quote:Country of Manufacture: Great Britain
Engine Manufacturer: Napier sprint Lion VII Schneider Cup aircraft engine
Cylinders 12 - 3 banks of 4
Cubic Capacity 23,948cc
Max. Power 875 bhp at 3,300rpm
Transmission:
Clutch 11 1/4in. dry plates; hand lever to disconnect gearbox when car stationary
Gearbox FBM 3 speed planetary
Ratios .333, .666, 1. Final drive ratio 1.5 to 1
Back axle crown and bevel independently supported
Type of drive Reinecker
Chassis: Vickers underslung beneath rear axle
Suspension: Woodhead self-shock-absorbing springs
Shock Absorbers: Duplex Hartford
Brakes: Alford and Alder, solid steel drums, direct or Dewandre vacuum servo. 18in dia and 1 5/8in wide
Wheels: Rudge-Whitworth wire double-spoke to front, triple-spoke to rear
Tyres: Dunlop size 33 x 5in.
Dimensions: Wheelbase 12ft 1 1/2in., Track front 5ft 5 1/4 in., Track rear 4ft 9 in., Length 18ft, Weight 3 tons approx. dry
Body Manufacturer: Mulliner, material 18-gauge aluminium
168 totaal over het weekend btw, 'ns kijken of ik nog wat kan 'upgraden' voor volgende racequote:
Koud was het iig niet in die busquote:Op zondag 12 maart 2006 15:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
busreisjes gaan je niet in je koude kleren zitten
nee da's meestal fluiten geblazen jaquote:
1 puntje meer dan mijquote:Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef M5 het volgende:
[..]
168 totaal over het weekend btw, 'ns kijken of ik nog wat kan 'upgraden' voor volgende race
Ok, dat zijn dus vette ontploffingen uit zo'n motor...quote:Cubic Capacity 23,948cc
Max. Power 875 bhp at 3,300rpm
Daar sta je dan met je zaterdagbaantjequote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef vlad het volgende:
sjoewe![]()
zoje zal maar zo'n brandblusser in je snoet geworpen krijgen
![]()
alexquote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Net terug van 'afscheid'van oma, en daarna bij opa op bezoek geweets. o de terugweg weel bijzonders op de foto gezet![]()
Hoe was de F1? Of ga ik dat zo teruglezen?
Hoi SjoeweBlij dat j er weerbent.
24 liter jaquote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok, dat zijn dus vette ontploffingen uit zo'n motor...
Ja.quote:
maar goed ookquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je zaterdagbaantje![]()
daarom hebben de pompen hier van dat fijne glas
als't goed is wel. anders is deze manager wel dodelijk saai, en wisselen kost je ook weer wat dacht ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
1 puntje meer dan mij![]()
maar krijg je ook geld voor die punten waarmee je nieuwe coureurs kunt kopen?![]()
Zieligquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Ook zo ongeveer afscheid van opa genomen, die is er zo belabberd aan toe (kanker) dat hij niet eens bij de begrafenis kan zijn
de familie is hier aan beide zijdes ook aardig aan het uitdunnen nuquote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Ook zo ongeveer afscheid van opa genomen, die is er zo belabberd aan toe (kanker) dat hij niet eens bij de begrafenis kan zijn
had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok, dat zijn dus vette ontploffingen uit zo'n motor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |