Het is ook mijn schuld, de TT was ook niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorryniet aan gedacht
maar hé, we hebben iig níet verklapt wie de mol is........![]()
![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:57 schreef Airelle het volgende:
ZUS!. Je behoort tot de top10 meest corrupte overheden van FOK!
Vermoed ik.quote:Bolebeaunia is ranked 2nd in the region and 5,845th in the world for Most Corrupt Governments.
Ach over een paar weken sta je wel hoger in het lijstje. Als je meer bevolking hebt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Paltos het volgende:
Mijne ook.![]()
Nog niet corrupt genoeg, though.![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach over een paar weken sta je wel hoger in het lijstje. Als je meer bevolking hebt bijvoorbeeld.
Dat ik in een LAGER LAND woon? Ik denk het niet. Misschien moet je dat maar aan je belgische vriendjes vragenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe.
Iedereen zou mij gelijk geven, hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, moet nodig weer eens inloggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ik in een LAGER LAND woon? Ik denk het niet. Misschien moet je dat maar aan je belgische vriendjes vragen.
JA!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hmm, moet nodig weer eens inloggen.
"Waarom vraag je dat?"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien moet je dat maar aan je belgische vriendjes vragen.
Hoi, daar in je lager landquote:Airelle zei :
Dag lief belgje.
Grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
Wat bedoelt hij met 'lager'?
Wouter Brosquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef Airelle het volgende:
Wouter Bros zal nu centjes moeten ophouden.
Was ook al op het Jeugdjournaal gisterquote:
Ja, ik vind het grappigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was ook al op het Jeugdjournaal gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |