Het is veel te ontruttig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef WithMe het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo schokkend is aan Imagine.
Ik denk weet zeker van welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Imagine een mooi nummer, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat Floortje het niet zo mooi kan zingen.
Ze gaat het weer op volle schelle bak zingen met veel jankjes ertussen zonder ook maar een enkele bezieling te tonen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef WithMe het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo schokkend is aan Imagine.
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat het weer op volle schelle bak zingen met veel jankjes ertussen zonder ook maar een enkele bezieling te tonen.
Het is gewoon geen nummer om je stem mee te showcasen vind ik.
Maar ach, als het haar lukt, dan petje af hoor. Ik vrees alleen het ergste.
Ik heb alleen een aantal handbewegingen en kijken naar het plafond gezien tijdens moeilijke noten, en een beetje wanhopige blikken werpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als er iemand bezieling heeft, heeft Floortje dat wel. Dáár kan Raffaela nog een puntje aan zuigen.
En wat betreft Imagine, die gaat ze gewoon waanzinnig doen.
Vind je? Dit jaar probeer ik het zonder favo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef --Globe-- het volgende:
Je moet natuurlijk wel een favo hebben tijdens t kijken naar de finale. Anders is het niet leuk.
Eenschquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Floortje gaat inderdaad winnen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Floortje gaat winnen; ook al is Raffaella beter.
Is het al geweest???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
Bij het RTL Nieuws hebben ze het straks over Idols.
Had jij niet een verjaardag zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:47 schreef WithMe het volgende:
Nog 12 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |