En? Wat is ermeequote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nergens voor. Waar ik bang voor was, is allang bewaarheid. Marokkaanse en Turkse maatschappijen die volledig los van de Nederlandse maatschappij bestaan.
Het zal mij verder een rotzorg zijn aangezien ik niet in de Randstad woon, maar ik denk dat we recht afstevenen op een situatie waarbij onze grote steden veranderen in ghetto's waar geen mens meer wil wonen. Er zijn nu al zat mensen die de steden ontvluchten omdat ze zich er niet meer veilig voelen. Dat wordt denk ik alleen maar erger.
Domme, stompzinnige vergelijking. Er is namelijk geen voetbalclub die lectuur uitgeeft waarin fans worden aangezet tot het plegen van vernielingen of misdaden.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Yildiz het volgende:
'Mensen plegen in naam van hun voetbalclub ook vernielingen, misdaden, mishandelingen en erger... Kom, laten we nu voetbal af gaan schaffen, dan gaan al die hooligans fijn naar huis thee drinken, en is alles wel en tevree'
Wat denk je zelf?
Voila, de spijker op zijn kop enzo...;)quote:Op maandag 13 maart 2006 12:08 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat het er meer om gaat om de Koran als zijnde wetboek/voorschriften te verbieden, oftewel een soort van verordening dat de Koran nooit boven de wet mag staan.
Als leesboekje zal het niet verboden worden. Je kunt je er dan gewoon niet op beroepen. En dat lijkt me prima.
Islam staat niet voor terrorisme maar....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ach, de bekende extreem-rechtse retoriek weer: de islam staat voor terrorisme, de profeet Mohammed was gewelddadig, moslimlanden onderdrukken christenen, de Islam is niet tolerant en we moeten geen ruimte geven aan zo'n onderdrukkend geloof.
Ik geloof het allemaal wel.![]()
En om dat te versterken kunnen we nog even aanhalen wat de neven-activiteiten waren van de voetbal-club van Winnie Mandela. Dat was een moord- en martel-commando om dissidente groepen in de townships onder controle te houden.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Yildiz het volgende:
'Mensen plegen in naam van hun voetbalclub ook vernielingen, misdaden, mishandelingen en erger... Kom, laten we nu voetbal af gaan schaffen, dan gaan al die hooligans fijn naar huis thee drinken, en is alles wel en tevree'
Wat denk je zelf?
Rephrase:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ach, de bekende extreem-rechtse retoriek weer: de islam staat voor terrorisme, de profeet Mohammed was gewelddadig, moslimlanden onderdrukken christenen, de Islam is niet tolerant en we moeten geen ruimte geven aan zo'n onderdrukkend geloof.
Ik geloof het allemaal wel.![]()
Tevens is er historisch bewezen dat in de middeleeuwen in Europa kinderen werden uitgehuwelijkt aan de adelijke stand en dat men plunderde op grote schaal. En dat de RK geestelijken nog steeds zich bedienen van koorknaapjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Rephrase:
Islam staat niet voor terrorisme maar....
aangaande Mohgammed zijn de door jouw aangehaalde dingen (en nog wel wat meer andere zaken) HISTORISCH BEWEZEN FEITEN
Al mijn argumenten, wat doe jequote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tevens is er historisch bewezen dat in de middeleeuwen in Europa kinderen werden uitgehuwelijkt aan de adelijke stand en dat men plunderde op grote schaal. En dat de RK geestelijken nog steeds zich bedienen van koorknaapjes.
Nou graag weer ontopic.
Uithuwelijken inderdaad na menstruatie = volwassenheid.....quote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tevens is er historisch bewezen dat in de middeleeuwen in Europa kinderen werden uitgehuwelijkt aan de adelijke stand en dat men plunderde op grote schaal. En dat de RK geestelijken nog steeds zich bedienen van koorknaapjes.
Nou graag weer ontopic.
oh en in de islam niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Uithuwelijken inderdaad na menstruatie = volwassenheid.....
Is het echt zo? Is dit dan de oorzaak dat de kerken er ongeveer net zo prompt mee voor de dag komen als het gemiddelde studentenbestuur?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef desiredbard het volgende:
En er is geen katholiek die zal ontkennen dat er pedofielie plaats heeft gevonden in de RK kerk.
Dat kan ik niet daar ik het product ben van het multiculturele paard, net als mijn dochter en mijn ouders.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
..... kom eens van je muticulturele paard af
En daar wordt dan ook geen geheim van gemaakt, laat staan dat mensen die op deze feiten wijzen als extremistisch worden weg gezet, en al helemaal niet worden bedreigd.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou graag weer ontopic.
Ze werd inderdaad uitgehuwelijkt voor haar menstuatie, maar verbleef tot haar menstruatie gewoon bij haar vader Abu Bakr.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |