kom op zeg, daar kunnen we net zo goed BNN voor bedanken met "Sprint" of uhm... de EO met "Pimp my Life" of "Andries Knevel" of... etc, etc, etc...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef MrManiak het volgende:
Wat een bagger-serie... Talpa, dankjewel voor het verbaggeren van de Nederlandse TV...
En?!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef robster16 het volgende:
Btw, Nienke Beekhuysen staat deze week als glamourpoes in de Veronica magazine. Ik zal de pagina's later even scannen, kunnen we zien wat voor potential Lotte heeft zonder lelijk haar, bril en beugelbekkie. Trouwens, het haar is geen pruik, maar haar echte haar zegt ze in het interview. Ze zit ervoor iedere dag in de krullers... Meer volgt...
Het is Nynke Beekhuyzen voor de volledige correctheid.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef robster16 het volgende:
Btw, Nienke Beekhuysen staat deze week als glamourpoes in de Veronica magazine. Ik zal de pagina's later even scannen, kunnen we zien wat voor potential Lotte heeft zonder lelijk haar, bril en beugelbekkie. Trouwens, het haar is geen pruik, maar haar echte haar zegt ze in het interview. Ze zit ervoor iedere dag in de krullers... Meer volgt...
plus 67.000 in de herhaling, ik hoop dat de serie toch meer dan 400.000 gaat scoren, dat heeft dit programma wel verdiend.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef robster16 het volgende:
372.000 kijkers gisteren, t begint te groeien zo te zien...
dat is een spoiler voor iedereen die de herhaling 's avonds kijkt..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
eind van de serie, lotte is ontslagen alweer
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Leuke serie om zo rond half 1 's nachts in bed te kijken, gister was het nog spannend ook... zodirect weer kijken![]()
263.000quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef robster16 het volgende:
372.000 kijkers gisteren, t begint te groeien zo te zien...
Het was dit keer dan ook niet echt een leuke uitzending...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:50 schreef SunChaser het volgende:
110.000 kijkers minder is niet echt een dipje
Omdat ze een lekker wijf een pruik op hebben gezet. Anders hadden ze wel een lelijk wijf genomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef BB-King het volgende:
Wie zegt nu dat Lotte verandert in een mooie prinses?
Het is Nyncke Beekhuyzen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is Nynke Beekhuyzen voor de volledige correctheid.
Het AD noemt dr zelfs een mooie zwaan...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef MrManiak het volgende:
Een lelijk wijf met een pruik op is toch ook niet erg? De serie zuigt toch.
En niemand die het merkt dat het gewoon een vent blijkt te zijn
265.873quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik gok op 313.000 kijkers maandag
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef robster16 het volgende:
uhm.... 315.000 kijkers dus!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef Gollemrulez het volgende:
vanavond gok ik op 325.002 kijkers
280.000quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat t idd iets stijgt, echter 343.000
VInd je het gek met Kim van Kootenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef SunChaser het volgende:
de serie Evelien op Net5 trekt wel aardige kijkcijfers
quote:
Voor die tijd is Talpa al ter ziele.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:43 schreef SunChaser het volgende:
Lotte gaat de 200 afleveringen niet halen.
Ik vind t geweldig. Goed geacteerd, uitgewerkte karakters en een origineel verhaal. Ik kijk elke avond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
En Sunchaser, vind je het nog wat?
Dat dacht ik al!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t geweldig. Goed geacteerd, uitgewerkte karakters en een origineel verhaal. Ik kijk elke avond.
Mail alvast naar Talpa of ze het gaan uitbrengen op DVD.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben verliefd op Lotte. Lotte is lief, slim en ze wordt later over 180 afleveringen een zwaan. Ik wil de complete serie op DVD
vind je het vreemd, dat zit tussen twee topseries in. Ik vind er geen reet aan, maar ben fan van Desperate Housewives en Grey's anatomy, dus dan blijf je wel kijken, want dat half uurtje is er ook weinig anders boeiends voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef SunChaser het volgende:
de serie Evelien op Net5 trekt wel aardige kijkcijfers
kan je 30 dvds of meer krijgen ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben verliefd op Lotte. Lotte is lief, slim en ze wordt later over 180 afleveringen een zwaan. Ik wil de complete serie op DVD
tis toch gewoon een seriequote:
quote:Ze is ontwapenend in haar doen en laten en mooi van lelijkheid. Een jonge vrouw die ondanks een hart van goud alles tegen lijkt te zitten. Of zullen op een dag haar kansen keren? Vanaf zondag 26 februari 20.30 uur begint bij Talpa een, voor ons land, uniek televisieproject: de telenovelle ‘Lotte’. Vervolgens zijn vanaf maandag 27 februari haar belevenissen iedere werkdag te volgen om 19.00 uur.
‘Lotte’ is het meeslepende verhaal van een meisje van eenvoudige afkomst, dat hardnekkig probeert carrière te maken. Het enige dat haar in de weg staat is tegelijkertijd het moeilijkst te overwinnen: haar uiterlijk. Lotte is lelijk en daarom wordt ze, ondanks haar uitstekende opleiding, bij iedere sollicitatie afgewezen. Uiteindelijk accepteert ze wanhopig een baan onder haar niveau, om zo in ieder geval ergens een start te kunnen maken. Bij toeval wordt ze aangenomen bij het toonaangevende modeconcern Emoda. Blijft de intelligente, lieve maar onaantrekkelijke Lotte overeind in deze harde wereld waarin uiterlijk vertoon alles is…?
De telenovelle is een fenomeen dat de laatste jaren is overgewaaid vanuit Latijns-Amerika, en nu hard op weg om de rest van de wereld te veroveren. ‘Lotte’ is reeds in meerdere landen – waaronder Duitsland – een doorslaand succes.
Eens!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef BVO het volgende:
Ach, origineel en hoogstaand is het allemaal niet maar de HH is vanuit bed best goed te doen.
en jij niet op jorienquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen voor je dat je niet op Lotte lijkt :0
Ach als zwaan vakt ze vast wel mee...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen voor je dat je niet op Lotte lijkt :0
de stormloop komt vanzelf... als je eenmaal kijkt kom je er niet meer vanafquote:
Ze doet het leuker als in die upc reclamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Net weer gekeken, blijft leuk om zo naar te kijken, wordt overigens erg goed geacteerd moet ik zeggen, die actrice die marcella speelt is ook behoorlijk bijgedraaid![]()
Dáár kende ik die actrice van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef MissHobje het volgende:
Ze doet het leuker als in die upc reclame
ooooohhhhhhhoooooooohhhhhhhhh, dat heb ik gelezen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dáár kende ik die actrice van.
Gisteren voor het eerst een stuk gekeken en ik vond het stiekem best vermakelijk.
Dat hoef je niet te voorspellen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Gi1337 het volgende:
Gister toevallig stukje gezien... Echt een misselijke serie met enorm slecht acteerwerk. Dat grietje is zo ontiegelijk lelijk gemaakt. Is zo simpel te voorspellen dat ze na een tijdje der gore beugel en bril afzet en dan op eens een lekker wijf is. Talpa![]()
haha dit soort mensen zijn de ergste... alle commerciele (en sommige publieke) maken voorspelbare shit, maar talpa moet dan weer hard gebasht worden. en dat terwijl de acteerprestaties bij lotte stukken beter zijn als bij pak 'em beet GTSTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:29 schreef Gi1337 het volgende:
Gister toevallig stukje gezien... Echt een misselijke serie met enorm slecht acteerwerk. Dat grietje is zo ontiegelijk lelijk gemaakt. Is zo simpel te voorspellen dat ze na een tijdje der gore beugel en bril afzet en dan op eens een lekker wijf is. Talpa
Ja doei. Het acteren is flut in Lottequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef ScottTracy het volgende:
en dat terwijl de acteerprestaties bij lotte stukken beter zijn als bij pak 'em beet GTST
Maar het decor maakt veel goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja doei. Het acteren is flut in Lotte
Nee, want ze beweert in interviews dat t haar echte haar is en dat ze elke dag 2 uur bij de kapper zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:21 schreef MrBean het volgende:
Is het de bedoeling dat je bij dat kind kan zien dat haar "haar" een pruik is?
Zeker een blinde kapper.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, want ze beweert in interviews dat t haar echte haar is en dat ze elke dag 2 uur bij de kapper zit![]()
277.000quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef Gollemrulez het volgende:
gokje... 399.999 (jaja ik zet hoog in)
was de zelfde jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in de IC niet echt een mooie zwaan in Lotte zag (als dat dezelfde actrice was)... Jammer...
Hoeft niet.quote:
Jawel.quote:
is gratis, alleen van speijk betalenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:26 schreef Gollemrulez het volgende:
moet je daar niet voor betalen?
en nog eens 112.000 in de herhaling 's nachts! Dus het lijkt erop dat mensen die t overdag niet gezien hebben 's avonds kijken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
Lotte kijkers weten ook niet wat ze willen, Nu weer 276.000 kijkers
Het kan ook zijn dat er verder niks anders op is, men vergeet de tv uit te zetten of ze er toevallig langszappen en blijven hangen omdat t zo slecht is. Ik heb dat laatste soms.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:26 schreef robster16 het volgende:
[..]
en nog eens 112.000 in de herhaling 's nachts! Dus het lijkt erop dat mensen die t overdag niet gezien hebben 's avonds kijken...
7 uur is een baggertijd, ik denk dat half 10 ofzo veel beter zou scoren..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat er verder niks anders op is, men vergeet de tv uit te zetten of ze er toevallig langszappen en blijven hangen omdat t zo slecht is. Ik heb dat laatste soms.
John heeft niks aan kijkers om 1 uur ofzo, het gaat om primetime en dure reclameminuten en een miljoen kijkers.
tja, nou ja, als je de kijkcijfers van 7 uur en half 1 opteld kom je iedere dag grofweg op een vergelijkbaar aantal uit, daaruit blijkt dat er in ieder geval een vaste groep kijkers is die als ze het niet kunnen zien 's avonds nog even meepikken... Wat nooit weg kan voor een programma, een vaste groep kijkers...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat er verder niks anders op is, men vergeet de tv uit te zetten of ze er toevallig langszappen en blijven hangen omdat t zo slecht is. Ik heb dat laatste soms.
John heeft niks aan kijkers om 1 uur ofzo, het gaat om primetime en dure reclameminuten en een miljoen kijkers.
En, bevalt hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kijk bij gebrek aan beter (geen zin om te gaan slapen maar geen bal op de tv) altijd 's avonds naar de herhaling.
Ach, wat zal ik er van zeggen.quote:
Allebei dan oke! En Lotte wordt nog veel mooierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
meer die systeembeheerder maar patricia is mooi
Dan had je je ogen nog dichtquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb een stukje herhaling gekeken omdat ik niet kon slapen, maar wat tenenkrommend slecht.
Je bent niet de enige die dat vindt!quote:
Op www.talpa.tv kan je oude afleveringen terug kijken...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:32 schreef fleur22 het volgende:
Ik keek eigenlijk per toeval naar een HH van Lotte...en vond het nog leuk ook!
En wil het wel gaan volgen...
Waar gaat het nu over?
Lotte's pc werdt gesaboteerd...waarom?
Wat moet ik nog meer weten om de draad op te pakken?
1 april!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:49 schreef fleur22 het volgende:
Het forum is succesvol van de server verwijderd.
![]()
![]()
Dat staat er als ik iets aan 't posten ben.
![]()
Dat nummer is al jaren een van mijn favorieten: It had to be you, Harry Connick Jr.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:26 schreef tajine het volgende:
ben echt verslaafd aan Lotte!!! kijk echt iedere werk dag, Lotte is een net een klein puppie!!! heel goed gecast allemaal!!! kan haast niet wachten tot as maandag!! wil graag precies weten welk nummer werd gespeelt in de auto jl vrijdag,
Niet???quote:Op donderdag 6 april 2006 14:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk toch dat overdreven gedoe. Het is toch geen serieus programma
Die vormen juist het hoogtepunt van de hele seriequote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef KingSois het volgende:
deel van die secretaresse mutsen
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
Ja, die is van ONM en Sprint. Zij is zeker!
Kim Holland was ook aangekocht, NSE ook trouwens, en Lotte is voor 100 afleveringen gekochtquote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef Gollemrulez het volgende:
. Het programma zal wel blijven, aangezien ze de programma's al hebben aangekocht
was zij dat franse meisjequote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie zingt de leader eigenlijk?
Of was dat al gevraagd
Lotte is trouwens ook (zonder pruik) te zien in spoorloos verdwenen, nu op Ned.2...
Klopt, het verhaal beperkt zich wel heel erg tot Emoda ofzoiets. en je weet toch dat het goed komt, dus zo spannend is het niet. Er zou iets meer met affaires buiten het werk om ed moeten gebeuren (buiten de vate verhaallijn die wel te raden valt). De volgende aflevering komt er weer een tegenslag, en die wordt ook weer verholpen. Een poging tot een 'serieuze' serie is het ook niet meer met al dat overacting en die rare typetjes...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Wat de serie gaat nekken is dat t bijna alleen afspeelt bij dat Sunoma of hoe t ook heet. Je zou zijverhaaltjes moeten hebben, andere locaties, thuisdingen, etc etc. Wat boeit t de kijker nu hoe het weer eens met de jaarcijfers van dat bedrijfje gaat.
Kijkers haken ook af 250.000 nog
Dat idee kreeg ik ook ja. Maar hij mag het nou wel eens op gaan biechten.quote:
Wordt daar geheimzinnig over gedaan dan? Het leek me wel overduidelijk...quote:Op zondag 9 april 2006 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook ja. Maar hij mag het nou wel eens op gaan biechten.
Hijzelf doet geheimzinnig.quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wordt daar geheimzinnig over gedaan dan? Het leek me wel overduidelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geluid. Ben ik de enigste of .....![]()
Kan niet wachten tot morgen..hehe
PS dat raar geluid hoeft toch niet in een
Lag denk ik aan je tvquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef makki het volgende:
Maar wie liet nu die scheet? Marcella of Lotte?
Of ben ik de enigste die die scheet gehoord heeft..![]()
![]()
Owkee, ga ik ook ff luisterenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef makki het volgende:
Uhm het was op internet...
Ik kijk het via Talpa Website..
http://www.talpa.tv/web/s(...)progid=746/show=true
en dan op 5:55 deel 2 van de aflevering....en na 5 keer luisteren is het duidelijk toch niet mijn boxen, computer of wat dan ookMarcella laat er gewoon eentje vliegen....for sure!!
Ik heb al 1,5 jaar versie 10 hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef ellleke het volgende:
Bravebart ,dan moet je je WMP misschien eens een update geven. Talpa is alleen te bekijken met WMP 10
Ze heeft haar haar, haar beugel en haar bril nog zal nog wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:51 schreef tajine het volgende:
ben zo benieuwd naar haar outfit vanavond!!!!!! maar het lijkt me niet dat zij nu al uit de verf komt we hebben nog 167 afleveringen te gaan!!!
Als we het over dezelfde dikkige secretaresse hebben is het niet Jip Sloop, maar Anne-Marie Jung.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef Muzzie het volgende:
Die dikkige secretaresse, is dat soms Jip Sloop?![]()
Ik herinnerde het me weer, Jip Sloop heette Dorijn Curvers, of zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:58 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde dikkige secretaresse hebben is het niet Jip Sloop, maar Anne-Marie Jung.
Gave spam manquote:Op maandag 17 april 2006 18:22 schreef Zwaann het volgende:
Oeps ik wist niet dat deze topic al bestond. Excuses
--spam--
Beetje laat, maar vooruit! Mijn ondertiteling zei duidelijk 'Marcella laat een scheet'quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef makki het volgende:
en dan op 5:55 deel 2 van de aflevering....en na 5 keer luisteren is het duidelijk toch niet mijn boxen, computer of wat dan ookMarcella laat er gewoon eentje vliegen....for sure!!
Aha,quote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef makki het volgende:
Uhm het was op internet...
Ik kijk het via Talpa Website..
http://www.talpa.tv/web/s(...)progid=746/show=true
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:29 schreef jmac het volgende:
Om zes uur opstaan is moeilijk als je geen ochtendmens bent. In het begin was ik er zelfs misselijk van. Gelukkig word ik elke ochtend opgehaald door een auto met chauffeur, dat scheelt."
Pfff.. Zo vroeg.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:35 schreef jmac het volgende:
Lees dat telegraaf stuk dan wat je zelf gepost hebt![]()
En dan schrijf je zelf de tekst erbijquote:
DAT MEEN JE NIETquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:10 schreef sweaty het volgende:
Ik denk dat Vico uiteindelijk wat met haar gaat krijgen.
Ja, ik denk het toch echt. Ik denk dat Vico uiteindelijk inziet dat Marcella maar een dom wicht is, en dat het veel meer om de inhoud gaat. Dat lotte een metamorfose gaat ondergaan is natuurlijk duidelijk, maar ik denk dat dat komt nadat Vico haar de liefde heeft verklaard. MIsschien een rare combo op het eerste gezicht, maar hij mag haar echt graag, ziet dat ze slim is, en uiteindeiljk ziet hij niet meer denk ik dat ze er wat anders uit ziet dan die huppelkutjes op kantoor.quote:
Vrijdag was de 46ste afleveringquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:37 schreef jmac het volgende:
[..]
En dan schrijf je zelf de tekst erbij![]()
![]()
iemand die me trouwens kan vertellen hoeveelste aflevering we zijn? En of deze serie gewoon doorloopt of dat we een 'zomerstop' krijgen?
Die wordt er in geschreven.quote:Op zondag 30 april 2006 11:28 schreef sweaty het volgende:
In het echte leven haar broer of in de serie? Lotte heeft in de serie geen broer namelijk
Ik denk dat ze na de zomerstop niet meer (lang) doorgaan, dan zal je wel een aantal afrondende afleveringen krijgen, waarin alles van de 100 afleveringen die geschrapt worden in gepropt wordt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:03 schreef SunChaser het volgende:
Kijkcijfers Lotte lopen aardig terug. Die haalt de 200 niet hoor.
Heeft jack alleen nog Talpamedewerkers ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond trouwens Nyncke Beekhuyzen in Koppensnellers
Voor de mensen die dat kijken
Ja, eerst alle mooie meisjes uit je eigen straatje zoeken dan pas over de gemeente grenzen gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:49 schreef SunChaser het volgende:
Heeft jack alleen nog Talpamedewerkers ofzo?
quote:"Betty the Ugly" (one-hour comedy, Friday,8:00 p.m., ET) - In the superficial world of high fashion, image is everything. Styles come and go, and the only constants are the wafer-thin beauties who wear them. How can an ordinary girl -- a slightly plump plain-Jane from Queens -- possibly fit in?
If you took a moment to get to know Betty Suarez, you'd see how sweet, intelligent and hard-working she is. But few people do because, in the world of fashion, Betty is the oversized square peg in the petite round hole. When publishing mogul Bradford Meade hands the reigns of his fashion magazine, Mode, over to his son, Daniel, he specifically hires Betty as his son's new assistant - mostly because she's the only woman in NYC Daniel won't sleep with. Though this "player" is reluctant to accept her at first, Betty's indomitable spirit and bright ideas will eventually win him over. Neither of them really knows the ins and outs of the fashion world, but the two of them are a formidable team against the label-wearing sharks who will do anything to see them fail.
Executive producers Salma Hayek and Silvio Horta, the creator of "Urban Legend," bring the Latino television phenomenon to an English-speaking audience. America Ferrera ("The Sisterhood of the Traveling Pants") and Eric Mabius ("The L Word") are the "Working Girl" couple who tackle the colorful, cutthroat world of fashion head on.
Cast:
America Ferrera ("The Sisterhood of the Traveling Pants"): Betty Suarez
Eric Mabius ("The O.C."): Daniel Meade
Ana Ortiz ("Boston Legal"): Hilda
Vanessa Williams ("Chicago Hope"): Wilhelmina Slater
Tony Plana ("24"): Ignacio
Ashley Jensen: Christina
Becki Newton ("Charmed"): Amanda
Mark Indelicato: Justin
Alan Dale ("The O.C."): Bradford Meade
Credits:
EP/Writer: Silvio Horta ("Jake 2.0")
EP: Ben Silverman ("The Office")
EP: Salma Hayek ("Frida")
EP: Jose Tamez ("The Maldonado Miracle")
Director: Richard Shepard ("Criminal Minds")
Production Company: Touchstone Television
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |