Meest gequote post van TS:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef Jaco90 het volgende:
Ik weet dit klinkt waarschijnlijk allemaal heel puberig en kinderachtig enzo, maar ik word gek. Ik heb om een of ander dom ruzie'tje paar maanden geleden héél erg ruzie met een enorme hooligan groep. Nu heb ik gister met een meisje gezoend waarvan ze zei de EX was van een van die gasten. Nu blijkt dus dat niet helemaal waar te zijn.. Die groep wil nu dus mij en mijn huis helemaal verbouwen. En ik ben doods-bang. Het enige waar ik op het moment nog aan denk is zelfmoord, het klinkt heel erg enzo zelfmoord.. maar eigelijk zie ik het op dit moment niet zo verschrikkelijk in. Ik kom gewoon ooit wel weer terug.
Kanker..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En nee ze hebben niks beters te doen. Ze hebben 1 x een hele vrijdagavond van 17:00 tot 03:00 mij lopen zoeken.
Ze weten denk ik toch niet waar hij woont, en ik denk er wel aan om nu naar hem toe tegaan.. want voor mij zijn ze bang ofzo omdat ik hun leider in de ballen heb geschopt.quote:
Swa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef veldmuis het volgende:
kk toppic kk reekz egt neger kk neger dwc!
Hooligansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Hoe heet die groep nu van ze dan?
VB.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Vruchtenbuurt Hooligans.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Ewa ah kk zebie, kaolo zehmel opdonderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef Koenz0r het volgende:
ik kom je halen Ruige rijder, deel twee eerder openen!
Sidder en beef! Je gaat eraan! WALLAH!
de binkiesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
als je dat nog een keer doetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ze weten denk ik toch niet waar hij woont, en ik denk er wel aan om nu naar hem toe tegaan.. want voor mij zijn ze bang ofzo omdat ik hun leider in de ballen heb geschopt.![]()
Ja, maar waar staat het voor.quote:
ruige rekels?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef narcissist het volgende:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ewa ah kk zebie, kaolo zehmel opdonderen.
Met een bugs uit het raam.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef Nevermind het volgende:
Kan Jaco niet gewoon al zijn vrienden er bij halen?
of zitten die allemaal met een verrekijker en een zak popcorn zijn huis in de gaten te houden?
Bugs wil hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef narcissist het volgende:
[..]
Met een bugs uit het raam.Pret verzekerd.
Sukkel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef Koenz0r het volgende:
Kut man, allemaal die zelfde avatars, elke keer als ik moet scrollen, scroll ik 5 x over mijn eigen text heen
Ventjes Batsen?quote:
Tja, er zitten ook wel erg veel gamenerdos op fok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef Koenz0r het volgende:
Kut man, allemaal die zelfde avatars, elke keer als ik moet scrollen, scroll ik 5 x over mijn eigen text heen
Je mattiez op een condeleanceregister:quote:
Puike lui!quote:VB BOYS VRUCHTENBUURT :: 21 december 2005 14:36
Familie en vrienden gecondoleerd met dit verschrikkelijke
verlies.
Wij leven zeer met jullie mee.
Mitchell rust zacht
welke van de tweequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef HassieBassie het volgende:
[afbeelding]
Staat dat snolletje waar het allemaal om is begonnen hier misschien bij?
Geil wijf, voor zo'n broekiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef HassieBassie het volgende:
[afbeelding]
Laat mij raden, TS is die nicht in het roze?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef HassieBassie het volgende:
[afbeelding]
Als ze een insecten-fobie hebben zou het nog werken ook!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef narcissist het volgende:
[..]
Met een bugs uit het raam.Pret verzekerd.
Dan zou het wel een groep negers zijn, die grote bek zou ze toch niet voor niks hebben gekregen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef HassieBassie het volgende:
[afbeelding]
Man, ik woon bij je om de hoekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef Jaco90 het volgende:
Vruchtenbuurt dus.
Als ze al zwichten voor een anti-hooligan groepering..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:08 schreef Sloavink het volgende:
VB staat voor Vruchtenbuurt. Vroeger was het VBH, dus vruchtenbuurt hooligans. maar nu ze problemen hebben met anti-hooligan groeperingen hebben ze hun naam veranderd.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:08 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Ik moet ook wel toegeven dat zo'n hoofd klappen uitlokt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:09 schreef Iceking het volgende:
Post es pics van de VB-gangsters
H1 ???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Man, ik woon bij je om de hoekLaat ff weten als ze bij je voor de deur staan, dan rij ik ze wel ff allemaal omver in me nieuwe Hummer
![]()
Ik wilde net zeggen, anders heb je groenlinks voor je deur staanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ze al zwichten voor een anti-hooligan groepering...
Anti-hooligan groeperingen in DH zijn nogal.. uuhm.. naja groot.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ze al zwichten voor een anti-hooligan groepering...
Doe eens wat nuttigs met je laatste uurtjes!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:10 schreef Jaco90 het volgende:
Geen idee of ik foto's van hun kan vinden.
Maakt niet uit, tijd zatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:10 schreef Sloavink het volgende:
Poeh dat word zoeken..
Ga bij eentje dan, geez, wat ben je hulpeloosquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Anti-hooligan groeperingen in DH zijn nogal.. uuhm.. naja groot.
quote:Een 16-jarige jongen uit Den Haag is rond 18.00 in een ziekenhuis overleden, nadat hij een paar uur eerder ernstig gewond raakte bij een vechtpartij. Een groep hooligans beukte het huis in rond 17.30. Toen de vader de deur opende, drongen de hooligans het huis binnen.
De groep liep naar de computer waar de 16-jarige lag te fok!ken. Bij een vechtpartij die volgde raakte de jongen ernstig gewond. Het slachtoffer werd naar een ziekenhuis in Den-Haag overgebracht, maar medische hulp mocht niet meer baten. De 'bezoekers' zijn er na de vechtpartij vandoor gegaan. De politie heeft een rechercheteam opgestart die de zaak onderzoekt.
Bel die Anti-hooligan groep dan op, zeg dat er hooligans voor je deur staan. Alweer een oplossing.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Vruchtenbuurt!? Daar wonen toch alleen maar hockey'ers die Lodenwijk, Florisjan en Annemarie-Claire heten? Heb die halflangharige papkindjes zich opeens verenigd in een hooligangroep?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:08 schreef Sloavink het volgende:
VB staat voor Vruchtenbuurt. Vroeger was het VBH, dus vruchtenbuurt hooligans. maar nu ze problemen hebben met anti-hooligan groeperingen hebben ze hun naam veranderd.
Ze staan toch niet voor zijn deurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:12 schreef narcissist het volgende:
[..]
Bel die Anti-hooligan groep dan op, zeg dat er hooligans voor je deur staan. Alweer een oplossing.
post het bericht vast!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef freiss het volgende:
Shiit, jij zit diep in de problemen jongen
Ja bijvoorbeeld, ook al vermoed ik dat zelfs MacGyver deze groep ook wel aankan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:12 schreef Koenz0r het volgende:
Zo een soort A-TEAM achtig iets bedoel je narcissist?
Ik heb nog nooit van 'Anti-hooligan groeperingen' gehoort...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Den Haag heeft drie ziekenhuizen, en een zwaar gewonde brengen ze naar Alkmaarquote:
je kan het op voetbal terugkoppelenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Is Fok!kers neer slaan een sport dan?![]()
A-team maakt allemaal boobytraps.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ze staan toch niet voor zijn deur![]()
Voor je het weet wordt jij knockout geslagen door Annemarie-Claire der dwarsfluitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vruchtenbuurt!? Daar wonen toch alleen maar hockey'ers die Lodenwijk, Florisjan en Annemarie-Claire heten? Heb die halflangharige papkindjes zich opeens verenigd in een hooligangroep?![]()
Agree, en dan alles filmen en er een serie van maken. Wie weet er nog een leuke naam voor de serie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Sloavink het volgende:
We moeten gewoon een knokploeg opzetten.
We doen geen randverschijnselenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
je kan het op voetbal terugkoppelen
whehehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:14 schreef HassieBassie het volgende:
Ik krijg trouwens net een smsje, of ik zin heb om mee te gaan iemand op zn bek te stompen. Het zal toch niet waar zijn he![]()
Dat is de Vogelwijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vruchtenbuurt!? Daar wonen toch alleen maar hockey'ers die Lodenwijk, Florisjan en Annemarie-Claire heten? Heb die halflangharige papkindjes zich opeens verenigd in een hooligangroep?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Den Haag heeft drie ziekenhuizen, en een zwaar gewonde brengen ze naar Alkmaar![]()
Ik zeg het je: iedereen is bang voor Hooligans![]()
Ik krijg trouwens net een smsje, of ik zin heb om mee te gaan iemand op zn bek te stompen. Het zal toch niet waar zijn he![]()
Luisters, zolang TS een stukkie tape heeft, een PVC buis, en wat piepschuim is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:14 schreef narcissist het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, ook al vermoed ik dat zelfs MacGyver deze groep ook wel aankan.
Vind je het gekquote:Een 16-jarige jongen uit Den Haag is rond 18.00 in een ziekenhuis overleden, nadat hij een paar uur eerder ernstig gewond raakte bij een vechtpartij. Een groep hooligans beukte het huis in rond 17.30. Toen de vader de deur opende, drongen de hooligans het huis binnen.
De groep liep naar de computer waar de 16-jarige lag te fok!ken. Bij een vechtpartij die volgde raakte de jongen ernstig gewond. Het slachtoffer werd naar een ziekenhuis in Alkmaar overgebracht, maar medische hulp mocht niet meer baten. De 'bezoekers' zijn er na de vechtpartij vandoor gegaan. De politie heeft een rechercheteam opgestart die de zaak onderzoekt.
Ze zien er wel wat anders uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef nightfall het volgende:
een kleine sfeerimpressie voor ts ze'n woning
[afbeelding]
Zie ik daar scooterkneus JS ? Junkiesetzie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef nightfall het volgende:
een kleine sfeerimpressie voor ts ze'n woning
[afbeelding]
Dat is idd nog een stapje erger.quote:
Jimi word zelf ook bedreigd door hun, en hij is een mietje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef freiss het volgende:
Of je haalt je matti Jimi er even bij Jaco!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef freiss het volgende:
Of je haalt je matti Jimi er even bij Jaco!
http://www.xs.to ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Jaco90 het volgende:
Foto's gevonden.. Iemand ergens een plek waar ik ze kan dumpe?
Vroeger wel, nu is het een typisch geval van verloederingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:17 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat is idd nog een stapje erger.
Vruchtenbuurt staat in DH toch echt bekend als ook zo'n buurt.
Post ook even wat msn adressenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Jaco90 het volgende:
tinypicquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Jaco90 het volgende:
Een kerel heeft altijd hetzelfde Lonsdale shirt aanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbh2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zijn dit de gasten die je komen opzoeken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
Ze halen alleen andere hooligans erbij. En overmacht verlies je meestal nogal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef filmfreek het volgende:
En je bent bang van dat soort knulletjes?![]()
![]()
Hij is zelf ook zo'n knulletje, en zij zijn met meerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef filmfreek het volgende:
En je bent bang van dat soort knulletjes?![]()
![]()
Neophyte geak..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Sloavink het volgende:
Ze zijn zijn wel met wat meer hoor, en ze dragen enge lonsdale jasjes..
wh00t!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
Haha, geweldig man!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
Maar ff serieus, deze gassies komen echt Midden Noord niet opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ze halen alleen andere hooligans erbij. En overmacht verlies je meestal nogal.
Straight from the 'hoodquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef Xebrozius het volgende:
Gaan we nog bloed zien of wat?Dit duffe gezemel vind ik niet boeiend...
We boden de TS al aan zijn webcam bij de deur op te hangen, ingeval ze op hem gaan inbeukenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef Xebrozius het volgende:
Gaan we nog bloed zien of wat?Dit duffe gezemel vind ik niet boeiend...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef -Jewcookie- het volgende:
waar blijven die hotmail adressen nou ?
De enige hersencel die ze bezitten staat ingesteld op KILL KILL KILLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef narcissist het volgende:
Nu snap ik ook waarom ze ze hele avonden op de straat rondzwerven zoekend naar 1 persoon.
Geen webcam meer heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
We boden de TS al aan zijn webcam bij de deur op te hangen, ingeval ze op hem gaan inbeuken
Is die kerel met die Lonsdale trui, links, nu tegen zijn vriendje aan het rijden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ken ze amper..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Hey geef eens wat meer info over die gasten...kunnen ons er even mee bemoeien
Iel, vieze impotente homo'squote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:25 schreef narcissist het volgende:
[..]
Is die kerel met die Lonsdale trui, links, nu tegen zijn vriendje aan het rijden?
is dat de baasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef Sloavink het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06106/vbhschop.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Noem eens een naam (nickname) dan kunnen we even zelf op partymania zoekenquote:
welke?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat er een gast bij is die flink hard slaat.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef tonks het volgende:
Ja TS, je hebt de foto's van die gasten ook al geplaatst nu nog ff de msn adressen!
Ok wach ik bel Kees met z'n Kankerkachel wel ff op hij wil komen helpen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Nou, hier plaatsen!quote:
Zo een gast die eerst zijn arm naar achter haalt, en dan met zijn logge fatsige lichaam een klap verdeeld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ik ga ze juist opjutten!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef narcissist het volgende:
Paas die MSN-adressen nu. Ze worden ineens toegevoegd door 10 man die ze keihard verrot schelden, ze maken je niks meer.
waardoor je genoeg tijd heb om weg te duikenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Zo een gast die eerst zijn arm naar achter haalt, en dan met zijn logge fatsige lichaam een klap verdeeld.
Die vuisten zie je in slomotion op je afkomen.
Kan niet, zijn hoer is terug van vakantiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok wach ik bel Kees met z'n Kankerkachel wel ff op hij wil komen helpen...
Nu krijgen we ze niet meer.quote:
mits nuchterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Zo een gast die eerst zijn arm naar achter haalt, en dan met zijn logge fatsige lichaam een klap verdeeld.
Die vuisten zie je in slomotion op je afkomen.
Zo van:quote:
zou ze idd een paar klappen waard zijn....?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Raar dat er nog niet gevraagd is om de foto van het meisje / de hoer in kwestie. Of heb ik dat gemist?
Nou, bij deze iig.
quote:Een 15-jarige jongen uit Den Haag is rond 18.00 in een ziekenhuis overleden, nadat hij een paar uur eerder ernstig gewond raakte bij een vechtpartij. Een groep hooligans beukte het huis in rond 17.30. Toen de vader de deur opende, drongen de hooligans het huis binnen.
De groep liep naar de computer waar de 16-jarige lag te fok!ken. Bij een vechtpartij die volgde raakte de jongen ernstig gewond. Het slachtoffer werd naar een ziekenhuis in Den-Haag overgebracht, maar medische hulp mocht niet meer baten. De 'bezoekers' zijn er na de vechtpartij vandoor gegaan. De politie heeft een rechercheteam opgestart die de zaak onderzoekt.
Whahahahhaquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man gaapt.
Gil even wanneer er wat staat te gebeuren...
Kijk een kenner!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef haphaphap het volgende:
Jezus hoe jong ben jedie gasten zijn echt kneuzen en ik ken ze omdat ze altijd in de marathon komen, ze stellen niks voor die vruchtenbuurt kneuzen. Meeste komen trouwens uit oud-waldeck en hovy-buurt
De shell dak hooligansquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef haphaphap het volgende:
Jezus hoe jong ben jedie gasten zijn echt kneuzen en ik ken ze omdat ze altijd in de marathon komen, ze stellen niks voor die vruchtenbuurt kneuzen. Meeste komen trouwens uit oud-waldeck en hovy-buurt
zo van, vliegt dat mes zo wegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Paltos het volgende:
Nou nog niet pfff-en, misschien heeft één van die boefjes wel een vlindermes!
Ze hebben vlindermessen, gummi-knuppels, en 1 gast heeft zelfs pepper-spray.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Paltos het volgende:
Nou nog niet pfff-en, misschien heeft één van die boefjes wel een vlindermes!
heel arsenaal dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ze hebben vlindermessen, gummi-knuppels, en 1 gast heeft zelfs pepper-spray.
Haha ik vind ze wel aardig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:39 schreef Sloavink het volgende:
[..]
1 ding weet ik van hun, daar moet je echt geen ruzie mee hebben.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ze hebben vlindermessen, gummi-knuppels, en 1 gast heeft zelfs pepper-spray.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef narcissist het volgende:
Ze staan dus voor je huis, jij belt de politie. Zij worden gepakt omdat ze ook nog eens verboden wapens hebben. Papa en mama horen dit, nu mogen ze nooit meer naar buiten.
Ze zijn wel aardig, ik zit met 1 gast uit SDH in de klas.. echt een goede jongen. Ook een leuk detail is dat hij ex- nederlands kampioen jeugdtaikwando is.quote:
Van Funda.nlquote:De Vruchtenbuurt is een wijk in Den Haag in stadsdeel Segbroek alhoewel anderen de wijk indelen in Loosduinen. Bijna alle straten hebben de naam van een vrucht. De wijk is hoofdzakelijk vlak voor de Tweede Wereldoorlog gebouwd en er staan dus veel zgn. 'jaren 30 huizen', al dan niet opgedeeld in boven- en benedenwoning. Voor bebouwing was het een tuinbouwgebied. Het werd een typische middenklassewijk.
Een benzinestation en daar dan zeg maar de bovenkant van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef tonks het volgende:
Wat is de shell dak nou weer
Nee man je lost je eigen probleempjes maar op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Nee joh.. Maar als hun mij zoude helpen..
Aanvulling: ze komen wel eens in http://clubmarathon.nl/ Wie herkent ze tussen de foto's?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Achtergrondinfo voor de liefhebbers:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtenbuurt
[..]
Van Funda.nl
Op #3 in de top 3 "lifestyle typen" Financieel beperkten...
Ja die hangen de hele dag op het dak.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Een benzinestation en daar dan zeg maar de bovenkant van.
Was ook geen serieuze opmerking.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Nee man je lost je eigen probleempjes maar op.
Die wijvenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Aanvulling: ze komen wel eens in http://clubmarathon.nl/ Wie herkent ze tussen de foto's?
Dat benzine station is als het ware in een soort heuvel gebouwd, op die heuvel ligt een pleintje met bankjes. vandaar shelldak hooligans.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef narcissist het volgende:
[..]
Ja die hangen de hele dag op het dak.![]()
Jezus, wat een kindertent.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Aanvulling: ze komen wel eens in http://clubmarathon.nl/ Wie herkent ze tussen de foto's?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:45 schreef narcissist het volgende:
[..]
Die wijvenDie blijven nog droog in de regen, jezus wat lelijk.
Woonde ik vroeger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef haphaphap het volgende:
Nou wauw wat zijn ze daar stoer, waren nooit stoer genoeg om richting houtwijk te komenen in club marathon stellen ze helemaal niks voor
OMG! Marathon-nightquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:45 schreef narcissist het volgende:
[..]
Die wijvenDie blijven nog droog in de regen, jezus wat lelijk.
Gadverdammequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft TS met één van deze schoonheden speeksel uitgewisseld?
En je kent de VB Hooligans niet? Of zit je er zelfs soms bij? Vertel het ons.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef ChOas het volgende:
Huh ? Ik woon al jaren in de vruchtenbuurt!
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef ChOas het volgende:
Huh ? Ik woon al jaren in de vruchtenbuurt!
Pjee... dat zijn zijn gastjes die nu 'meneer' tegen me zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
En je kent de VB Hooligans niet? Of zit je er zelfs soms bij? Vertel het ons.
Matig.quote:
Ik ookquote:
Beter weet jij waar ze allemaal wonen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee... dat zijn zijn gastjes die nu 'meneer' tegen me zeggen
Wie nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Beter weet jij waar ze allemaal wonen..
Funda denkt daar anders over!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit is een goede buurt hoor. Middenklas wit.
Er gebeurt hier nooit wat![]()
Ze hebben wel exclusieve shoppers hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Funda denkt daar anders over!
Tijdschriften (met abonnement)
Libelle
Margriet
Donald Duck
Woont nog steeds 99% autochtoon.. vooral doorstarters.. kleine gezinnetjes met 1 kind enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef haphaphap het volgende:
In ieder geval woonde er (weet neit hoe het nu is) haast geen mocro's, de enige gangsta-wannabe's die er woonde was dat duindorp, binnestad uitschot wat daar naartoe verhuisd was
Ja en 54% verdient bovenmodaal , 45% heeft mbo of hoger en 36% HBO of uni.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Libelle
Margriet
Donald Duck
Dus dat zijn de hooligans in kwestie? Weet je zeker dat ze niet gewoon je pokémon kaarten willen hebben?quote:
Moeders met kinderen misschien? Ja ik weet het ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Libelle
Margriet
Donald Duck
Hij is dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef Sloggi het volgende:
Kunnen we weer terug naar de zichzelf ophangende TS?
Eensch. Valt dus wel mee met die 'hooligans'.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Moeders met kinderen misschien? Ja ik weet het ook niet natuurlijk![]()
Ik zou me pas zorgen maken als de populairste tijdschiften in mijn wijk 'Allah's Grootste' of 'Burqa's voor Beginners' zouden zijn![]()
Kan hij mooi op die 16-jarige hooligans springen.quote:
Denk dat je gelijk hebt. Voor een stad, zijn die huizen best prima.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja en 54% verdient bovenmodaal , 45% heeft mbo of hoger en 36% HBO of uni.
Ik zei het al: middenklas wit.
Afwachten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef Iceking het volgende:
Nou TS, zijn er al nieuwe ontwikkelingen?? Hou het topic wel een beetje levend hè!
Het ligt em eigenlijk aan jezelf. Dat soort mannetjes pakken de zwaksten er altijd uit. Dus TS, doe iets aan je houding en wordt een echte vent!quote:
So? Werken rocks!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb ook een zwaar, zwaar probleem.Ik moet namelijk maandag weer werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel doen alsof, maar vechten kan ik tog niet..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het ligt em eigenlijk aan jezelf. Dat soort mannetjes pakken de zwaksten er altijd uit. Dus TS, doe iets aan je houding en wordt een echte vent!![]()
Ze pakken mij ook altijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het ligt em eigenlijk aan jezelf. Dat soort mannetjes pakken de zwaksten er altijd uit. Dus TS, doe iets aan je houding en wordt een echte vent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |