Meid, van harte gefeliciteerd linksquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik ben gezond
Nou ja, mijn BMI dan he
24,88 om precies te zijn
10 maanden doordeweeks heel gezond eten, en in het weekend ook wat snoepen hebben dus uiteindelijk 20 kilo minder opgeleverd
De komende 3 weken ga ik dit (op de brownies die ik dit weekend om het te vieren ga bakken na) nog even goed volhouden. Daarna ga ik nl een weekje op vakantie, en een kleine buffer om te voorkomen dat mijn BMI daarna weer boven de 25 zit lijkt me geen slecht plan
En daarna wil ik ook gezond blijven eten. Ok, als ik doordeweeks echt een keer enorme behoefte aan een koekje, of hagelslag op mijn brood heb zal ik dat iets makkelijker nemen dan de afgelopen maanden. Maar het hele 'snoepen doe je alleen in het weekend' principe en het eten omdat ik echt trek heb, ipv uit gewoonte, bevalt me eigenlijk prima
Hoi evenstarquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
pluisje lekker hoor..
Kuch zich ook maar even meldt.. hoe en wat is het idee precies.. jullie hebben allemaal zo;n regeltjeheb de op wel gelezen maar een duidelijkere uitleg zou ik wle fijn vinden
![]()
Troel en mij kun je hier bewonderenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef Ripley het volgende:
Ik bene igenlijk wel eens benieuwd naar voor/na foto's van de mensen die zoveel zijn afgevallen, dat moet een enorm verschil zijn! Knap hoor!
Zal als we over een paar weken op vakantie gaan het fototoestel eens aan Rick geven, en dan zorgen dat ik zelf steeds naast Tobias zit/sta, aangezien die meestal het te fotograveren object is hierquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef Ripley het volgende:
Ik bene igenlijk wel eens benieuwd naar voor/na foto's van de mensen die zoveel zijn afgevallen, dat moet een enorm verschil zijn! Knap hoor!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:17 schreef pluisje het volgende:
[..]
Zal als we over een paar weken op vakantie gaan het fototoestel eens aan Rick geven, en dan zorgen dat ik zelf steeds naast Tobias zit/sta, aangezien die meestal het te fotograveren object is hier
Zo is ie goed, moet alleen nog -0,0 achterquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
_Evenstar_ ( 1m65) (36) is 98 Kg, wil 65 Kg wegen zoiets dus![]()
Mag ik er dan bij![]()
Jouw moeder is 76 en jij bent 20??quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Riann het volgende:
mijn moeder is alleen minder zwaar isabeau mijn moeder is 76 en die is nooit dik geweest en die heeft ooit meegedaan met mij aan het akinson dieet en sins dien moet ze ook mee en dan lijnen. Dus die wil er 10 tot 15 kg eraf. Ik ben benieuwd.En nu ga ik naar aquafun
Daar moet je er dan wel reteveel van gehad hebben voor je het erg druk hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef Fannetje het volgende:
Beetje late update, maar door tien minuten gesprekken e.d. erg druk gehad.
Ik snap je zin niet helemaal...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar moet je er dan wel reteveel van gehad hebben voor je het erg druk hebt.
Als 'm moet uitleggen is het niet leuk meer.quote:
Ze zal wel 76 kg zijn. Hoop ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:03 schreef Liejannuh het volgende:
jouw moeder is 76 en jij bent 20??
Is je moeder soms bij een Italiaanse arts geweest??
Overigens geloof ik toch echt meer in een gezond eetpatroon en voldoende bewegen.
Ah, zo. Ik snap 'm. Beetje moe van al die 10 minuten gesprekkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als 'm moet uitleggen is het niet leuk meer.
"tien minuten gesprekken"... 10 minuten... niet veel werk... snap je?
Dat zou idd een stuk logischer zijn!quote:
Gelukkig maar!quote:
Sorry, klopt inderdaad niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Koningin lekker van die 1,6 kg, maar je regeltje is niet compleet. Of je hebt er geen startgewicht in, of geen huidig gewichtKijk even in de OP hoe ze eruit zien.
Echt? Hoezo? Ik vind het juist superleuk qua aankleding en al die lekkere marokkaanse hapjes en zo. En maar 75 euro voor 4 man gisteren, inclusief een flesje wijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel sterkte, ymme. Er wordt je de laatste tijd niet veel bespaard.![]()
De laatste keer dat ik bij de bazar was was ik met een groep die het een paupertent vond, Ripley. Dus ik vond het al niet zo gezellig dat ze alles steeds zaten af te krakenHier is trouwens nergens een sportschool open op zondag
Ik heb er laatst ook om gevraagd bij mijn huisarts, maar hij wilde het niet voorschrijven. Hij had daar 2 redenen voor: 1. het wordt volgens hem niet vergoed door je verzekeraar (en het is behoorlijk duur, zelfs betalen is een rib uit je lijf) en 2. volgens mijn huisarts kent hij niemand die er ook aantoonbaar mee is afgevallen. Volgens hem is het effect maar heel klein.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef Riann het volgende:
Nog even terug te komen op die pillen ze geven een garantie op 11 tot 15 kilo in 12 weken en ik wil er 20 tot 25 kilo kwijt dus dan zou ik in 5 maanden tijd dat kwijt zijn. Ik ga het samen met mijn moeder toch proberen. Zo lukt het toch ook niet. Binnenkort maar eens bellen naar die dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |