Nee dat is het goede.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet stiekem omgewisseld ?![]()
Zodat iedereen op Floortje stemd.
allebei even duurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe werkt dat smsen/bellen? Wat is goedkoper enzo.
Goed teken! Iedereen belt voor Raffa!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg een 'in gesprektoon' als ik naar 09090302 (RAF) bel.......kutzooi!
Even duur (60 cent).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe werkt dat smsen/bellen? Wat is goedkoper enzo.
True that! tering wat kan die Raffa zingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, het lijkt me nu wel duidelijk wie gaat winnen, dat moeten zelfs de Floortje-fans wel met me eens zijn!
Als je i-dols moet geloven e.d. zingen deze 2 uitstekend. Dan is alleen nog wat de keuze kan uitmaken hoe ze performen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik vind je persoonlijk erg zielig als je nu nog over 1 van deze 2 kandidaten zegt dat ze bijvoorbeeld heel vals zingen of schreeuwen of wat dan ook...
Ik ken het hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Houten Hart van haar ook erg goed vond. Live zelfs beter dan wat ik op tv terug zag. Maar dit laatste nummer vond ik tegenvallen. Disco Inferno deed ze weer wel (
) erg goed
En ja, ik overdrijf ook regelmatig in mn reactiesheb nu ff een eerlijk momentje
Wat is het verschil dan? Wat is het 'leukste'?quote:
Ik heb het al toegegeven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, het lijkt me nu wel duidelijk wie gaat winnen, dat moeten zelfs de Floortje-fans wel met me eens zijn!
Dat had je al duidelijk gemaakt ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, ik vind Raffaela zo veel beter dan Floortje! Zo ontzettend veel meer ster en idool. Ze is er, op alle vlakken, gewoon steengoed in.
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het al toegegeven.
Het is het WK-74.
Nederland won de prijs van het hele toernooi. Maar de moffen waren in de finale net iets beter.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje haalt het op alle fronten niet bij Raffaëla..
zo had ik het nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Goed teken! Iedereen belt voor Raffa!
Met bellen maak je kans op een autoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Wat is het 'leukste'?
Ik moet natuurlijk wel waar voor m'n geld krijgen en er van kunnen genieten hè.
Je weet het nooit Sven. Sympathiestemmen kunnen een hoop schelen en misschien zijn de Flora-sms'ers fanatieker dan ooit. Raffa was no doubt de beste vanavond, maar dat garandeert niet dat ze wint.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
ze heeft keelonstekingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje haalt het op alle fronten niet bij Raffaëla..
Hier geen problemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kreeg m'n smsje niet verstuurd.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kreeg m'n smsje niet verstuurd.![]()
Dat heb ik tijdens de liveshows al genoeg gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor kaas + mosterd en CHIPS !!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens de liveshows al genoeg gehad.
Ik ben het met je eens. Met als toevoeging dat Raf gewoon meer een ster is dan buurmeisje Floortje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb Floortje altijd als winnaar gezien, en vind haar over de hele serie beter... maar Raffaëla was zoveel beter deze show. Bij dat laatste nummer veegde ze de vloer aan met de versie van Floortje. Die uithaal was fenomenaal.
Blijft wel een kutnummer.
Raffaëla maakt me ook nog steeds elke keer aan het lachen, Floortje mist dat.
Je voorspellingen zijn meestal waarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Ben bang dat het een duidelijke zaak gaat worden..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Danzig het volgende:
Gaat spannend worden ben ik bang
Ja... en daarnaast kijkt Floortje altijd alsof ze moet poepenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Met als toevoeging dat Raf gewoon meer een ster is dan buurmeisje Floortje.
dat was ook gewoon geweldig gezongenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
Door het laatste nummer van Raf was ik echt helemaal om eigenlijk!
Krijgen we dan ook foto's van jou en haar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Dit is geen voorspelling maar waarneming.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je voorspellingen zijn meestal waar.
.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voor het eerst met Idols ooit gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |