* foto er weer bijpakt...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Op die foto van je.
wrom?!!??!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat Bupa hier nooit meer terug komt.
Neehee, helemaal links en helemaal rechts op de foto, niet op de collage zelf.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
* foto er weer bijpakt...
[weg omdat babette 'm dadelijk ook wegdoet.]
linksonder bedoel je?? dat zijn helmen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Neehee, helemaal links en helemaal rechts op de foto, niet op de collage zelf.
Augustus. Ga daar het nieuwe vriendinnetje van m'n broer ontmoeten. Ze is een Nieuw-Zeelandse. Maar haar familie komt uit Javaquote:
Ja, gemist.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
babette! Laat Bupie je nooit meer verbeteren!
Hij schreef "wordt je".!!!
Uhuh.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat Bupa hier nooit meer terug komt.
ja hallo, jij hebt 't over geel en blauw, niet over oranje en paarsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Neehee, helemaal links en helemaal rechts op de foto, niet op de collage zelf.
Leuk gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
* foto er weer bijpakt...
[afbeelding]
linksonder bedoel je?? dat zijn helmen
Het was 14 juli 2004!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef Airelle het volgende:
HA. GA JE SCHAMEN!!!!!!! ONTEZETEND SCHAMEN!!!
echt leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef Airelle het volgende:
Augustus. Ga daar het nieuwe vriendinnetje van m'n broer ontmoeten. Ze is een Nieuw-Zeelandse. Maar haar familie komt uit Java.
Oh, dat is ook erg leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt leuk
ik wil ook weer ver en lang weg, maar ja ik heb niet zoveel te willen
dus ga in mei maar naar Lissabon, ook leuk [denk/hoop ik]
Mijn eerste verdachte ligt er al uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
WIDM was trouwens weer ouderwets genieten....
ik heb echt nog geen flauw idee wie ik moet verdenken, en hou het dus nog maar even op Chris
Karel doet 't trouwens best leuk
oeh dat staat ook nog op mijn lijstjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga aan het eind van het jaar naar China.
Geertquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eerste verdachte ligt er al uit.
quote:
Ik weet dat soort dingen nooit. Mijn mollen vallen altijd af.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daarvan wist je van te voren dat hij niet de mol zou zijn.
Hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat soort dingen nooit. Mijn mollen vallen altijd af..
Ben je ongesteld ofzo? Of zat er rode peper in je rosé? Je bent echt niet te pruimen vandaagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
Ja kutzooi, dit is toch godverdomme het WIDM-topic niet!
Ja, zit ik als de pest het WIDM-topic te mijden, ik geef duidelijk aan het nog niet gezien te hebben, zetten jullie hier ff lekker de afvaller alvast neerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo? Of zat er rode peper in je rosé? Je bent echt niet te pruimen vandaag.
Komt wel goed iets voor elvenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo? Of zat er rode peper in je rosé? Je bent echt niet te pruimen vandaag.
Ik denk dat Raffaela wint. En ik zou het nog terecht vinden ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt wel goed iets voor elven.
Als Dizer hier is schreeuwen jullie hem dan eens naar het prono-topic.
It wasn't mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zit ik als de pest het WIDM-topic te mijden, ik geef duidelijk aan het nog niet gezien te hebben, zetten jullie hier ff lekker de afvaller alvast neer![]()
.
kut! helemaal vergeten!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:08 schreef mark_03 het volgende:
Babs, heb je kaarten?
Ik niet ... wacht even af tot de vakantie besproken is
Ik heb zonet even gekeken naar Raf en Floortje bij Jensen - jensentv.nl -quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt wel goed iets voor elven.
Als Dizer hier is schreeuwen jullie hem dan eens naar het prono-topic.
Oe, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb zonet even gekeken naar Raf en Floortje bij Jensen - jensentv.nl -.
Heb ik je nu al iets blijer gemaakt? Ik snap wel dat het irritant is... ik had er eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht. We zullen het niet meer doenquote:
Tut tut, babette was de spelbreker hierquote:
Verrek. Ja!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, babette was de spelbreker hier.
Wij zijn medeplichtigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verrek. Ja!
Maar ik ging er wel in mee.
sorryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, babette was de spelbreker hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |