quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:38 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben nu echt tukken
Trusten Sjoem en Bo![]()
quote:Commando Flipper 29-10-2005 Mi Casa Es Su Casa !welkom bij de firma List&Bedrog {werken} zegt:
hallo
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
hallo
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
wie bent u?
Commando Flipper 29-10-2005 Mi Casa Es Su Casa !welkom bij de firma List&Bedrog {werken} zegt:
ik ben joost
Commando Flipper 29-10-2005 Mi Casa Es Su Casa !welkom bij de firma List&Bedrog {werken} zegt:
maar had een vraagje
ik las op een forum dat je als beltoon 0906 0911 had
en ben der al zolang naar op zoek!
whahaha
ik geloof dat ik die er alweer afgegooid heb, moment... welk forum heb je dat gezien dan?
whoo das een goeie
fok forum
ah oke
neh heb hem niet meer....
hij heette lekkerbellen.mp3...
ok super ga ik daar wel ff op zoeken
Een porsche zou ik pas kopen als ik een euro of 20000 te besteden heb...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:34 schreef Hugster het volgende:
en Herm, help deze gast even uit de droomporsche 911 - waar op letten
idd, en als er dan iets stuk gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een porsche zou ik pas kopen als ik een euro of 20000 te besteden heb...
12000 euro voor een 911 kn niks zijn.
nou voor de 86ste keer nog maar een keertje danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude wat is er aan de hand ?
Fill me in
![]()
Vannacht ff gemailt over die foto's, vond mijn blok er nogal gaar uitzienquote:Montage nieuwe koppeling-drukgroep
Montage nieuwe koppelingscilinder
Montage nieuwe distributiekit
Ombouw hydrolische spanner naar nieuwe mechanische spanner
Montage van de nieuwe homkineten bakzijde
Montage nieuwe bougies
Montage nieuwe startmotor
Montage nieuwe remblokken
Oliewissel met filter
Diverse ontluchtings en afstelwerk
Hij is alleen nog niet klaar voor zondag, moet nog ff geduld uitoefenenquote:We hebben hard gewerkt! Motor is bijna klaar om terug gehangen te worden.
Jouw motor ziet er goed uit hoor! Ik zou een keer een set kleppendeksels bij dat bedrijf waar Alfristi het laat doen mooi laten maken voor de zomer ofzo.
We houden contact
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou voor de 86ste keer nog maar een keertje dan
[..]
Vannacht ff gemailt over die foto's, vond mijn blok er nogal gaar uitzien![]()
![]()
Maar het komt er op neer dat ik niet moet zeiken als dat ding al 2 ton gelopen heeft![]()
[..]
Hij is alleen nog niet klaar voor zondag, moet nog ff geduld uitoefenen![]()
ik heb er zelf voor gekozen hoor. De vorige eigenaar heeft er ook veel geld in gestoken, en vergeet niet dat hij meer als 2 ton gelopen heeft. Dit is gewoon een grote beurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]wist je dat er zoveel aan moest gebeuren?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er zelf voor gekozen hoor. De vorige eigenaar heeft er ook veel geld in gestoken, en vergeet niet dat hij meer als 2 ton gelopen heeft. Dit is gewoon een grote beurt.
Koppeling was niks over bekend, had wellicht nog niet gehoeven maar ik wilde het risico niet lopen zoals de vorige keer dat ie ineens stuk is en ik overgeleverd ben aan een onbetrouwbare turk of een peperdure dealer.
Distrieriem zat er ongeveer 50k al in, bij 60/70 word aangeraden hem te vervangen... dus ik dacht naja waarom nu gelijk niet? Better safe then sorry.
homokineten bakzijde was me al verteld bij de koop, je hoorde het ook "knoepen" zeg maar. De duurdere aan de wielzijde had de vorige eigenaar al gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Ik had je alleen over de distributie gehoord dus vandaar
doordat het zo op rij staat lijkt het ook meer dan het is volgens mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]wist je dat er zoveel aan moest gebeuren?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
doordat het zo op rij staat lijkt het ook meer dan het is volgens mij
Het is ook niet allemaal even kostbaar.
ik doe niet mee, maar volg het daarentegen wel weer op de voetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
Ohja ik doe natuurlijk ook mee aan die manager... eigenlijk zou ik moeten kijken
vroeger keek ik ook alleen maar de wedstrijden (ook snachts), kwalificatie geloof ik welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik doe niet mee, maar volg het daarentegen wel weer op de voet
ja maar het is de aller eerste keer dat de auto's met z'n alle in actie komen, dat wil ik wel ff zien hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroeger keek ik ook alleen maar de wedstrijden (ook snachts), kwalificatie geloof ik wel![]()
Waarom ben jij zo vrolijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
gggggggggggggggggggggooooooood morning
Vanavond feestjuh
omdat IK vanavond in de watten word gelegdquote:
Zie je wel dat het spannend gaat worden dit jaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar het is de aller eerste keer dat de auto's met z'n alle in actie komen, dat wil ik wel ff zien hoor
Ik wacht de race nog even afquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zie je wel dat het spannend gaat worden dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |