quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Cee het volgende:
Stem John 5656.
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Danzig het volgende:
Wow, dit klinkt goed! Ze maakt er ook een 'eigen' nummer van, top!
Jeeeej, Raffa! *klap* *klap* *klap*.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
Kippenvel, Mag ik een applaus voor het Idool!!
Jij vind alles wat ze doet perfectquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
Kippenvel, Mag ik een applaus voor het Idool!!
Waarom doe jij niet mee?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.
Je kan het inderdaad niet beter, maar wel op je eigen manier en dat heeft Floortje heel erg goed gedaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.
Ja, hehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet die zoon zich maar kunnen beheersen. Hij was de gene die kwam!
Plastischquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het commentaar van Jerney niet. Was het nou positief of negatief?
Dat vraag ik me altijd af bij Jerney...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Moet je op haar gezichtsuitdrukkingen lettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |