hoop op een golf opgegeven of heb je smaak ontwikkeld?
![]()
jij ondeugend ventjequote:
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef vlad het volgende:
[..]
jij ondeugend ventje![]()
![]()
als je de foto's hebt, mail je me dan?![]()
Fiat/Lancia/Alfa hebben een mooi 5 pitter dieselquote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
misschien wel ja. anders een 150 pk TDI. eventueel een 130 als die beetje bevalt qua sprint vermogen.
fijne motorquote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fiat/Lancia/Alfa hebben een mooi 5 pitter diesel![]()
Ze schroeven er ook een Alfa 159 omheen, en dan heeft die niet de 125pk uit de Marea maar 200pkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef vlad het volgende:
[..]
fijne motor![]()
maar daar schroeven ze dan weer een marea omheen![]()
stilo en de ulysee zijn toch gewoon 4 cilinders?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef PeuRac het volgende:
Verder nog te krijgen in een Fiat Stilo, Fiat Ulysee, Alfa 159, Alfa 166, Alfa 156 Sportwagon, Lancia Thesis en Lancia Lybra. Volgens mij zijn dat de auto's wel.
Graag gedaan hèquote:Op zondag 12 maart 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bedankt voor je mailtje btw
*trekt zich even terug*
Lexiequote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman
ik pleit voor een verbod op deurbel en telefoon geluiden in reclame's
eerder mensne voor de deur laten staan of teelfoontjes gemistquote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lexie
Je hebt al 3 keer tevergeefs opengedaan en 2 keer de telefoon opgenomen zonder resultaat?
Ulysee zou kunnen, maar de Stilo heeft toch wel een 2.4 of was dat de benzinequote:Op zondag 12 maart 2006 21:43 schreef vlad het volgende:
[..]
stilo en de ulysee zijn toch gewoon 4 cilinders?![]()
Dat resulteert derhalve wel in minder verspilde moeitequote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerder mensne voor de deur laten staan of teelfoontjes gemist
geen ideequote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ulysee zou kunnen, maar de Stilo heeft toch wel een 2.4 of was dat de benzine
Luilakquote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerder mensne voor de deur laten staan of teelfoontjes gemist
Het had er bijna toe geresulteerd dat thuis de verkeerde vuilnisbak aan de weg had gestaan :'0quote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat resulteert derhalve wel in minder verspilde moeite
Verhoog ik tot ¤230.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je m, gekleed in slechts een bikini, komt brengen krijg je 170 van me
Mja, ze zijn niet zo giftig op het gas als de VAG TDI's. En de rest wat er om heen zit is op één betaalbaar model van Alfa na niet wat ik zou overwegen te kopen. Plus dat die dingen een dramatische rest waarde hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fiat/Lancia/Alfa hebben een mooi 5 pitter diesel![]()
ik bedoel dat ik ¤60 bij jouw inzet leg.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
170 euro, een voorbinddildo, en nog een "verrassingssurprise"
Trek eens aan m'n vinger!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja, ze zijn niet zo giftig op het gas als de VAG TDI's. En de rest wat er om heen zit is op één betaalbaar model van Alfa na niet wat ik zou overwegen te kopen. Plus dat die dingen een dramatische rest waarde hebben.
Je doet gewoon je best nietquote:
Niet fel? Je bedoelt dat Fiat/Alfa commonrail al uitgevonden had voordat VW 16v motoren in hun auto's ging monterenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja, ze zijn niet zo giftig op het gas als de VAG TDI's. En de rest wat er om heen zit is op één betaalbaar model van Alfa na niet wat ik zou overwegen te kopen. Plus dat die dingen een dramatische rest waarde hebben.
En daar voel ik me goed bijquote:
Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Als daar reden toe was zou ik het zeker niet na laten.
Ik zeg: laat je gaan en mail me de foto'squote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Sjoem het volgende:
Every now and then I get a little bit restless and I dream of something wild.
je bent er wel heel trots op dat je dat feitje weet he?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet fel? Je bedoelt dat Fiat/Alfa commonrail al uitgevonden had voordat VW 16v motoren in hun auto's ging monteren![]()
Ik zeg niet dat het brakke diesels zijn, maar een pompverstuiver is toch wat beter bij de les. En common-rail was dus wel uitgevonden in samen werking met Bosch. Vandaar dat andere merken er ook van profiteren.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet fel? Je bedoelt dat Fiat/Alfa commonrail al uitgevonden had voordat VW 16v motoren in hun auto's ging monteren![]()
nothing beats mijn verrassingssurprisequote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik ¤60 bij jouw inzet leg.
Ja preciesquote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe is weer terug en het is weer ouderwets gezellig
Ik geef je 10 euro als je het nu doet.quote:
Ik hoor de laatste tijd vaker dat mensen oer me dromen ja. En meestal zijn het vrouwen met sexdromen, net als jij. Niks om je voor te schamen dusquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Sjoem het volgende:
Every now and then I get a little bit restless and I dream of something wild.
Een dagdromende ik is niet zo interessant hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg: laat je gaan en mail me de foto's(of nog beter, kom gewoon langs
)
Nou hang 'm erin danquote:
Heb je nog zoveel cash over na je vakantie?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik geef je 10 euro als je het nu doet.
Negative.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik geef je 10 euro als je het nu doet.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het brakke diesels zijn, maar een pompverstuiver is toch wat beter bij de les. En common-rail was dus wel uitgevonden in samen werking met Bosch. Vandaar dat andere merken er ook van profiteren.
En 16v heeft niet zoveel effect op 'n diesel motor. Daarvoor draaien ze niet genoeg toeren.
And I need you now tonight and I need you more than ever.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd vaker dat mensen oer me dromen ja. En meestal zijn het vrouwen met sexdromen, net als jij. Niks om je voor te schamen dus
Mjaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nog zoveel cash over na je vakantie?
Hoooooooooquote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
And I need you now tonight and I need you more than ever.
And if you only hold me tight we'll be holding on forever.
And we'll only be making it right 'cause we'll never be wrong.
Together we can take it to the end of the line.
Semi-diepzinnige engelse haiku'squote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
And I need you now tonight and I need you more than ever.
And if you only hold me tight we'll be holding on forever.
And we'll only be making it right 'cause we'll never be wrong.
Together we can take it to the end of the line.
Wat is het dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tss, dat jullie het nummer niet kennen valt me tegen hoor
Turnaround, Every now and thenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tss, dat jullie het nummer niet kennen valt me tegen hoor
het effect van een 16 klepper is niet per definitie minder bij een direct ingespoten diesel vergeleken met een indirect ingespoten benzinequote:Op zondag 12 maart 2006 21:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het brakke diesels zijn, maar een pompverstuiver is toch wat beter bij de les. En common-rail was dus wel uitgevonden in samen werking met Bosch. Vandaar dat andere merken er ook van profiteren.
En 16v 4 kleppen per cilinder heeft niet zoveel minder effect op 'n diesel motor. Daarvoor draaien ze niet genoeg toeren.
Ik zat vandaag in de bus en ik hoorde van achter uit de bus keiharde nichtentrance. heb je vandaag in lijn 23 gereden?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef ook_gek het volgende:
ik ben zwaar gesloopt. Volgens mij ga ik echt dood
nee maar ik luister bijna geen trance. Dus dat kan ik nooit geweest zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de bus en ik hoorde van achter uit de bus keiharde nichtentrance. heb je vandaag in lijn 23 gereden?
dat moeten ze eens voor de PC maken..... lijkt me erg gaafquote:
Heb je geen xbox?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Youp het volgende:
[..]
dat moeten ze eens voor de PC maken..... lijkt me erg gaaf
eneen beetje oefenen op de ring
klopt niet geheelquote:Op zondag 12 maart 2006 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Fiat heeft het zelf ontwikkeld en verkocht aan Bosch omdat ze in geldnood zaten
ik heb er geen 1quote:
nope.... enige console die ik heb is een oldskool SNES met super mario enzoquote:
ik heb destijds ook een boete gehad van de RDW van 300 euro omdat mn 02 niet meer verzekerd was maar wel nog op naam stond na het ongevalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[quote]Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Youp het volgende:
boeiend... boetes zijn toch steekproefsgewijs
Weet ik en ik heb toch een afspraak 5 dagen nadat hij verloopt, ze gaan pas bekeuren als je meer als 2 maanden gaan APK hebt ofso.
Ik heb ook een SNES met super mario world, vorige weeg nog zitten spelen met wat vriendenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Youp het volgende:
[..]
nope.... enige console die ik heb is een oldskool SNES met super mario enzogaaf ding voor wanneer je met je maten halfzat het huis ligt te verbouwen wanneer de ouders niet t huis zijn....
maar ik heb andere dingen waar ik mn geld aan uitgeef
kicke!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook een SNES met super mario world, vorige weeg nog zitten spelen met wat vrienden![]()
Maar dat Forza is goed voor elkaar hoor!
Behoorlijk realistische tuning, geen NFS style. Echte merken van onderdelen, en een turbo maakt weer een ander geluid dan een supercharger. Andere turbo + ecu is een hogere turbodruk, met daarbij weer een flinke pfffssst bij gas los enz![]()
Veel voorkomende Engine swaps zitten er ook in.
En het motorgeluid komt ook nog eens erg goed in de buurt
Vergeten te schorssen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb destijds ook een boete gehad van de RDW van 300 euro omdat mn 02 niet meer verzekerd was maar wel nog op naam stond na het ongevalduurde ook wel 3 maanden ofzo...
Live for speed heb ik nog nooit gespeeld. Maar om bijvoorbeeld een stock auto om te bouwen naar een lekkere drifter moet je bijv de volgende punten al afstellen:quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
[..]
kicke!
'n maat van me zei dat de afstelling enzo net zo is als bij LFS... klopt dat?dat doe ik nou ook wel eens... is enorm realistisch en zo krijg ik wat meer inzicht op het afstellen van het onderstel van onze rally astra straks zonder te veel te moeten rekenen
Alles gaat weer met front, rear, left en right. aardig wat instelmogelijkheden dusquote:Things to buy:
Pro eng. tuning
Pro intake and exhaust
Pro fuel and ign.
Pro turbo
Pro intercooler
Pro suspension
Pro brakes
Pro tranny
Pro clutch and flywheel
CS weight red.
Y-rated tires
Pro diff.
Setup:
F/R
Tires: 25/40
Gearing: 1st: 3.5
2nd: 2.15
3rd: 1.4
4th: 1
5th: 0.80
6th: 0.65
F.D: 4.20
Camber: -2/-1
Toe: -2/0.1
Caster: 6.5
Anti-roll: 8/30
Springs: 505 lbs./650 lbs.
Ride height: 5.8/5.3
Damping:
Bump: 6.5/12
Rebound: 5.5/6.5
No Aero
Breakkalance: 65%
Breakpressure: 125%
E-brake: 4,000 lbs.
Diffs:
Accel: 85%
Decel: 45%
mjah vergeten, wist niet dat dat moest...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeten te schorssen?Kost maar 75 euro per jaar
hoef je ook nog eens geen verzekering te betalen
![]()
Ik moet alleen nog ff m'n remmen rondom vervangen, zowel schijven als blokken, ook vervang ik m'n rubben remleidingen door gevlochten RVS
ja dat komt aardig overeenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Live for speed heb ik nog nooit gespeeld. Maar om bijvoorbeeld een stock auto om te bouwen naar een lekkere drifter moet je bijv de volgende punten al afstellen:
[..]
Alles gaat weer met front, rear, left en right. aardig wat instelmogelijkheden dus
Een xbox controller heeft analoge triggers, dus gas is prima te doseren. Al moet je bij extreme veermogens natuurlijk nog steeds je best doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat komt aardig overeennadeel van LFS is dat wanneer je met een RWD auto rijdt met je toetsenbord dat je dan het gas niet zodanig kan doseren dat je recht blijft... oftewel nagenoeg elke gasgeef actie resulteerd in een spin... had begrepen dat ze bij de xbox en forza daar over na hadden gedacht.. niet?
hmmz... ik hoor het al.... ik moet stiekem toch ook maar een xbox kopenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een xbox controller heeft analoge triggers, dus gas is prima te doseren. Al moet je bij extreme veermogens natuurlijk nog steeds je best doen.
M'n Supra uit het filmpje rijd bijvoorbeeld 2 bar turbodruk, 680pk
Wel een 360 he, heb er van de week ff een uurtje op gespeelt, maar tering wat verslavendquote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz... ik hoor het al.... ik moet stiekem toch ook maar een xbox kopen
Bij een oldtimer vind ik het inderdaad een beetje onzinnig. Die RVS slangen zijn bij een auto van 13jr wel een beetje noodzaak, je merkt dan dat alles wat ouder wordt.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah vergeten, wist niet dat dat moest...daarna wel geschorst... maarja slaat toch nergens op eigenlijk...
RVS omvlochten remslangen zijn leuk, beetje minder sponzig rempedaal
geen last van hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een oldtimer vind ik het inderdaad een beetje onzinnig. Die RVS slangen zijn bij een auto van 13jr wel een beetje noodzaak, je merkt dan dat alles wat ouder wordt.
dan zijn gewoon nieuwe remslangen noodzakelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een oldtimer vind ik het inderdaad een beetje onzinnig. Die RVS slangen zijn bij een auto van 13jr wel een beetje noodzaak, je merkt dan dat alles wat ouder wordt.
Kan zijn dat je remleidingen al eens zijn vervangen? Of je merkt het toch al niet meer omdat de rest van de auto bijna uit elkaar valt?quote:
weet ik veel wat er aan vervangen isquote:Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn dat je remleidingen al eens zijn vervangen? Of je merkt het toch al niet meer omdat de rest van de auto bijna uit elkaar valt?
Ik denk dat de remolie ook oud is, heb nl geen idee wanneer die vervangen is, maar met nieuwe remleidingen moet de olie ook, dus daar gaat meteen 5.1 in. Dan gaat die weer super remmen hoop ik. Ben trouwens aan het kijken of ik remmen van een V6 kan krijgen, die zijn 27mm groter (dus incl klauw), maar dat gaat iets teveel kosten denk ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
dan zijn gewoon nieuwe remslangen noodzakelijk![]()
RVS omvlochten is gewoon leuk.... heb t ook op mn supermotard...
maar daar is het dan wel weer noodzaak
Distributie riemquote:Op zondag 12 maart 2006 23:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
weet ik veel wat er aan vervangen isIk weet niet eens wanneer mijn distributieriem voor het laatst vervangen is
Ooit nog maar eens gaan navragen denk ik
Distributie kettingquote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Distributie riem![]()
Distributie ketting![]()
![]()
Ik zou maar controleren of hij moet en bij twijfel altijd vervangen, een nieuwe motor is meestal duurder als een nieuwe riem
gewoon DOT4 dr in gooien, geen gekke shit... en idd wanneer remvloeistof lang niet vervangen is worden je remmen ook sponzig... gaat vocht in zitten, dat wordt warm, dat wordt damp, gas is samenpersbaar... you do the mathquote:Op zondag 12 maart 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat de remolie ook oud is, heb nl geen idee wanneer die vervangen is, maar met nieuwe remleidingen moet de olie ook, dus daar gaat meteen 5.1 in. Dan gaat die weer super remmen hoop ik. Ben trouwens aan het kijken of ik remmen van een V6 kan krijgen, die zijn 27mm groter (dus incl klauw), maar dat gaat iets teveel kosten denk ik.
diesel fapprquote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Distributie ketting
Distributie truck![]()
Ik ga dit jaar 4 of 5x zandvoort/Assen op, dan wil ik niet met kokende remolie gaan zitten, plus dat ik een adresje heb met Ferodo 5.1 remolie voor 12 euro per literquote:Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Youp het volgende:
[..]
gewoon DOT4 dr in gooien, geen gekke shit... en idd wanneer remvloeistof lang niet vervangen is worden je remmen ook sponzig... gaat vocht in zitten, dat wordt warm, dat wordt damp, gas is samenpersbaar... you do the math
* BoJo schrikt en laat het stokje vallenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo neemt t stokje van me over, tot later
regel dan idd meteen maar degelijke remmerijquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar 4 of 5x zandvoort/Assen op, dan wil ik niet met kokende remolie gaan zitten, plus dat ik een adresje heb met Ferodo 5.1 remolie voor 12 euro per liter![]()
zeikerdquote:Op zondag 12 maart 2006 23:46 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ben weer geschrokken van wat goede remmerij kost, kan ik nu gaan slapen![]()
fijn nachtmerries hebben over goede remmerijquote:Op zondag 12 maart 2006 23:46 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ben weer geschrokken van wat goede remmerij kost, kan ik nu gaan slapen![]()
Remschijven voor: 2 * 95quote:
Had ik al gezegd dat ik op 700 euro uitkom voor de remmerij die ik wil?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Remschijven voor: 2 * 95
Remschijven achter: 2 * 19
Remleidingen: 130
Rem olie: 12
----------------------------------
Totaal: 370 euro
Ik hoest dat niet zomaar op hoor, eigenlijk moeten de remblokken ook, maar dat doe ik wel na 23 april dan.
lekker... nieuwe schijven gaar inslijten met oude remblokkenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Remschijven voor: 2 * 95
Remschijven achter: 2 * 19
Remleidingen: 130
Rem olie: 12
----------------------------------
Totaal: 370 euro
Ik hoest dat niet zomaar op hoor, eigenlijk moeten de remblokken ook, maar dat doe ik wel na 23 april dan.
had ik al gezegd dat ik dat kwijt ben voor alleen een voorrem (rempomp, 1 schijf, 1 remklauw plus 2 blokken)quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik op 700 euro uitkom voor de remmerij die ik wil?![]()
wat rij jij nu dan ?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:59 schreef Youp het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik dat kwijt ben voor alleen een voorrem (rempomp, 1 schijf, 1 remklauw plus 2 blokken)
en dat is dan nog goedkoop.
Weinig keus, over 2 weken apk en voor die tijd geen geld om ook nog eens de blokken rondom te doen. Of ik moet op deze schijven de blokken gooien die ik nog heb liggen (half afgesleten) en de schijven nog laten zitten. Maar controleren ze te schijfdikte bij de APK??quote:Op zondag 12 maart 2006 23:58 schreef Youp het volgende:
[..]
lekker... nieuwe schijven gaar inslijten met oude remblokkennot done...
van 2 zuiger naar 4 of 6 zuigerquote:Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef BoJo het volgende:
maar je hoeft toch niet je remklauw te wisselen?![]()
Wel als ik remmen van een V6 wil monteren, maar nu ik zie wat de prijzen voor een 1.8 8v al zijn, laat ik dat wel zittenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef BoJo het volgende:
maar je hoeft toch niet je remklauw te wisselen?![]()
schijven voor de v6 van sandtler aan de voorzijde voor de gegroefde versie, 155 euro per stuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als ik remmen van een V6 wil monteren, maar nu ik zie wat de prijzen voor een 1.8 8v al zijn, laat ik dat wel zitten![]()
Alle 155's hebben een zuiger meende ik. Als je er meer wil moet je Brembo remmen van een 166 monteren, maar dat is pas echt duur (maar wel populair in de UK).quote:
precies, voor een 1.8 8v is dat dus 95 euro per stuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
schijven voor de v6 van sandtler aan de voorzijde voor de gegroefde versie, 155 euro per stuk.
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
precies, voor een 1.8 8v is dat dus 95 euro per stuk.
Maar ben nu echt pitten![]()
ik had het over mn brommerquote:Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle 155's hebben een zuiger meende ik. Als je er meer wil moet je Brembo remmen van een 166 monteren, maar dat is pas echt duur (maar wel populair in de UK).
Keramisch?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef Youp het volgende:
[..]
ik had het over mn brommer
[afbeelding]
zoiets
neuhquote:
Nee is niet echt nodig neequote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef Youp het volgende:
[..]
neuhnaar mijn weten is dat er nog niet.... en dat is ook totaal niet nodig met een topsnelheid op het circuit van <150km/h en met stoppie power in je pinkie bij 100km/h met een dikke 4zuiger klauw met 16mm rempomp voorop
Een kart zit tussen de 70kg en 100kg, en op het circuit ligt de top echt max op 170km/h, en toch keramischquote:
wel dikke porno natuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee is niet echt nodig nee
Ik heb ze op de kartbaan al wel gezien mer keramische remmen
Kost ook maar een paar ruggen
rond de 170 op een kart. Dat moet je een gevoel geven dat je volgens mij 250 rijd of zo. Of niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een kart zit tussen de 70kg en 100kg, en op het circuit ligt de top echt max op 170km/h, en toch keramisch
een kart slaat niet over de kop bij een iets te enthousiaste remactiequote:Op maandag 13 maart 2006 00:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een kart zit tussen de 70kg en 100kg, en op het circuit ligt de top echt max op 170km/h, en toch keramisch
250 in een Audi A8? nee snellerquote:Op maandag 13 maart 2006 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
rond de 170 op een kart. Dat moet je een gevoel geven dat je volgens mij 250 rijd of zo. Of niet?
voor het begin van de sprintrace heb ik nog gevraagd of iedereen ook netjes A1 ging kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg dan ook ff dat het er is joh lul, ik zit al een half uur reclametv te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |