Volgens mij was de seks erg goed, anders zou ze 'm allang zijn gepeerd.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:13 schreef Thrilled het volgende:
Mijn vader is 9 jaar geleden getrouwd met een vrouw (werd dus mijn stiefmoeder) en ze zijn 2 jaar geleden uit elkaar gegaan... anderhalf jaar terug hadden ze weer plannen om bij elkaar te gaan wonen en dat is er dus rond de zomer van gekomen.
boehoehoequote:Op zondag 12 maart 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
evenals de users
Als je dit serieus meent, kun je beter je verhaal kwijt bij een van de vele "Beste Mona" rubrieken van de Libelle, Viva en dergelijk vrouwengeblaat.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
evenals de users
Totaal nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:07 schreef Mainport het volgende:
Maar is ze lekker dan?
MSN-smileys werken niet op Fok!, debielquote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef Mainport het volgende:
Ja komop zeg. Je verwacht toch niet dat we voor je gaan huilen. :>
Je moet jezelf ook nog wel kunnen bedruipen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef Mainport het volgende:
Nouja, als je achttien bent toch wel.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
MSN-smileys werken niet op Fok!, debiel.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga nieuws posten, uitschot van de maatschappij.
Dan wordt mijn baas boos.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Tis', zet je dat ook in je berichten?.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef Adelante het volgende:
Als ze toch al aangifte gaat doen van mishandeling, kun je misschien beter zorgen dat dat met recht is.
tieten mailen naar danny@fok.nl en jouw baas is eerder weg dan ie boos is.quote:
Er zit haar op.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
tieten mailen naar danny@fok.nl en jouw baas is eerder weg dan ie boos is.
Ren dan naar binnen en gil dat dat mens een vuile slet is en dat ze het met de buurman doet!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:03 schreef Thrilled het volgende:
Nu zijn mijn opa en oma op bezoek en doen ze scheinheilig lief tegen elkaar, zo gemaakt, zo nep.. wat een gedoe zeg
is ook vertieft hier.. en ja hij wil van dr af, maar hij kan ze niet op straat zetten ... ze is aan het zoeken naar een ander huisjequote:Op zondag 12 maart 2006 16:13 schreef wh00t het volgende:
Klinkt redelijk vertieft die situatie bij jullie thuis...
Eén ding begrijp ik niet: Wil je pa niet van dat mens af dan?
Je zeurt ook over de inboedel etc, dat ze bijna alles mee wilt nemen..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
is ook vertieft hier.. en ja hij wil van dr af, maar hij kan ze niet op straat zetten ... ze is aan het zoeken naar een ander huisje
Denk je dat ze echt aan het zoeken is dan? Als ze echt weg wilt is er altijd wel een oplossingquote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
is ook vertieft hier.. en ja hij wil van dr af, maar hij kan ze niet op straat zetten ... ze is aan het zoeken naar een ander huisje
Nja ze is continue aan het zeiken over spullen geld... maar in een relatie lever je allebei wat in lijkt me.. ze wilt 3500 euro terug (voorschot voor iets , toen was de relatie nog "goed") maar mijn vader heeft ook genoeg geld uitgegeven aan haar in die 9 jaar lijkt me...quote:Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Denk je dat ze echt aan het zoeken is dan? Als ze echt weg wilt is er altijd wel een oplossing![]()
Die spullen, tja.. als ze bewijs heeft dat zij ze betaald heeft zijn ze van haar. Het internet opzeggen etc komt op mij nogal kinderachtig over. Ik ben zelf gescheiden en het enige waar we echt niet uit konden komen was de stereo, daar hebben we toen een muntje voor opgegooid![]()
Maar ik leef met je mee, ze lijkt me nogal bitter. Ik deed een dansje van vreugde, de dag dat m'n vader eindelijk eens bij m'n moeder wegging. En och wat vond hij het erg voor ons.. Als reactie kreeg hij 'dat had je 10 jaar eerder moeten doen' van meIk was ook 18 trouwens, toen hij wegging.
De tijd van weleer...quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef Roöaän het volgende:
Toch heel anders dan toen telekids nog op TV was vroegah.
OK, wat mot dat met mijn avatarquote:
????????quote:Op zondag 12 maart 2006 12:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Totaal niet
en ik ben bijna 18, dus op mezelf gaan is geen optie
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:51 schreef buzzer het volgende:
Wij hebben ooit een vriend opgevangen die door zijn vrouw het huis was uitgezet. Hij heeft toen een paar welen bij ons gelogeerd. Op een gegeven moment kreeg zijn ex daar lucht van, en die stond op een gegeven oment iedere avond te vloeken en te te tieren voor de deur. De politie was niet echt van zins daar iets aan te doen. Toen heb ik haar een keer zo ongelovelijk de tyfus gescholden dat ze nu waarschijnljik nog met een stijve trut rond loopt. Daarna geen last meer van haar gehad. Misschien moet je het eens over die boeg gooien.
Dit lijkt mij een typisch geval van een hoop geschreeuw en weinig wol. Dan moet ze een advocaat inschakelen maar dit wint ze niet hoor. Als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn niet in ieder geval.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nja ze is continue aan het zeiken over spullen geld... maar in een relatie lever je allebei wat in lijkt me.. ze wilt 3500 euro terug (voorschot voor iets , toen was de relatie nog "goed") maar mijn vader heeft ook genoeg geld uitgegeven aan haar in die 9 jaar lijkt me...
Inderdaad. Heb je niet wat vriendjes die je op kan trommelen?quote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef wise het volgende:
gewoon hard in der reet neuken.
Wij hebben ooit een vriend opgevangen die door zijn vrouw het huis was uitgezet. Hij heeft toen een paar welen bij ons gelogeerd. Op een gegeven moment kreeg zijn ex daar lucht van, en die stond op een gegeven oment iedere avond te vloeken en te te tieren voor de deur. De politie was niet echt van zins daar iets aan te doen. Toen heb ik haar een keer zo ongelovelijk de tyfus gescholden dat ze nu waarschijnljik nog met een stijve trut rond loopt. Daarna geen last meer van haar gehad. Misschien moet je het eens over die boeg gooien.
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:27 schreef gammapooka het volgende:
Smeer afbijtmiddel vannacht op haar auto gezicht
Heb jij vrienden? Daar geloof ik niks vanquote:Op maandag 13 maart 2006 08:51 schreef buzzer het volgende:
Wij hebben ooit een vriend
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij vrienden? Daar geloof ik niks vanFok moderators zijn samengesteld uit delen van dooie users.
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb jij vrienden? Daar geloof ik niks vanFok moderators zijn samengesteld uit delen van dooie users.
Wel eraan denken dat je eerst de vullingen uit haar bek trekt met een nijptang. Die worden als enige niet door zoutzuur opgelost.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:40 schreef Tigereve het volgende:
weet je zoutzuur wil ook nog wel eens helpen!!!!
![]()
die blijven wel onderin de badkuip liggenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wel eraan denken dat je eerst de vullingen uit haar bek trekt met een nijptang. Die worden als enige niet door zoutzuur opgelost.
--> Jarenlange Discovery Channel ervaring.
Denk dat de badkuip mee oplost als je er zoutzuur in doet...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:13 schreef alsem het volgende:
[..]
die blijven wel onderin de badkuip liggen
Nu nog de sloten verwisselen en schuiven op de deur zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:17 schreef Thrilled het volgende:
Nja kheb net de papieren van de vakantie verstopt, en heb van mijn broertje vernomen dat ze niet naar het politie bureau is geweest.. dus vakantie kan ze als het goed is niet meer aan komen en dat aangifte gedoe is toch allemaal bluf geweest
Vergeet het doorzagen van haar aorta nietquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu nog de sloten verwisselen en schuiven op de deur zetten.
Dom dom dom, vergeten inderdaad. En als je toch bezig bent; bekras haar ook even. Als de politie dan vraagt hoe ze daar aan komt zeggen jullie gewoon in koor; ze is een gothic!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:38 schreef Woutey het volgende:
[..]
Vergeet het doorzagen van haar aorta niet
Doe anders wat stijfsel in haar BH of jeukpoeder in haar slipquote:Op maandag 13 maart 2006 16:38 schreef Woutey het volgende:
[..]
Vergeet het doorzagen van haar aorta niet
Geen eten meer geven.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef MrKickass het volgende:
Je kan haar vermoorden, maar ook gewoon laten sterven![]()
geweldig!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of pis over haar lippenstift, veeg je reet af met haar tandenborstel en dompel haar tampons of inlegkruisjes in jeukpoeder. Wees creatief.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of pis over haar lippenstift, veeg je reet af met haar tandenborstel en dompel haar tampons of inlegkruisjes in jeukpoeder. Wees creatief.
Lol!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Huurhuis, staat op zijn naam.. maar het feit is, zij heeft gestudeerd voor BOA (gevorde stadstoezichthouder zeg ik maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lol!
Is het zijn huis? Gewoon eruit trappen. Meteen! Mag en kan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |