Volgens mij was de seks erg goed, anders zou ze 'm allang zijn gepeerd.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:13 schreef Thrilled het volgende:
Mijn vader is 9 jaar geleden getrouwd met een vrouw (werd dus mijn stiefmoeder) en ze zijn 2 jaar geleden uit elkaar gegaan... anderhalf jaar terug hadden ze weer plannen om bij elkaar te gaan wonen en dat is er dus rond de zomer van gekomen.
boehoehoequote:Op zondag 12 maart 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
evenals de users
Als je dit serieus meent, kun je beter je verhaal kwijt bij een van de vele "Beste Mona" rubrieken van de Libelle, Viva en dergelijk vrouwengeblaat.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
evenals de users
Totaal nietquote:Op zondag 12 maart 2006 12:07 schreef Mainport het volgende:
Maar is ze lekker dan?
MSN-smileys werken niet op Fok!, debielquote:Op zondag 12 maart 2006 12:05 schreef Mainport het volgende:
Ja komop zeg. Je verwacht toch niet dat we voor je gaan huilen. :>
Je moet jezelf ook nog wel kunnen bedruipen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef Mainport het volgende:
Nouja, als je achttien bent toch wel.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
MSN-smileys werken niet op Fok!, debiel.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga nieuws posten, uitschot van de maatschappij.
Dan wordt mijn baas boos.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Tis', zet je dat ook in je berichten?.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef Adelante het volgende:
Als ze toch al aangifte gaat doen van mishandeling, kun je misschien beter zorgen dat dat met recht is.
tieten mailen naar danny@fok.nl en jouw baas is eerder weg dan ie boos is.quote:
Er zit haar op.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
tieten mailen naar danny@fok.nl en jouw baas is eerder weg dan ie boos is.
Ren dan naar binnen en gil dat dat mens een vuile slet is en dat ze het met de buurman doet!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:03 schreef Thrilled het volgende:
Nu zijn mijn opa en oma op bezoek en doen ze scheinheilig lief tegen elkaar, zo gemaakt, zo nep.. wat een gedoe zeg
is ook vertieft hier.. en ja hij wil van dr af, maar hij kan ze niet op straat zetten ... ze is aan het zoeken naar een ander huisjequote:Op zondag 12 maart 2006 16:13 schreef wh00t het volgende:
Klinkt redelijk vertieft die situatie bij jullie thuis...
Eén ding begrijp ik niet: Wil je pa niet van dat mens af dan?
Je zeurt ook over de inboedel etc, dat ze bijna alles mee wilt nemen..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
is ook vertieft hier.. en ja hij wil van dr af, maar hij kan ze niet op straat zetten ... ze is aan het zoeken naar een ander huisje
Denk je dat ze echt aan het zoeken is dan? Als ze echt weg wilt is er altijd wel een oplossingquote:Op zondag 12 maart 2006 16:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
is ook vertieft hier.. en ja hij wil van dr af, maar hij kan ze niet op straat zetten ... ze is aan het zoeken naar een ander huisje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |