Nee, want ze beweert in interviews dat t haar echte haar is en dat ze elke dag 2 uur bij de kapper zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:21 schreef MrBean het volgende:
Is het de bedoeling dat je bij dat kind kan zien dat haar "haar" een pruik is?
Zeker een blinde kapper.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, want ze beweert in interviews dat t haar echte haar is en dat ze elke dag 2 uur bij de kapper zit![]()
277.000quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef Gollemrulez het volgende:
gokje... 399.999 (jaja ik zet hoog in)
was de zelfde jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in de IC niet echt een mooie zwaan in Lotte zag (als dat dezelfde actrice was)... Jammer...
Hoeft niet.quote:
Jawel.quote:
is gratis, alleen van speijk betalenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:26 schreef Gollemrulez het volgende:
moet je daar niet voor betalen?
en nog eens 112.000 in de herhaling 's nachts! Dus het lijkt erop dat mensen die t overdag niet gezien hebben 's avonds kijken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
Lotte kijkers weten ook niet wat ze willen, Nu weer 276.000 kijkers
Het kan ook zijn dat er verder niks anders op is, men vergeet de tv uit te zetten of ze er toevallig langszappen en blijven hangen omdat t zo slecht is. Ik heb dat laatste soms.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:26 schreef robster16 het volgende:
[..]
en nog eens 112.000 in de herhaling 's nachts! Dus het lijkt erop dat mensen die t overdag niet gezien hebben 's avonds kijken...
7 uur is een baggertijd, ik denk dat half 10 ofzo veel beter zou scoren..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat er verder niks anders op is, men vergeet de tv uit te zetten of ze er toevallig langszappen en blijven hangen omdat t zo slecht is. Ik heb dat laatste soms.
John heeft niks aan kijkers om 1 uur ofzo, het gaat om primetime en dure reclameminuten en een miljoen kijkers.
tja, nou ja, als je de kijkcijfers van 7 uur en half 1 opteld kom je iedere dag grofweg op een vergelijkbaar aantal uit, daaruit blijkt dat er in ieder geval een vaste groep kijkers is die als ze het niet kunnen zien 's avonds nog even meepikken... Wat nooit weg kan voor een programma, een vaste groep kijkers...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat er verder niks anders op is, men vergeet de tv uit te zetten of ze er toevallig langszappen en blijven hangen omdat t zo slecht is. Ik heb dat laatste soms.
John heeft niks aan kijkers om 1 uur ofzo, het gaat om primetime en dure reclameminuten en een miljoen kijkers.
En, bevalt hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kijk bij gebrek aan beter (geen zin om te gaan slapen maar geen bal op de tv) altijd 's avonds naar de herhaling.
Ach, wat zal ik er van zeggen.quote:
Allebei dan oke! En Lotte wordt nog veel mooierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
meer die systeembeheerder maar patricia is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |