abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36063655
Mijn moeder heeft gebeld. Maar de assisent kon niets zeggen. De dierenarts belt haar terug.. Tussen 7 en 8 vanavond. Nog langer afwachten dus.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 18:36:25 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36063681
Sjips, akelig dat wachten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 19:52:03 #153
13151 crew  Rewimo
pi_36066011
Ik heb eindelijk een poosje gestept terwijl Christan in bad zat. Heb het steppen afgewisseld met de oefeningen voor mijn rug. Die doet nu zeer maar dat was al. Bovendien kraakt mijn ene knie angstvallig dus maar veel afgewisseld en uiteindelijk een kwartier bezig geweest of zoiets. Het begin is er
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:19:02 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_36077062
Ik heb gisteren mijn rechterringteen (heet dat zo ) knetterhard gestoten aan de toiletpot (nou weet ik waarom er hangende toiletpotten zijn). Eerst 5 minuten staan dansen op mijn andere been, maar toen ging het wel weer een beetje. Maar toch de hele dag er last van gehad. Bert had gekeken, was niet gebroken, want dan doet je teen pijn bij aanraking. Nouja, het zal wel. Dat deed niet pijn, maar met lopen en bewegen en dergelijke allemaal wel.

Gisteravond mijn sokken uitgedaan. Hele teen rood, witte plek erop en hij heeft ongeveer de dikte van mijn dikke teen gekregen En nog steeds pijnlijk.

Zal wel lekker gekneusd zijn dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36077176
He bah, vervelend troel. Misschien moet je maar eens met je rechtringteen naar de huisarts of wachten tot Isa hier is

Nou de uitslag van gisteravond, onze hond heeft geen leukemie
Er was niets in het bloed te vinden

Maar nu moeten we vandaag nog de hele dag in spanning wachten, op de uitslag van het strijkje. Kijken wat daaruit voort is gekomen. We wachten geduldig af... Ik hoop op weer goed nieuws.
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:46:59 #156
80407 glimworm
'The Shining'
pi_36077366
Fijn Imme.. en succes met verder afwachten

en troel.. tenen zijn altijd zo vervelend..Ben zelf ook nogal onhandig en weet wat je mee maakt
Glimmen is een keuze
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:00:13 #157
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36077581

Ik ben gezond

Nou ja, mijn BMI dan he
24,88 om precies te zijn

10 maanden doordeweeks heel gezond eten, en in het weekend ook wat snoepen hebben dus uiteindelijk 20 kilo minder opgeleverd

De komende 3 weken ga ik dit (op de brownies die ik dit weekend om het te vieren ga bakken na ) nog even goed volhouden. Daarna ga ik nl een weekje op vakantie, en een kleine buffer om te voorkomen dat mijn BMI daarna weer boven de 25 zit lijkt me geen slecht plan

En daarna wil ik ook gezond blijven eten. Ok, als ik doordeweeks echt een keer enorme behoefte aan een koekje, of hagelslag op mijn brood heb zal ik dat iets makkelijker nemen dan de afgelopen maanden. Maar het hele 'snoepen doe je alleen in het weekend' principe en het eten omdat ik echt trek heb, ipv uit gewoonte, bevalt me eigenlijk prima
pi_36077664
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:00 schreef pluisje het volgende:

Ik ben gezond

Nou ja, mijn BMI dan he
24,88 om precies te zijn

10 maanden doordeweeks heel gezond eten, en in het weekend ook wat snoepen hebben dus uiteindelijk 20 kilo minder opgeleverd

De komende 3 weken ga ik dit (op de brownies die ik dit weekend om het te vieren ga bakken na ) nog even goed volhouden. Daarna ga ik nl een weekje op vakantie, en een kleine buffer om te voorkomen dat mijn BMI daarna weer boven de 25 zit lijkt me geen slecht plan

En daarna wil ik ook gezond blijven eten. Ok, als ik doordeweeks echt een keer enorme behoefte aan een koekje, of hagelslag op mijn brood heb zal ik dat iets makkelijker nemen dan de afgelopen maanden. Maar het hele 'snoepen doe je alleen in het weekend' principe en het eten omdat ik echt trek heb, ipv uit gewoonte, bevalt me eigenlijk prima
Meid, van harte gefeliciteerd links rechts links

En ik hoop voor je dat het zo blijft. En dat gaat je zeker lukken Geniet ervan!
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:51:02 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36079883
gefeliciteerd!!!

en ymme, heel fijn dat je hond geen leukemie heeft!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:50:57 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36083182
pluisje lekker hoor..
Kuch zich ook maar even meldt.. hoe en wat is het idee precies.. jullie hebben allemaal zo;n regeltje heb de op wel gelezen maar een duidelijkere uitleg zou ik wle fijn vinden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:54:33 #161
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_36083287
Gelukkig aardig goed nieuw Ymme!

En jij ook pluisje!

Ik bene igenlijk wel eens benieuwd naar voor/na foto's van de mensen die zoveel zijn afgevallen, dat moet een enorm verschil zijn! Knap hoor!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 maart 2006 @ 12:58:05 #162
13151 crew  Rewimo
pi_36083387
Pluis, goed zeg!

ymme, goed nieuws, hopelijk valt de rest ook mee

Troel, ook al tenentrubbels? Ik ook Op 3 april gaat mijn nagel eraf, ik kijk ernaar uit want ik loop nu zo verschrikkelijk verkrampt, is echt geen doen. Vanmorgen gezellig in het ziekenhuis doorgebracht, orthopeed, röntgen, orthopeed, afdeling pre-operatief, afdeling opname, intake pre-operatief, intake anaesthesieverpleegkundige... en dat alles zonder eten of drinken. Ik ben hier op mijn werk gelijk de kantine ingehold voor een broodje en een pakje karnemelk plus een appel voor straks
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 maart 2006 @ 13:01:07 #163
13151 crew  Rewimo
pi_36083473
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
pluisje lekker hoor..
Kuch zich ook maar even meldt.. hoe en wat is het idee precies.. jullie hebben allemaal zo;n regeltje heb de op wel gelezen maar een duidelijkere uitleg zou ik wle fijn vinden
Hoi evenstar

Even mijn regeltje als voorbeeld:

Rewimo (1m65) (41,1) was 150,0 kg, weegt nu 111,8 kg en wil graag 70 kg wegen - 38,2

Je ziet hier achtereenvolgens:

Naam, lengte, BMI, startgewicht, huidig gewicht, streefgewicht en verloren kilo's

Je BMI kun je bijvoorbeeld berekenen op www.valtaf.nl.

Dit regeltje pas je aan op het moment dat je afgevallen bent. Bijvoorbeeld 1x per week als je je gewogen hebt. Of vaker als je lekker snel afvalt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 maart 2006 @ 13:02:25 #164
13151 crew  Rewimo
pi_36083495
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef Ripley het volgende:
Ik bene igenlijk wel eens benieuwd naar voor/na foto's van de mensen die zoveel zijn afgevallen, dat moet een enorm verschil zijn! Knap hoor!
Troel en mij kun je hier bewonderen
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:17:45 #165
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36083923
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:54 schreef Ripley het volgende:

Zal als we over een paar weken op vakantie gaan het fototoestel eens aan Rick geven, en dan zorgen dat ik zelf steeds naast Tobias zit/sta, aangezien die meestal het te fotograveren object is hier
pi_36084023
evenstar, welkom hier, ik hoop dat je er wat aan hebt..

Ik las in een ander topic iets over je probleem, in R&P loopt een topic over eetstoornissen, misschien ook nog wel eens iets om een kijkje te nemen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:32:13 #167
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_36084444
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:17 schreef pluisje het volgende:

[..]

Zal als we over een paar weken op vakantie gaan het fototoestel eens aan Rick geven, en dan zorgen dat ik zelf steeds naast Tobias zit/sta, aangezien die meestal het te fotograveren object is hier
leuk, ik ben benieuwd!!!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_36086891
Hallo,
Ik zou graag hier mee willen doen als het mag....
Ben alweer een aantal jaartjes te zwaar, maar houd het nooit vol met een dieet. Afgelopen zomer ben ik in Amerika geweest en doordat ik daar veel heb bewogen en gezond heb gegeten was ikk veel afgevallen... Helaas zit het er allemaal weer aan, maar het heeft me wel laten zien dat ook zonder alles te laten staan een gezond gewicht mogelijk moet zijn....

Ik hoop dat alle support die ik hier telkens zie staan mij helpt om eindelijk eens goede in mn vel te komen....
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:30:59 #169
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36087746
_Evenstar_ ( 1m65) (36) is 98 Kg, wil 65 Kg wegen - 0,0 zoiets dus

Mag ik er dan bij

3 april naar de dietiste, lijkt me wel slimmer omdat via die weg te doen
en Teigan, attent van je maar ik hou niet van r&p omdat er ook van die zielige kneusjes rondlopen.. en ik het probleem niet groter wil maken dan het is.. er niet teveel mee bezig wil zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door _evenstar_ op 16-03-2006 15:42:31 (toevoegingkje) ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 maart 2006 @ 15:41:11 #170
13151 crew  Rewimo
pi_36088036
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
_Evenstar_ ( 1m65) (36) is 98 Kg, wil 65 Kg wegen zoiets dus

Mag ik er dan bij
Zo is ie goed, moet alleen nog -0,0 achter
pi_36088285
Ik ben al 1,6 kilo afgevallen weer. Tis weer een begin, wel een motiverend begin!
Zal effe een officieel regeltje maken.

Koningin (1m70) (31,28) is 90,4 kg, wil graag 75 wegen -1,6
pi_36089151
Weer een update van mijn kant .....

Oud : RedScorpion (1m76) (27,3) was 88,4 kg, weegt nu 84,6 kg en wil graag 80 kg wegen -3,8

Nieuw : RedScorpion (1m76) (27,2) was 88,4 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 80 kg wegen -4,3

Gewicht blijft redelijk gelijk laatste paar weken. Aan de ene kant heel erg frustie, maar aan de andere kant ook wel lekker, want zo kan ik wel zien hoe ik dus moet eten om op gewicht te blijven.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_36090943
evenstar, dat topic posten maar 4 mensen in, en is op de een of andere manier door "kneusjes" voorbijgelopen, dat scheelt wel....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36091449
Hier lukt het niet erg hoor. Het is koud en ik ben moe, waardoor ik het nog kouder heb dan het is, en ik heb dus alweer twee dagen de hele dag honger. =S
Sanity is (not) statistical
pi_36092949
Nog even terug te komen op die pillen ze geven een garantie op 11 tot 15 kilo in 12 weken en ik wil er 20 tot 25 kilo kwijt dus dan zou ik in 5 maanden tijd dat kwijt zijn. Ik ga het samen met mijn moeder toch proberen. Zo lukt het toch ook niet. Binnenkort maar eens bellen naar die dokter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')