quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:38 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben nu echt tukken
Trusten Sjoem en Bo![]()
quote:Commando Flipper 29-10-2005 Mi Casa Es Su Casa !welkom bij de firma List&Bedrog {werken} zegt:
hallo
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
hallo
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
wie bent u?
Commando Flipper 29-10-2005 Mi Casa Es Su Casa !welkom bij de firma List&Bedrog {werken} zegt:
ik ben joost
Commando Flipper 29-10-2005 Mi Casa Es Su Casa !welkom bij de firma List&Bedrog {werken} zegt:
maar had een vraagje
ik las op een forum dat je als beltoon 0906 0911 had
en ben der al zolang naar op zoek!
whahaha
ik geloof dat ik die er alweer afgegooid heb, moment... welk forum heb je dat gezien dan?
whoo das een goeie
fok forum
ah oke
neh heb hem niet meer....
hij heette lekkerbellen.mp3...
ok super ga ik daar wel ff op zoeken
Een porsche zou ik pas kopen als ik een euro of 20000 te besteden heb...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
en Herm, help deze gast even uit de droomporsche 911 - waar op letten
idd, en als er dan iets stuk gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een porsche zou ik pas kopen als ik een euro of 20000 te besteden heb...
12000 euro voor een 911 kn niks zijn.
nou voor de 86ste keer nog maar een keertje danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude wat is er aan de hand ?
Fill me in
![]()
Vannacht ff gemailt over die foto's, vond mijn blok er nogal gaar uitzienquote:Montage nieuwe koppeling-drukgroep
Montage nieuwe koppelingscilinder
Montage nieuwe distributiekit
Ombouw hydrolische spanner naar nieuwe mechanische spanner
Montage van de nieuwe homkineten bakzijde
Montage nieuwe bougies
Montage nieuwe startmotor
Montage nieuwe remblokken
Oliewissel met filter
Diverse ontluchtings en afstelwerk
Hij is alleen nog niet klaar voor zondag, moet nog ff geduld uitoefenenquote:We hebben hard gewerkt! Motor is bijna klaar om terug gehangen te worden.
Jouw motor ziet er goed uit hoor! Ik zou een keer een set kleppendeksels bij dat bedrijf waar Alfristi het laat doen mooi laten maken voor de zomer ofzo.
We houden contact
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou voor de 86ste keer nog maar een keertje dan
[..]
Vannacht ff gemailt over die foto's, vond mijn blok er nogal gaar uitzien![]()
![]()
Maar het komt er op neer dat ik niet moet zeiken als dat ding al 2 ton gelopen heeft![]()
[..]
Hij is alleen nog niet klaar voor zondag, moet nog ff geduld uitoefenen![]()
ik heb er zelf voor gekozen hoor. De vorige eigenaar heeft er ook veel geld in gestoken, en vergeet niet dat hij meer als 2 ton gelopen heeft. Dit is gewoon een grote beurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]wist je dat er zoveel aan moest gebeuren?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er zelf voor gekozen hoor. De vorige eigenaar heeft er ook veel geld in gestoken, en vergeet niet dat hij meer als 2 ton gelopen heeft. Dit is gewoon een grote beurt.
Koppeling was niks over bekend, had wellicht nog niet gehoeven maar ik wilde het risico niet lopen zoals de vorige keer dat ie ineens stuk is en ik overgeleverd ben aan een onbetrouwbare turk of een peperdure dealer.
Distrieriem zat er ongeveer 50k al in, bij 60/70 word aangeraden hem te vervangen... dus ik dacht naja waarom nu gelijk niet? Better safe then sorry.
homokineten bakzijde was me al verteld bij de koop, je hoorde het ook "knoepen" zeg maar. De duurdere aan de wielzijde had de vorige eigenaar al gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Ik had je alleen over de distributie gehoord dus vandaar
doordat het zo op rij staat lijkt het ook meer dan het is volgens mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]wist je dat er zoveel aan moest gebeuren?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
doordat het zo op rij staat lijkt het ook meer dan het is volgens mij
Het is ook niet allemaal even kostbaar.
ik doe niet mee, maar volg het daarentegen wel weer op de voetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
Ohja ik doe natuurlijk ook mee aan die manager... eigenlijk zou ik moeten kijken
vroeger keek ik ook alleen maar de wedstrijden (ook snachts), kwalificatie geloof ik welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik doe niet mee, maar volg het daarentegen wel weer op de voet
ja maar het is de aller eerste keer dat de auto's met z'n alle in actie komen, dat wil ik wel ff zien hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroeger keek ik ook alleen maar de wedstrijden (ook snachts), kwalificatie geloof ik wel![]()
Waarom ben jij zo vrolijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
gggggggggggggggggggggooooooood morning
Vanavond feestjuh
omdat IK vanavond in de watten word gelegdquote:
Zie je wel dat het spannend gaat worden dit jaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar het is de aller eerste keer dat de auto's met z'n alle in actie komen, dat wil ik wel ff zien hoor
Ik wacht de race nog even afquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zie je wel dat het spannend gaat worden dit jaar
Niks daarvanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wacht de race nog even af![]()
Ik gok op treintje rijden
ghihihihihiquote:
Dat maakt het weer extra spannendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een baan in de woestijn leggendat is toch vragen om een bak zand op die baan met beetje wind
wat is er nu nieuw dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niks daarvan
Ik denk dat het wel gaaf gaat worden dit jaar. Alleen de regeltjes zijn weer even wennen
zou dus ideaal zijn voor verstappenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een baan in de woestijn leggendat is toch vragen om een bak zand op die baan met beetje wind
Hier staat een klein overzichtje: http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=13148quote:
Hij wordt hier niet voor niets grindhapper genoemd heurquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Josje heeft in vrije training op laguna seca anders wel 3e tijd gereden ja
![]()
![]()
![]()
![]()
lees hierboven ffquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
In dat deelnemers veld is ie het wel aan z'n stand verplicht ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja door domme andere mongolen ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij wordt hier niet voor niets grindhapper genoemd heur
en zand schuurt de maag, ideaal toch?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef M5 het volgende:
[..]
In dat deelnemers veld is ie het wel aan z'n stand verplicht ja.
ohquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hier staat een klein overzichtje: http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=13148
/edit, ik had het nu dus alleen over de kwalificatierondes hè?
Net als bij de F1 zijn de wel of niet goed uitgevoerde pitsstops meestal bepalend voor de positie in de racequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die klasse is anders 10x leuker om te kijken dan F1
bla bla hij haalt meer uit de auto dan er daadwerkelijk inzit bla blaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja door domme andere mongolen ja.
Jos kan heel goed rijden, en komt ZELDEN terecht in de grindbak door eigen toedoen. 9/10x is het een technisch mankement.
zo lekker is ie nietquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom had ik ook alweer Sato gekozen?![]()
Das gewoon meekleppen met de rest van nederland die geen idee heeft waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
bla bla hij haalt meer uit de auto dan er daadwerkelijk inzit bla bla
Dat hoor ik elke keer, maar zn nickname blijft, dusch
Liuzzi heeft boven verwachting gepresteerd... nu de race nogquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]Albers staat erboven. Die had ik
(en daarnaast Tiago Monteiro)
zijn stadsgenoten jahquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das gewoon meekleppen met de rest van nederland die geen idee heeft waar hij het over heeft.
Volgens mij kost veranderen ook geldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:53 schreef BoJo het volgende:
jammer... je kan het nu niet meer veranderen![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Maar die nickname is ontstaan door al dat onwetende aso dartvolk en ander mensen die er geen zak van afweten. En dus neem je dat maar klakkeloos over?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
bla bla hij haalt meer uit de auto dan er daadwerkelijk inzit bla bla
Dat hoor ik elke keer, maar zn nickname blijft, dusch
Je moet die kerel eens op een outdoorkart zien, dan zie je pas wat voor klasse apart hij is...quote:
Neehee, een Hummerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar die nickname is ontstaan door dat al onwetende aso dartvolk en ander mensen die er geen zak van afweten. En dus neem je dat maar klakkeloos over?
Bummer
Volgens mij heb je eroverheen gelezen dat ik niet over zn rijstijl heb gehad, noch over het feit dat hij niet of wel goed kan rijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet die kerel eens op een outdoorkart zien, dan zie je pas wat voor klasse apart hij is...
Als die gast de baan op gaat gaan de meeste gewoon kijken hoe fucking goed hij wel niet is.
iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet die kerel eens op een outdoorkart zien, dan zie je pas wat voor klasse apart hij is...
Als die gast de baan op gaat gaan de meeste gewoon kijken hoe fucking goed hij wel niet is.
volgens mij koste dat niets, iig ben ik 5 keer gewisseld en het totaal bedrag bleef maar het zelfde.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij kost veranderen ook geld
En ik heb de spullen iets van 3x gewisseld. Ik vraag me af hoeveel geld ik ben verloren
De keren dat ik hem heb gevolgd, kwam hij idd keer op keer in de grindbak.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar die nickname is ontstaan door al dat onwetende aso dartvolk en ander mensen die er geen zak van afweten. En dus neem je dat maar klakkeloos over?
Bummer
Let op: Elke keer dat je een onderdeel vervangt kost je dat 2% van de waarde.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:56 schreef M5 het volgende:
[..]
volgens mij koste dat niets, iig ben ik 5 keer gewisseld en het totaal bedrag bleef maar het zelfde.
vraag me af of je ooit nog eens wat stuivers erbij krijgt anders blijf je zitten met die Midlands en Redbull 2's.
Je kunt immers moeilijk in discussie gaan over dingen waar ik het NIET over heb gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga niet eens in discussie over josje
Dat je blaat over grindbakken is gekomen door mensen die geen fuck van racen af weten.
ik heb ook weinig trek om de discussie aan te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga niet eens in discussie over josje
Dat je blaat over grindbakken is gekomen door mensen die geen fuck van racen af weten.
ik denk dat het pas na de eerste race geld gaat kosten als je wisseldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Let op: Elke keer dat je een onderdeel vervangt kost je dat 2% van de waarde.
Ik weet niet of dat ook geldt ná de eerste race of daarvoor ook al.
Enne:
De punten
De punten worden verrekend naar aanleiding van de coureursuitslag van de kwalificaties en de race. Dit jaar zijn er drie kwalificatierondes op zaterdag. De eindstand is bepalend voor de puntenverdeling. Uiteraard is de race op zondag. De punten van de race zullen op de maandag na de race om 20:00 uur doorgevoerd worden, op basis van de officiële uitslag van de FIA die op maandag om 20:00 wordt gepubliceerd. De puntentelling is hier te vinden.
Voor elk verdiend punt zal je budget met 20.000 worden verhoogd.
je hebt het toch over de grindbakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je kunt immers moeilijk in discussie gaan over dingen waar ik het NIET over heb gehad
Ik hoop het, maar het staat er niet echt bij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ik denk dat het pas na de eerste race geld gaat kosten als je wisseld
over zn nick jaquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:02 schreef BoJo het volgende:
de kartboys hebben "Jos de Bos" over de borst getatoeerd staan?![]()
ja maar dan wel met dubbel S, ik heb em op m'n linker bil overigens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:02 schreef BoJo het volgende:
de kartboys hebben "Jos de Bos" over de borst getatoeerd staan?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar dan wel met dubbel S, ik heb em op m'n linker bil overigens.
afgeleid van die niet-tegen-zijn-verlies-kunnende smerige duitse rat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
Ohhh, nu haten jullie mij vast ook vanwege mijn nick
Nee hoor weet pas sinds kort dat het met schumacher te maken zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
Ohhh, nu haten jullie mij vast ook vanwege mijn nick
De nick Sjoem heb ik gekozen omdat mensen mij vaak zo noemen vanwege mijn verslaving aan Formule 1. (Sjoem -> Schumacher)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
afgeleid van die niet-tegen-zijn-verlies-kunnende smerige duitse rat?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De nick Sjoem heb ik gekozen omdat mensen mij vaak zo noemen vanwege mijn verslaving aan Formule 1. (Sjoem -> Schumacher)
Nee hoor![]()
Anders was het Alonsjoquote:
Rubensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:08 schreef BoJo het volgende:
Ik was eigenlijk altijd meer fan van Rubens.
Sjoem ga je keer mee karten met hugster en mij ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Anders was het Alonsjo![]()
Ik heb trouwens nooit een natte broek gezien in de Formule 1. Hoe kan dat?![]()
Hoe vaak hebben jullie al gekart?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sjoem ga je keer mee karten met hugster en mij ?
Bo durft namelijk niet
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sjoem ga je keer mee karten met hugster en mij ?
Bo durft namelijk niet
Dan durf ik ook nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Outdoor he niet op zo'n prut indoorkart
Ik doe het nu 1,5 jaar ofzo...
Hugster al langer
Ik nu bijna 5-6 jaar ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Outdoor he niet op zo'n prut indoorkart
Ik doe het nu 1,5 jaar ofzo...
Hugster al langer
Indoor heb ik ook veel te veel geld aan uitgegevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik nu bijna 5-6 jaar ofzo
En ik heb een stapel van z'n 300-400 rondetijduitdraaitjes van bijna alle indoor kartbanen in nederland
beter zoek je eens wat nuttigs om te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef BoJo het volgende:
denk dat ik in het weekend ook maar ga werken ofzo![]()
Dat is geen oplossing, maar dat merk je pas als je het doetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef BoJo het volgende:
denk dat ik in het weekend ook maar ga werken ofzo![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
beter zoek je eens wat nuttigs om te doen.
Werken, werken, werken en ondertussen smachten naar je weekend, maar als het éénmaal zover is dan zit je weer te kutkammen
Dat schiet niet op natuurlijk.
ik vind er nu alleen geen zak meer aan indoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Indoor heb ik ook veel te veel geld aan uitgegeven
toch blij dat je ff gekeken hebt zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:19 schreef BaraCuda het volgende:
radar nb in breda op de backer en ruebweg thv mcdonalds Vieze POEPHOMO"S
daar moet ik langs
mijn ideequote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
De nieuwe motoren klinken niet zoals ze zouden moeten
krijg je ook punten tijdens de kwalificatie dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:20 schreef Sjoem het volgende:
Hmm, ik heb geen zin om mijn punten te tellen maar toch ben ik wel benieuwd
Zo te zien toch welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
krijg je ook punten tijdens de kwalificatie dan?![]()
wanneer word die zooi geupdate?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zo te zien toch wel: http://sport.fok.nl/f1/puntentelling
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb m'n TV gelijk uitgedrukt na de kwali, al die hoerige belspelletjes
idd. nog voor de aftiteling afgelopen wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb m'n TV gelijk uitgedrukt na de kwali, al die hoerige belspelletjes
BEL NU, NIEMAND IS ER, HET IS ZULK MOOI WEER, IEDEREEN ZIT BUITEN, BEL NU, JE BENT DE ENIGE, DE KANS IS GIGANTISCH DAT JE NU WINTquote:
EN BEL JE NIET, DAN GUN JE HET JE BUURMAN MISSCHIEN WEL, WANT JA, DIE BELT MISSCHIEN WEL EN WINT DIE 50 EURO WEL!!! JAAAHAHAHAH! IK ZOU BELLEN HOOR! JA!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BEL NU, NIEMAND IS ER, HET IS ZULK MOOI WEER, IEDEREEN ZIT BUITEN, BEL NU, JE BENT DE ENIGE, DE KANS IS GIGANTISCH DAT JE NU WINT
ja en dan zwicht ik dus ehquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BEL NU, NIEMAND IS ER, HET IS ZULK MOOI WEER, IEDEREEN ZIT BUITEN, BEL NU, JE BENT DE ENIGE, DE KANS IS GIGANTISCH DAT JE NU WINT
BEL DAN, HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ DAAR HEBBEN WE IEMAND AAN DE LIJN, JAAAAAAAHAAAAAAAAAA, HALLO MET WIE SPREEK IK? HOE? AHHHHH MET SJOEM, HALLO SJOEM, WEET JE HET ANTWOORD???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
EN BEL JE NIET, DAN GUN JE HET JE BUURMAN MISSCHIEN WEL, WANT JA, DIE BELT MISSCHIEN WEL EN WINT DIE 50 EURO WEL!!! JAAAHAHAHAH! IK ZOU BELLEN HOOR! JA!
JA. HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BEL DAN, HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ DAAR HEBBEN WE IEMAND AAN DE LIJN, JAAAAAAAHAAAAAAAAAA, HALLO MET WIE SPREEK IK? HOE? AHHHHH MET SJOEM, HALLO SJOEM, WEET JE HET ANTWOORD???
ja tochquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt echt een mooi leven
En dan vraag je haar verkering via de telefoon?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en dan zwicht ik dus eh
M'n vingers kunnen zich niet bedwingen en rossen dan het veel te dure nummer in en ik wacht gespannen af op de instructies voor de voorslectieprocedure [afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en dan zwicht ik dus eh
M'n vingers kunnen zich niet bedwingen en rossen dan het veel te dure nummer in en ik wacht gespannen af op de instructies voor de voorslectieprocedure [afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dan vraag je haar verkering via de telefoon?![]()
NEE, FUYLE SCHLET!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee.
Ik geil niet op die slet, it's about the motherfucking game
"Zou je je tv misschien even iets zachter willen zetten?"
BEL DAN GODVERDOMME VIEZE VUILE @#$)*@$()*@$()&*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef Sjoem het volgende:
DE LIJNEN GAAN BIJNA SLUITENJE MOET NU BELLEN ANDERS BEN JE TE LAAT! (en dan duurt het nog 5 minuten voordat de lijnen ook daadwerkelijk sluiten)
IK LAAT ME TIETEN ZIEN ALS JE BELTquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BEL DAN GODVERDOMME VIEZE VUILE @#$)*@$()*@$()&*![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:36 schreef Hugster het volgende:
het ergste is wel die Jeroen, ex moppentopper, die kerel met die te lange tong![]()
![]()
HEH heh heh WAAROM DAN? dan? dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee.
Ik geil niet op die slet, it's about the motherfucking game
"Zou je je tv misschien even iets zachter willen zetten?"
dat haal je niet in je kop! Je bent veeeeeuuuls te blij dat je door de voorselectie bent gekomen en nu live benquote:
Dat was mijn vraag nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat haal je niet in je kop! Je bent veeeeeuuuls te blij dat je door de voorselectie bent gekomen en nu live ben![]()
![]()
Ik ook niet, maar dat maakt hem niet minder ergquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
JaMaar die heb ik al héél lang niet meer gezien.
WAT? wat? wat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HEH heh heh WAAROM DAN? dan? dan?
die van ons zegt, "over 4 koppen ga ik mezelf is ff lekkah ontkallekehhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben even het koffiezetapparaat ontkalken
het is echt een velg ja, check die chromen rand danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
dit ga je niet menen
Het is niet eens een wieldop![]()
quote:RONAL
Type: BEER
Soort: 4X100 | Maat: 14"
Prijs: ¤ 350
LEUKE DEMO BEREN VELGEN + NIEUWE BANDEN 185/55/14 VOOR O.A VW POLO, LUPO. OPEL CORSA, RENAULT TWINGO, CLIO ETC
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Monteiro: 2
albers: 3
BMW: 10 & 12
MidToy: 2 & 3
Bridgestone: 15 & 10
57.
Hij zegt "Ik wil ontkalkt worden, stop nu die speciale ontkalkingsvloeistof in m'n reservoirtje, druk dan 5 sec op toets 5 en dan spring ik in een 3 uur durend ritueel"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
die van ons zegt, "over 4 koppen ga ik mezelf is ff lekkah ontkallekehh"
Moet je het zelf doen?
quote:The tribunal last month rejected a request by Mr Milosevic to go to Russia for medical treatment. He had high blood pressure and a heart condition.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zegt "Ik wil ontkalkt worden, stop nu die speciale ontkalkingsvloeistof in m'n reservoirtje, druk dan 5 sec op toets 5 en dan spring ik in een 3 uur durend ritueel"
hier een ruim uurtjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yeps, innemen, inwerken, spoelen..... innemen, inwerken, spoelen... enz enz enz
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:56 schreef Hugster het volgende:
Ik heb niet zoveel met Slobodan.
Ja niet dus ehquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
hier een ruim uurtje![]()
ondertussen dan dus aan deSenseo
Borreltijdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja niet dus eh![]()
Dan maar geen koffie, het is al 14h00, dus er zit een 4 in de klok
broertjequote:14:10:38 w*******@hotmail.com: ik ga ook ff een brief ophangen
14:10:54 w*******@hotmail.com: dat als er iemand is die zo graag veel wil downloaden
14:11:00 w*******@hotmail.com: het eerlijk moet komen vertellen
14:11:14 w*******@hotmail.com: zodat ik em een trap tegen ze kankerkeel kan geven
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:09 schreef Hugster het volgende:
met die tieten in lucht! met die tieten in de lucht! eeeeeeeeeyyyyyy!!!!!
hij is boosquote:
Mja, als ik hem was zou ik gewoon mezelf er even bedraad tussenfrottenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij is boos
ze delen daar in belgie met dat studentenhuis wireless internet, niet al te snel abbotje.
Maar nu zijn er dus gasten die met die torrents alle upload opmaken, en zo hou je echt 2 kb/s internet over voor de rest.
Maar niemand heeft daar verstand van zaken hoe je erachter kunt wie dat is, en hoe je de boel een beetje kan limitten.
Dus ze kloten al maanden aan zo, vaak zo traag dat je niet eens een website kunt bezoeken. Alleen msn doet het dan nog
yep heb ik ook al gezegt, maar het is vooral dat de snelheid gewoon op is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als ik hem was zou ik gewoon mezelf er even bedraad tussenfrotten
Of gewoon iets met software ertussen idd, is toch van de gekken dit
Handigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep heb ik ook al gezegt, maar het is vooral dat de snelheid gewoon op is.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Handig
M'n pa gaat de boot te koop zetten![]()
quote:
Het deed me iig denken aan de tijd dat er gewoon een uur was om wat snelle ronden te rijden. Beter dan dat vorige systeem van 1 ronde. Maar nog steeds niet zoals het moet zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, dat word bijlezen.
moge
Ik heb vandaag voor het eerst in 5 of 6 jaar F1 kwalificatie gekeken.
EN HET WAS LEUK
Zolang de pic van Cat af komt en er Cat opstaat is het een echtequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgesn mij si die Motro nep. Caterpilars zijn geel.
In het gamma van marine-engines hebben ze een aantal C-motoren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgesn mij si die Motro nep. Caterpilars zijn geel.
Sandra heeft m gekozen omdat ze hem lekker vindquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom had ik ook alweer Sato gekozen?![]()
hm, dat wist ik niet. Ik hoe wel van die gele diselsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In het gamma van marine-engines hebben ze een aantal C-motoren.
Die zijn grijs/wit
Ik val niet op spleetogenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra heeft m gekozen omdat ze hem lekker vindjij ook misschien
Ik ben meer van het Volvo-Penta-Groenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, dat wist ik niet. Ik hoe wel van die gele diselsBetr dan dat vieze groen van Scania
Jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
Jezus, dat dat nog bestaat joh, datalimiet![]()
![]()
Geile docu nu op Discovery over Palm Island
kan sjoem wel voor je regelenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wie rekent mn punten even uit die ik heb gehaald in de manager?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heidfeld: 12 ptn
Ide: 0 ptn
Super Aguri F: 1 ptn
Toyota RVX-06 V8 (Midland): 5 ptn (3+2)
Michelin: 5 ptn
Totaal: 23 punten
maandag 20:00quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die punten op die site plaatsen?
Ach, 't is weer zo'n debiele ingeving van die ouwe hoop ik maarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Hugster het volgende:
Herm, andere boot
En ik zet hem ook net op Disco, mooie shitNederlanders
Dat dacht je ook met d auto een paar maanden geledenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, 't is weer zo'n debiele ingeving van die ouwe hoop ik maar
Hij heeft altijd van die mooie fratsenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, 't is weer zo'n debiele ingeving van die ouwe hoop ik maar
En idd, Hollanders![]()
Moet je ook eens gaan stappen met mensen van je eigen leeftijd, jij gaat alleen maar met je baasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:45 schreef ook_gek het volgende:
we zijn vannacht geweigerd ergens omdat we te oud waren
nee man met mijn ouwe baas en wat vrienden. Leeftijd tussen de 25 en 38 jaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet je ook eens gaan stappen met mensen van je eigen leeftijd, jij gaat alleen maar met je baas![]()
![]()
0 ik heb amper auto gereden (vorige week zaterdag 10 uur en vandaag 9 uur) De rest van me lichaam is wel beurs, snowboarden is de shitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoeveel verse deuken heb je er deze week weer bij?
Oh was je wintersportenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
0 ik heb amper auto gereden (vorige week zaterdag 10 uur en vandaag 9 uur) De rest van me lichaam is wel beurs, snowboarden is de shit
jep was wel relaxt, veel versche sneeuw enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh was je wintersporten![]()
![]()
Maar het dus wel leuk gehad?
en dan zeggen ze dat Friesland achetrlooptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
zonet fotos gemaakt va de ppegaaien hier in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |