*insert de ergste scheldwoorden die je kan bedenken voor een persoon*
![]()
argh
![]()
Mijn vader is 9 jaar geleden getrouwd met een vrouw (werd dus mijn stiefmoeder) en ze zijn 2 jaar geleden uit elkaar gegaan... anderhalf jaar terug hadden ze weer plannen om bij elkaar te gaan wonen en dat is er dus rond de zomer van gekomen. Ze hebben nu al weer knallende ruzies en ze maakt ons (mij, mn broertje en mijn vader) het leven behoorlijk zuur...
Ze loopt continue te zeiken over respect, geld en het gedrag van mijn vader... enige wat ze doet is alles op mijn vader verhalen en zelf treft ze natuurlijk geen blaam... 3 maanden lang accepteert mijn vader dit gezeik al en zelf zegt zij dat ze op zoek is naar een ander huis ( de vlag gaat uit wanneer zij opgerot is...) Mijn vader heeft een vakantie geboekt en die dreigt ze te annuleren. Ze wilt ons internet opzeggen en zowat de halve inboedel meenemen als ze opdondert. Ze gaat het huishouden doen voor haar en haar zoon, en de rest kan de tering krijgen. Ze doet alles wat mogelijk is om ons dwars te zitten, en gaat morgen naar de politie om aangifte te doen van mishandeling (waar ik nergens van af weet..)
Al met al, sterf
![]()
wat is dat mens kolere irritant zeg, al mijn haatgevoelens jegens haar wil ik ZO graag zijn loop laten gaan
![]()
mens, sterf!!