Maar dat gingen de voetbalfans ook toen Herman, Claudia en consorten op de stip stonden.quote:
Boris komt binnenkort met een nieuw albumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef Gia het volgende:
Misschien is het voor Floortje maar beter om tweede te worden.
Wat horen we nog van Boris? Niks toch!
Laat Raffa maar vast zitten aan al die verplichtingen, dan breekt Floortje wel door als Raffa met zwangerschapsverlof is.
Maar goed, ik ga wél stemmen op Floor!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, ik hoor daar wat kraken....
Oh, het is John Lennon die zich omdraait in zijn graf.
Pruttelbig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Cee het volgende:
OOOhooooh. Dat doe je niet bij Imagine. En lachen ook niet. Pruttelbig!
Mochten ze dat niet zelf uitkiezen danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is oneerlijk, Floortje krijgt een mooier nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wat een schande. Ik heb ook liever dat mijn zoon thuiskomt met een meisje dat na een maand al zwanger isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Ik vind Floortje een beetje braaf."
"Ik vind Floortje een beetje de perfecte schoondochter.".
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Cee het volgende:
Pruttelbig!
volgens mij mag ze zelf niet kiezen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze had Imagine beter niet kunnen doen, maar het klinkt wel aardig.
Dat doet ze inderdaad SUPER GOEDquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Danzig het volgende:
Wow, dit klinkt goed! Ze maakt er ook een 'eigen' nummer van, top!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef imago het volgende:
Zoals mijn vriend zegt "Floortje is stuk"
Moet die zoon zich maar kunnen beheersen. Hij was de gene die kwam!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wat een schande. Ik heb ook liever dat mijn zoon thuiskomt met een meisje dat na een maand al zwanger is
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Cee het volgende:
Stem John 5656.
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Danzig het volgende:
Wow, dit klinkt goed! Ze maakt er ook een 'eigen' nummer van, top!
Jeeeej, Raffa! *klap* *klap* *klap*.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
Kippenvel, Mag ik een applaus voor het Idool!!
Jij vind alles wat ze doet perfectquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
Kippenvel, Mag ik een applaus voor het Idool!!
Waarom doe jij niet mee?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.
Je kan het inderdaad niet beter, maar wel op je eigen manier en dat heeft Floortje heel erg goed gedaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.
Ja, hehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet die zoon zich maar kunnen beheersen. Hij was de gene die kwam!
Plastischquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het commentaar van Jerney niet. Was het nou positief of negatief?
Dat vraag ik me altijd af bij Jerney...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Moet je op haar gezichtsuitdrukkingen lettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
die je al 1000 keer heb gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, aditiekandidaten in de backstage zometeen![]()
Van mij hoef je niet te zingen, alleen te dansen zoals in je avaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen hoor.Alleen in de badkamer.
die zijn altijd hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef Quara het volgende:
[..]
Moet je op haar gezichtsuitdrukkingen letten![]()
Ik stem vóór!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef Quara het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te zingen, alleen te dansen zoals in je ava
Alles wat goed is is al geweestquote:
Ow. ok. jij mag eerst.quote:
Bedankt Lynx, hoe kon ik dat overslaanquote:
Du'h... en haar antwoorden ook. Althans je kan ze niet interpreteren....quote:
Je vergeet dat er al vanaf 20.00 gestemd mag worden!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef Cee het volgende:
Nou kan Raffaela straks als laatste dat baggernummer gaan doen wat bij niemand nog lekker in het gehoor ligt, en dan heeft men nog het Imagine van Floortje in het geheugen dat dan blijkbaar 'kippenvel' is, en dan stemt men op Florus natuurlijk. En dan heb ik toch gelijk in mijn prono en komt het allemaal goed met de wereld, ook al wint de verkeerde.
Je wordt er gewoon bang van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geniale reclame, van de belastingdienst..
Nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef Skwish het volgende:
Is er ook ergens een internetstream voor vanavond?
Ah oh ja! Gelukkig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je vergeet dat er al vanaf 20.00 gestemd mag worden!
Na DIsco Inferna had Raffa de eerste 100.000 stemmen al binnen..
Ik zit anders nog met Disco Inferno in m'n kop.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef Cee het volgende:
Nou kan Raffaela straks als laatste dat baggernummer gaan doen wat bij niemand nog lekker in het gehoor ligt, en dan heeft men nog het Imagine van Floortje in het geheugen dat dan blijkbaar 'kippenvel' is, en dan stemt men op Florus natuurlijk. En dan heb ik toch gelijk in mijn prono en komt het allemaal goed met de wereld, ook al wint de verkeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |