Wir Sind Helden een keer gezien op festival in Luxemburg was leuk!! Staan trouwens 29/3 ook in de melkweg (maar dan ga ik al naar nada surfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
Lowlands
Hoewel straattheater-act Puppets Etc. de eerste door de organisatie zelf bekend gemaakte naam is, valt er inmiddels al zeker wat meer over het Lowlands Festival te melden; al meerdere namen raakten namelijk bekend. Naast de al eerder bekendgeworden acts, blijken ook de Duitse band Wir Sind Helden en Karin Giphart op Lowlands op te treden
Bron: klik
In het vorige topic had ik dan ook dit al gepost:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef soul114 het volgende:
[..]
Wir Sind Helden een keer gezien op festival in Luxemburg was leuk!! Staan trouwens 29/3 ook in de melkweg (maar dan ga ik al naar nada surf).
Trouwens Radiohead op Sziget dus wie weet ook op lowlands?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:27 schreef peaceman het volgende:
De website van Sziget weet te melden dat er aantal acts het eiland komen bezoeken. Dit zijn: Radiohead, Franz Ferdinand, Ministry, Natacha Atlas en Enzo Avitabile & Manu Dibango. Sziget is dit jaar van 9 tot 16 augustus. bron
Hiermee zijn van alle genoemde acts ook de kansen verhoogd voor Lowlands...
Radiohead![]()
Nog onbekend, maar als ze naar Hongarije gaan, waarom dan niet naar Nederland. Ter vergelijking: Nick Cave & The Bad Seeds stonden verleden jaar ook in Hongarije....quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef VASND het volgende:
teeveepeetje.
Dat is waar ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:31 schreef Love_My_Baby het volgende:
19 en 20 augustus staat Radiohead al op andere festivals, tenminste, dat lees ik overal:
http://www.greenplastic.com/tourdates.php
Dus mochten ze naar Lowlands komen zullen ze wellicht de afsluiter van de vrijdag zijn?
ah dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 20:45 schreef koen_pijl het volgende:
@Ralfseltje: Wil je het gewoon horen?
Ik denk dat de Osdorp Posse ook komt op Lowlands.
Osdorp Posse staat namelijk op de volgende festivals:
Bevrijdingsfestival Zeeland - 2006-05-05
Forever Young - 2006-05-12
Jera On Air - 2006-05-25
Seuter-Rock - 2006-07-15
Fonnefeesten - 2006-08-08
Huntenpop - 2006-08-11
Ze zullen dus ook zeer waarschijnlijk op Lowlands staan.
Bron is trouwens: Festivalinfo.nl
MTV Brand New Livequote:Op zondag 12 maart 2006 20:59 schreef koen_pijl het volgende:
Nope, hoe heten het programma? Dan kijk ik of ik een uitzending op internet kan vinden.
Ah, maar dat ze dan aan het touren zijn en een paar dagen niks geboekt hebben hoeft niet automatisch te duiden op een Lowlands optreden. De mogelijkheid is er zeker, maar "zeer waarschijnlijk" lijkt me nu nog wat te voorbarig.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:45 schreef koen_pijl het volgende:
@Ralfseltje: Wil je het gewoon horen?
Ik denk dat de Osdorp Posse ook komt op Lowlands.
Osdorp Posse staat namelijk op de volgende festivals:
Bevrijdingsfestival Zeeland - 2006-05-05
Forever Young - 2006-05-12
Jera On Air - 2006-05-25
Seuter-Rock - 2006-07-15
Fonnefeesten - 2006-08-08
Huntenpop - 2006-08-11
Ze zullen dus ook zeer waarschijnlijk op Lowlands staan.
Bron is trouwens: Festivalinfo.nl
Wat denk je van:quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef Tr0ublegum het volgende:
Rancid zou wel weer eens leuk zijnMaar ik raak een beetje door m'n bands heen die ik graag op Lowlands zou willen zien, maar nog niet eerder heb gezien.. Verder dan Therapy? en The Killers kom ik nu effe zo snel niet
Flogging Molly is al 100000000x geweestquote:Op maandag 13 maart 2006 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Osdorp Posse op Lowlands
Dan zou mijn Lowlands in één klap geslaagd zijn. Flogging Molly er dan nog bij en het kan helemaal niet meer stuk![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Flogging Molly is al 100000000x geweestDie ga je maar ergens anders kijken ofzo
![]()
Liever een andere geniale dansband... bijv Toy Dollsquote:Op maandag 13 maart 2006 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Flogging Molly is geniaal, zeker op een Festival.
Zou het liefst zien dat ze alledrie de dagen optreden, elke dag heerlijk dansen!![]()
2000 stonden ze er voor de laatste keer volgens mij.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef Tr0ublegum het volgende:
Rancid zou wel weer eens leuk zijnMaar ik raak een beetje door m'n bands heen die ik graag op Lowlands zou willen zien, maar nog niet eerder heb gezien.. Verder dan Therapy? en The Killers kom ik nu effe zo snel niet
Die percentages waren gebaseerd op tourdata.... niet altijd als gerucht. m.a.w. Weezer stond op 80% omdat ze op Reading/Leeds speelden. Maar een hoop geruchten klopten welquote:Op maandag 13 maart 2006 11:18 schreef Shedfire het volgende:
[..]
2000 stonden ze er voor de laatste keer volgens mij.
T? stond (samen met Weezer) op een website als 80% zeker voor 2005, beide kwamen niet. Dus ik geloof geruchten eigenlijk zelden.
Daarnaast las ik later op het T? forum dat ze als reserve stonden voor 2005, dus als nou gewoon de Kaiser Chiefs niet waren gekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |