Meid, van harte gefeliciteerd linksquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik ben gezond
Nou ja, mijn BMI dan he
24,88 om precies te zijn
10 maanden doordeweeks heel gezond eten, en in het weekend ook wat snoepen hebben dus uiteindelijk 20 kilo minder opgeleverd
De komende 3 weken ga ik dit (op de brownies die ik dit weekend om het te vieren ga bakken na) nog even goed volhouden. Daarna ga ik nl een weekje op vakantie, en een kleine buffer om te voorkomen dat mijn BMI daarna weer boven de 25 zit lijkt me geen slecht plan
En daarna wil ik ook gezond blijven eten. Ok, als ik doordeweeks echt een keer enorme behoefte aan een koekje, of hagelslag op mijn brood heb zal ik dat iets makkelijker nemen dan de afgelopen maanden. Maar het hele 'snoepen doe je alleen in het weekend' principe en het eten omdat ik echt trek heb, ipv uit gewoonte, bevalt me eigenlijk prima
Hoi evenstarquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
pluisje lekker hoor..
Kuch zich ook maar even meldt.. hoe en wat is het idee precies.. jullie hebben allemaal zo;n regeltjeheb de op wel gelezen maar een duidelijkere uitleg zou ik wle fijn vinden
![]()
Troel en mij kun je hier bewonderenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef Ripley het volgende:
Ik bene igenlijk wel eens benieuwd naar voor/na foto's van de mensen die zoveel zijn afgevallen, dat moet een enorm verschil zijn! Knap hoor!
Zal als we over een paar weken op vakantie gaan het fototoestel eens aan Rick geven, en dan zorgen dat ik zelf steeds naast Tobias zit/sta, aangezien die meestal het te fotograveren object is hierquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef Ripley het volgende:
Ik bene igenlijk wel eens benieuwd naar voor/na foto's van de mensen die zoveel zijn afgevallen, dat moet een enorm verschil zijn! Knap hoor!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:17 schreef pluisje het volgende:
[..]
Zal als we over een paar weken op vakantie gaan het fototoestel eens aan Rick geven, en dan zorgen dat ik zelf steeds naast Tobias zit/sta, aangezien die meestal het te fotograveren object is hier
Zo is ie goed, moet alleen nog -0,0 achterquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
_Evenstar_ ( 1m65) (36) is 98 Kg, wil 65 Kg wegen zoiets dus![]()
Mag ik er dan bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |