Touché.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och, je vond Serge ook leuk, dus je (wan)smaak zijn we al gewend..
Ik hoop niet dat dr stem het begeeft, dat zou ontzettend unfair zijn.quote:
Yeah! gaat weer komisch worden!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig, zometeen Koefnoen op 2!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och, je vond Serge ook leuk, dus je (wan)smaak zijn we al gewend..
Ze krijgt nu sowieso al sympathiestemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dr stem het begeeft, dat zou ontzettend unfair zijn.
idd, dat zou echt jammer zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Komt Marco dalijk weer langs gehuppeldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
Een bijzonder duet met 2 hele grote artiesten
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
Ik gok, Gavin deGraw en Lucie Silvas.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
Een bijzonder duet met 2 hele grote artiesten
Goed plan, bakkie thee!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik hou wel gewoon van zulke nummers.... ben niet voor niets Westlife van geweest
Zo eerst even een bakkie thee zetten
That's life.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bedoelt alle mensen die dan uit medelijden op haar gaan stemmen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Floortje klonk wel slecht ja, bij dat gesprekje met Martijn. Zou erg jammer zijn...
whehe, inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef lady23 het volgende:
Hmmm konden ze het liedje niet bewaren voor het songfestival. Wat een zeikliedje zeg
200%! Ze moet gewoon winnen, ondanks haar keel! wat je nu wel erdoorheen begint te horenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! * -Hans- staat 100% achter Floortje!![]()
Oh jah?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Toeps het volgende:
Zie mij in het witte jurkje achter bij t boeket.
Ik ben bang Marco B. en die Italiaan waar die nu een hit mee heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Vivi het volgende:
Wie zouden die artiesten zijn?
Begin toch een beetje bang te worden dat het straks mega fout gaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
200%! Ze moet gewoon winnen, ondanks haar keel! wat je nu wel erdoorheen begint te horen
Ook dat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt alle mensen die dan uit medelijden op haar gaan stemmen...
Nee hoor, Marco is al geweest, er komen nu nog twee internationale artiesten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik ben bang Marco B. en die Italiaan waar die nu een hit mee heeft
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, Marco is al geweest, er komen nu nog twee internationale artiesten...
Andrea Bocelliquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik ben bang Marco B. en die Italiaan waar die nu een hit mee heeft
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:54 schreef Danzig het volgende:
Ik hoop wel dat Floortje wint, ze heeft gewoon het meest constant erg goed gepresteerd, dit in tegenstelling tot Rafealla, die teveel 'schommelt'.
Nee die van jou is lekker.quote:
Wijst naar Lynxquote:
Gewoon klote dat FLoortjes tegenslag precies tijdens de finale valtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:54 schreef Danzig het volgende:
Ik hoop wel dat Floortje wint, ze heeft gewoon het meest constant erg goed gepresteerd, dit in tegenstelling tot Rafealla, die teveel 'schommelt'.
Kamillethee en een Croque Monsieur in de oven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
zo lekke rbakkie groene thee en liga continue...
EN Idols.....
Wat kan het leven toch bruisend zijn hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
zo lekke rbakkie groene thee en liga continue...
EN Idols.....
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
Zul je zien, zijn Jim en Jamai de artiesten..
Croque Monsieur, ik krijg hongerrrrrr.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kamillethee en een Croque Monsieur in de oven..
Beetje flauw van Jeroen Kijk in de Vegte.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Harm weet zelfs speciaal voor deze gelegenheid zijn teksten te onthouden
Beetje afwisseling.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
Niet eerst de singel?
2x dat gedrocht achter elkaar is niet aan te horen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
Niet eerst de singel?
En dan ook nog eens zo'n shirt icm met haar buikje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word er echt misselijk van als ik haar zo quasi-sexy zie doen.
En ook nog eens bagger gezongen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef chansadres het volgende:
Raff is slecht!! Het klinkt niet...
Ja een 6- en een kus van de jufquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ze deed het gewoon leuk...
Precies!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ze deed het gewoon leuk...
Dan zou ze WEL eens verrassend uit de hoek komen voor de verandering.quote:
Ranzig idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Tasha het volgende:
Volgende keer moet ze even haar oksels scheren.
Topper, bedankt!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Koefnoen op 2!
Er is ook iets op talpaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Koefnoen op 2!
'En nu Rafaela die haar oksels gaat scheren.'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Tasha het volgende:
Volgende keer moet ze even haar oksels scheren.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
'En nu Rafaela die haar oksels gaat scheren.'
SCHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Jerney :
'Mooi gedaan Rafaela maar ik had meer hoge tonen van je verwacht.'
''Ik vind Raffa een aandachtshoer.''quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Ik vind Floortje een beetje braaf."
"Ik vind Floortje een beetje de perfecte schoondochter.".
jhahahahaha ze geeft te perfecte antwoordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'En nu Rafaela die haar oksels gaat scheren.'
SCHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Jerney :
'Mooi gedaan Rafaela maar ik had meer hoge tonen van je verwacht.'
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:05 schreef Vivi het volgende:
Die neplach van Floortje, bah, ik vind 'r schijnheilig.
Uitstel van executie is dit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:05 schreef Yeahinho het volgende:
Al dat gezever er omheen. Laat ze toch zingen joh!
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Teveel geblaat, te weinig gezang van Raffa.
jah ze hadden beter dit in de backstage kunnen doen. en tijdens de liveshow gewoon lekker veel zang....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:05 schreef Yeahinho het volgende:
Al dat gezever er omheen. Laat ze toch zingen joh!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef Gia het volgende:
Misschien is het voor Floortje maar beter om tweede te worden.
Wat horen we nog van Boris? Niks toch!
Laat Raffa maar vast zitten aan al die verplichtingen, dan breekt Floortje wel door als Raffa met zwangerschapsverlof is.
Maar goed, ik ga wél stemmen op Floor!
daarom is ze nu ook zo schor hahahahahahaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
Imagine? Plsss
Maar dat gingen de voetbalfans ook toen Herman, Claudia en consorten op de stip stonden.quote:
Boris komt binnenkort met een nieuw albumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:06 schreef Gia het volgende:
Misschien is het voor Floortje maar beter om tweede te worden.
Wat horen we nog van Boris? Niks toch!
Laat Raffa maar vast zitten aan al die verplichtingen, dan breekt Floortje wel door als Raffa met zwangerschapsverlof is.
Maar goed, ik ga wél stemmen op Floor!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, ik hoor daar wat kraken....
Oh, het is John Lennon die zich omdraait in zijn graf.
Pruttelbig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Cee het volgende:
OOOhooooh. Dat doe je niet bij Imagine. En lachen ook niet. Pruttelbig!
Mochten ze dat niet zelf uitkiezen danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is oneerlijk, Floortje krijgt een mooier nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wat een schande. Ik heb ook liever dat mijn zoon thuiskomt met een meisje dat na een maand al zwanger isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef Cee het volgende:
Pruttelbig!
volgens mij mag ze zelf niet kiezen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze had Imagine beter niet kunnen doen, maar het klinkt wel aardig.
Dat doet ze inderdaad SUPER GOEDquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Danzig het volgende:
Wow, dit klinkt goed! Ze maakt er ook een 'eigen' nummer van, top!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:08 schreef imago het volgende:
Zoals mijn vriend zegt "Floortje is stuk"
Moet die zoon zich maar kunnen beheersen. Hij was de gene die kwam!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wat een schande. Ik heb ook liever dat mijn zoon thuiskomt met een meisje dat na een maand al zwanger is
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Cee het volgende:
Stem John 5656.
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:09 schreef Danzig het volgende:
Wow, dit klinkt goed! Ze maakt er ook een 'eigen' nummer van, top!
Jeeeej, Raffa! *klap* *klap* *klap*.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
Kippenvel, Mag ik een applaus voor het Idool!!
Jij vind alles wat ze doet perfectquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
Kippenvel, Mag ik een applaus voor het Idool!!
Waarom doe jij niet mee?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.
Je kan het inderdaad niet beter, maar wel op je eigen manier en dat heeft Floortje heel erg goed gedaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is een nummer van een grootheid, daar moet je niet aan gaan kutten, dat kun je niet beter.
Ja, hehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet die zoon zich maar kunnen beheersen. Hij was de gene die kwam!
Plastischquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het commentaar van Jerney niet. Was het nou positief of negatief?
Dat vraag ik me altijd af bij Jerney...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Moet je op haar gezichtsuitdrukkingen lettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
die je al 1000 keer heb gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, aditiekandidaten in de backstage zometeen![]()
Van mij hoef je niet te zingen, alleen te dansen zoals in je avaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen hoor.Alleen in de badkamer.
die zijn altijd hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef Quara het volgende:
[..]
Moet je op haar gezichtsuitdrukkingen letten![]()
Ik stem vóór!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef Quara het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te zingen, alleen te dansen zoals in je ava
Alles wat goed is is al geweestquote:
Ow. ok. jij mag eerst.quote:
Bedankt Lynx, hoe kon ik dat overslaanquote:
Du'h... en haar antwoorden ook. Althans je kan ze niet interpreteren....quote:
Je vergeet dat er al vanaf 20.00 gestemd mag worden!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef Cee het volgende:
Nou kan Raffaela straks als laatste dat baggernummer gaan doen wat bij niemand nog lekker in het gehoor ligt, en dan heeft men nog het Imagine van Floortje in het geheugen dat dan blijkbaar 'kippenvel' is, en dan stemt men op Florus natuurlijk. En dan heb ik toch gelijk in mijn prono en komt het allemaal goed met de wereld, ook al wint de verkeerde.
Je wordt er gewoon bang van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geniale reclame, van de belastingdienst..
Nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef Skwish het volgende:
Is er ook ergens een internetstream voor vanavond?
Ah oh ja! Gelukkig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je vergeet dat er al vanaf 20.00 gestemd mag worden!
Na DIsco Inferna had Raffa de eerste 100.000 stemmen al binnen..
Ik zit anders nog met Disco Inferno in m'n kop.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:13 schreef Cee het volgende:
Nou kan Raffaela straks als laatste dat baggernummer gaan doen wat bij niemand nog lekker in het gehoor ligt, en dan heeft men nog het Imagine van Floortje in het geheugen dat dan blijkbaar 'kippenvel' is, en dan stemt men op Florus natuurlijk. En dan heb ik toch gelijk in mijn prono en komt het allemaal goed met de wereld, ook al wint de verkeerde.
Je werd afgeleid door je eigen avatar denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bedankt Lynx, hoe kon ik dat overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |