Ik vind t geweldig. Goed geacteerd, uitgewerkte karakters en een origineel verhaal. Ik kijk elke avond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
En Sunchaser, vind je het nog wat?
Dat dacht ik al!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t geweldig. Goed geacteerd, uitgewerkte karakters en een origineel verhaal. Ik kijk elke avond.
Mail alvast naar Talpa of ze het gaan uitbrengen op DVD.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben verliefd op Lotte. Lotte is lief, slim en ze wordt later over 180 afleveringen een zwaan. Ik wil de complete serie op DVD
vind je het vreemd, dat zit tussen twee topseries in. Ik vind er geen reet aan, maar ben fan van Desperate Housewives en Grey's anatomy, dus dan blijf je wel kijken, want dat half uurtje is er ook weinig anders boeiends voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef SunChaser het volgende:
de serie Evelien op Net5 trekt wel aardige kijkcijfers
kan je 30 dvds of meer krijgen ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben verliefd op Lotte. Lotte is lief, slim en ze wordt later over 180 afleveringen een zwaan. Ik wil de complete serie op DVD
tis toch gewoon een seriequote:
quote:Ze is ontwapenend in haar doen en laten en mooi van lelijkheid. Een jonge vrouw die ondanks een hart van goud alles tegen lijkt te zitten. Of zullen op een dag haar kansen keren? Vanaf zondag 26 februari 20.30 uur begint bij Talpa een, voor ons land, uniek televisieproject: de telenovelle ‘Lotte’. Vervolgens zijn vanaf maandag 27 februari haar belevenissen iedere werkdag te volgen om 19.00 uur.
‘Lotte’ is het meeslepende verhaal van een meisje van eenvoudige afkomst, dat hardnekkig probeert carrière te maken. Het enige dat haar in de weg staat is tegelijkertijd het moeilijkst te overwinnen: haar uiterlijk. Lotte is lelijk en daarom wordt ze, ondanks haar uitstekende opleiding, bij iedere sollicitatie afgewezen. Uiteindelijk accepteert ze wanhopig een baan onder haar niveau, om zo in ieder geval ergens een start te kunnen maken. Bij toeval wordt ze aangenomen bij het toonaangevende modeconcern Emoda. Blijft de intelligente, lieve maar onaantrekkelijke Lotte overeind in deze harde wereld waarin uiterlijk vertoon alles is…?
De telenovelle is een fenomeen dat de laatste jaren is overgewaaid vanuit Latijns-Amerika, en nu hard op weg om de rest van de wereld te veroveren. ‘Lotte’ is reeds in meerdere landen – waaronder Duitsland – een doorslaand succes.
Eens!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef BVO het volgende:
Ach, origineel en hoogstaand is het allemaal niet maar de HH is vanuit bed best goed te doen.
en jij niet op jorienquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen voor je dat je niet op Lotte lijkt :0
Ach als zwaan vakt ze vast wel mee...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen voor je dat je niet op Lotte lijkt :0
de stormloop komt vanzelf... als je eenmaal kijkt kom je er niet meer vanafquote:
Ze doet het leuker als in die upc reclamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Net weer gekeken, blijft leuk om zo naar te kijken, wordt overigens erg goed geacteerd moet ik zeggen, die actrice die marcella speelt is ook behoorlijk bijgedraaid![]()
Dáár kende ik die actrice van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef MissHobje het volgende:
Ze doet het leuker als in die upc reclame
ooooohhhhhhhoooooooohhhhhhhhh, dat heb ik gelezen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dáár kende ik die actrice van.
Gisteren voor het eerst een stuk gekeken en ik vond het stiekem best vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |